;
coinex

عنوان فیلم 2 Knives Out مشخص شد؛ دنیل کریگ با Glass Onion: A Knives Out Mystery برمی‌گردد

عنوان فیلم 2 Knives Out تولید این فیلم را وارد فاز تازه‌ای کرد. دنیل کریگ با ایفای مجدد نقش کارآگاهی به نام بلان دوباره به سینماها بازخواهد گشت.

سال 2019، رایان جانسون با فیلمی کارآگاهی به سبک آثار آگاتا کریستی توانست اثری موفق را به نمایش بگذارد. پس از موفقیت این فیلم، کمپانی‌های مختلف فیلمسازی برای به دست آوردن حق ساخت دنباله‌های بیشتر با یکدیگر جنگیدند و در نهایت نتفلیکس برنده این مسابقه شد. اثری که قرار بود فقط در یک قسمت ارائه شود، حال به لطف پول‌های نتفلیکس دنباله‌ای برایش ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های نتفلیکس؛ از خدایان تا مرد ایرلندی

فیلم Glass Onion قرار است بار دیگر دنیل کریگ را در کنار مظنونان احتمالی قرار دهد. ادوارد نورتون، کاترین هان، جسیکا هنویک، کیت هادسون، ژانل مونا، لزلی اودوم جونیور، مدلین کلاین و دیو باتیستا بازیگران جدید 2 Knives Out هستند. با اینکه عنوان فیلم 2 Knives Out مشخص شده است، اما سازندگان چیزی درباره داستان فیلم نگفتند.

نظر کارگردان فیلم درباره عنوان فیلم 2 Knives Out

جانسون، کارگردان فیلم، تفکر پشت عنوان Knives Out 2 شناخته می‌شد را بیان کرد. او اشاره‌ای به Glass Onion کرده که احتمالاً در جهتی متفاوت از نسخه اصلی سال 2019 ساخته می‌شود.

عنوان فیلم 2 Knives Out

Glass Onion: A Knives Out Mystery قرار است در تعطیلات 2022 از نتفلیکس پخش شود. فیلم سومی نیز به لطف قراردادی به ارزش 450 میلیون دلار برنامه‌‌ریزی شده است.

قسمت اول Knives Out توانست هم نظر منتقدان و هم مخاطبان را جلب کند. دنیل کریگ نیز برای بازی در نقش اصلی این فیلم توانست جایزه گلدن گلاب را از آن خود کند. حال باید دید، آیا قسمت دوم نیز همچون قسمت اول موفق خواهد بود یا خیر؟ نظر شما چیست؟

بیشتر بخوانید:

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر