;
coinex

تماشا کنید: رندرهای گلکسی A04 Core طراحی و رنگ‌بندی گوشی را فاش کردند

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ به‌زودی از یک گوشی ارزان‌قیمت رونمایی خواهد کرد. اخیرا رندرهای گلکسی A04 Core منتشر شده که گفته می‌شود همان دستگاهی‌ است که سامسونگ برای بازار گوشی‌های اقتصادی در نظر دارد. این گوشی، نسل جدید گلکسی A03 Core سال گذشته خواهد بود.

Winfuture.de به تازگی تصاویری از رندرهای گلکسی A04 Core را ارائه کرده که رنگ‌بندی و طراحی گوشی را به نمایش می‌گذارد. تصاویر نشان می‌دهند که طراحی گلکسی A04 Core تقریبا مشابه نسل قبلی است.

رندرهای گلکسی A04 Core

در لبه بالایی این اسمارت فون، یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز ضخامت تقریبا بالایی دارند و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راستی گوشی قرار گرفته‌اند. اینطور که از رندرها پیداست، Galaxy A04 Core به اسکنر اثر انگشت مجهز نیست.

تماشا کنید: رندرهای گلکسی A04 Core طراحی و رنگ‌بندی گوشی را فاش کردند

پنل پشتی گوشی از جنس پلی کربنات ساخته شده و دارای روکش مات است. روی ماژول دوربین هم یک فلاش LED دیده می‌شود. رندرها نشان می‌دهند که دستگاه در رنگ‌های مشکی، سبز و مسی عرضه خواهد شد.

این گزارش هیچ اطلاعاتی از مشخصات گلکسی A04 Core را فاش نکرده است؛ اما ممکن است بیشتر مشخصات را از Galaxy A03 Core به ارث برده باشد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که گلکسی A04 Core به چیپست اگزینوس 850 مجهز خواهد شد. به احتمال زیاد، این دستگاه در این ماه یا نهایتا ماه آینده رسما رونمایی می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست که در کدام بازارها عرضه خواهد شد.

تماشا کنید: رندرهای گلکسی A04 Core طراحی و رنگ‌بندی گوشی را فاش کردند

مشخصات سامسونگ گلکسی A03 Core

Galaxy A03 Core دارای یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD است که از رزولوشن HD+ 720×1600 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از چیپست Unisoc SC9863A، رم 2 گیگابایتی و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی بهره می‌برد.

A03 Core به‌صورت پیش‌فرض، نسخه اندروید 11 Go را اجرا می‌کند. در این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی تعبیه شده و ماژول دوربین اصلی آن، به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای گلکسی A04 Core چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر