;
coinex

اولین آیپد با پورت USB-C تا پایان پاییز امسال رسما رونمایی می‌شود

اتحادیه اروپا به‌تازگی قانونی را تصویب کرده است و اپل، به طبع آن باید تا چند سال آینده، دستگاه‌های خود را به پورت USB-C مجهز کند. اینطور که از شواهد پیداست، اپل روند جایگزین کردن پورت لایتنینگ با USB-C را از نسخه‌های اولیه دستگاه‌های خود شروع می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آیپد نسخه استاندارد اپل تا آخر 2022 با پورت USB-C به بازار می‌آید.

وب سایت 9to5Mac ادعا می‌کند که آیپد بعدی اپل، تا پایان پاییز امسال عرضه می‌شود و پورت آن از پورت لایتنینگ به USB-C تغییر خواهد کرد. طبق این ادعا، با رونمایی از اولین آیپد با پورت USB-C ، کاربران می‌توانند مستقیماً به مانیتورها و سایر لوازم جانبی متصل شوند. نتیجه‌ی این تغییر، افزایش سرعت انتقال داده‌ها خواهد بود.

مشخصات و جزئیات اولین آیپد با پورت USB-C

گزارش‌هایی مبنی بر ارتقای عملکرد در اولین آیپد با پورت USB-C به گوش می‌رسد. ظاهراً iPad جدید نسخه استاندارد، دارای صفحه نمایش بزرگتر با همان وضوح نمایشگر iPad Air خواهد بود. کیفیت تصویر در تبلت جدید، عینا مشابه Air نخواهد بود، اما به هر‌حال از دستگاهی با نمایشگر بزرگ‌تر برخوردار می‌شوید و برای صرفه‌جویی در هزینه، مجبور نیستید به آیپد کوچک‌تر بسنده کنید. این آیپد به تراشه نسل چهارم Air یعنی A14 Bionic مجهز می‌شود و از 5G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و جزئیات اولین آیپد با پورت USB-C 

هنوز مشخص نیست که آیا اپل، طراحی ظاهری آیپد قدیمی خود را تغییر می‌دهد یا خیر. شاید این آیپد به مجیک کیبورد یا نسل دوم پنسل مجهز شود. اپل آیپد استاندارد، آخرین نسخه‌ای بود که از تمام ویژگی‌های کلاسیک اپل، پورت لایتنینگ، دکمه هوم و سایر ویژگی‌هایی که برای یک دهه و یا بیشتر وجود داشتند،‌ برخوردار بود. اگر اخبار جدید درست باشند، این دستگاه با تغییرات جدید، پا به دنیای مدرن می‌گذارد و دلایل منطقی برای خرید یک Air جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ظهور اولین آیپد با پورت USB-C چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر