;
coinex

بهترین تلویزیون های میان رده 2022 ؛ برترین تلویزیون های میان رده در سال 2022 کدام اند؟

آیا قصد خرید یک تلویزیون جدید برای منزل خود را دارید؟ با معرفی بهترین تلویزیون های میان رده 2022 همراه ما باشید. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند که انتخاب خوبی داشته باشید.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022 شامل موارد متنوعی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. همان طور که می‌دانید، برندهای متفاوتی در ساخت تلویزیون وجود دارند که اغلب آنها نیز کیفیت بسیار خوبی به مشتریان ارائه می‌دهند.

به همین دلیل هم ممکن است حین خرید یک تلویزیون، بسیاری از افراد با مشکلاتی مواجه شوند و ندانند کدام تلویزیون واقعاً خوب است. ازاین‌رو، ما قصد داریم در این نوشتار از تکراتو  برخی از این تلویزیون‌های برتر را به شما عزیزان معرفی کنیم. با استفاده از این اطلاعات مفید، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

با زیاد شدن مشکلات اقتصادی در کشور، شاید هرکسی توانایی خرید تلویزیون‌های هوشمند گران‌قیمت را نداشته باشد. ازاین‌رو، شناخت تلویزیون‌های میان‌رده با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌تواند برای آنها مفید باشد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می‌توانید با پرداخت هزینه منطقی از امکانات گسترده تلویزیون‌های موجود در این لیست بهره‌مند شوید. پس تنها کمی وقت گذاشته و ما را تا انتها همراهی کنید و این مطلب را به‌دقت مطالعه فرمایید. سپس بعد از در نظر گرفتن بودجه خود، بهترین تلویزیون را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های OLED بازار

بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

شاید برای شما جالب باشد که برای خرید یک تلویزیون هوشمند باکیفیت 4K، نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار هنگفت نیست. شما با پرداخت هزینه کاملاً منطقی و مقرون‌به‌صرفه نیز می‌توانید از این تلویزیون‌ها بهره‌مند شده و برای تماشای فیلم و سریال، از آن‌ها استفاده کنید. شاید برخی از افراد گمان کنند که بهترین تلویزیون های میان رده 2022 کیفیت چندان خوبی ندارند. این در حالی است که اصلاً این‌گونه نبوده و شما با پرداخت هزینه‌های کم نیز می‌توانید از امکانات جدید و هوشمند این دستگاه‌ها استفاده کنید.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

برخی از افراد علاوه بر تماشای فیلم و سریال، استفاده‌های دیگری هم از تلویزیون خود دارند. این افراد می‌توانند برای بازی‌های ویدئویی نیز از این تلویزیون‌ها استفاده کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، مطالعه لیست بهترین تلویزیون‌های گیمینگ می‌تواند برای شما مفید باشد.

با مطالعه بهترین تلویزیون‌های ایرانی و خرید این تلویزیون‌ها، شما می‌توانید از تولید داخلی حمایت کنید. به‌طورکلی، بهترین تلویزیون‌های 2022 شامل مواردی می‌شوند که بهترین قابلیت‌ها و کیفیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ازآنجاکه این دستگاه‌ها ویژگی‌های هوشمند برجسته‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند، نیازی به خرید لوازم جانبی اضافی هم نخواهید داشت و می‌توانید به‌راحتی و با کمترین هزینه، به همراه اعضای خانواده به تماشای تلویزیون بپردازید. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با اندازه کوچک برای اتاق مهمان هستید یا می‌خواهید تلویزیون بزرگی برای منزل خود خریداری کنید، می‌توانید همه آن‌ها را در این لیست مشاهده فرمایید.

برای این‌که ما بتوانیم فهرست بهترین تلویزیون های میان رده 2022 را برای شما فراهم کنیم، بیشتر از صد تلویزیون را مورد بررسی قرار داده‌ایم. بعدازاین بررسی، لیست زیر را فراهم کرده‌ایم که شامل شش مورد از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 2022 می‌شوند.

هایسنس U6G

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

  • نوع: LED
  • کیفیت: 4K
  • اندازه: 50، 55، 65، 75 اینچ

تلویزیون هایسنس U6G یکی از جدیدترین تلویزیون های میان رده در سال 2022 است که از میان آزمایش‌های ما، سربلند بیرون آمد. شما با خرید این تلویزیون، نه‌تنها می‌توانید با هزینه کمی از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید، بلکه عملکرد بسیار خوبی هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

با مشاهده فیلم و سریال با استفاده از این تلویزیون، می‌توانید متوجه کیفیت بالای تصاویر شوید که می‌توان گفت با بسیاری از تلویزیون‌های گران‌قیمت مشابه است. با استفاده از این تلویزیون جذاب، شما می‌توانید فیلم‌های HDR و SDR را بدون هیچ دردسری در اتاق‌های تاریک تماشا کنید.

اگرچه تلویزیون هایسنس U6G ویژگی‌های بازی‌های ویدئویی خیلی پیشرفته‌ای ندارد، اما گیمرهای معمولی می‌توانند از عملکرد آن بسیار راضی باشند. نکته دیگری که درباره این تلویزیون باید بدانید این است که شما می‌توانید آن را در سایزهای مختلفی خریداری کنید. ازآنجاکه این تلویزیون در سایزهای ۵۰ تا ۷۵ اینچ در دسترس است، می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین مورد خریداری نمایید.

همان طور که گفتیم، این دستگاه برای تماشای فیلم و سریال در اتاق‌های تاریک بسیار عملکرد خوبی دارد. در این مواقع، فقط کمی اطراف و اجسام روشن می‌شوند و شما این امکان را دارید که از تاریکی فضا و روشنی تلویزیون، لذت زیادی ببرید. باتوجه‌به به همین دلیل و سایر ویژگی‌ها، آن را در میان بهترین تلویزیون های میان رده 2022 آورده‌ایم.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

نکته دیگری که درباره تلویزیون هایسنس U6G باید بدانید، رابطه کاربری هوشمند آن بوده که به تلویزیون اندروید مجهز است. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از گزینه Google Chromecast، هر چیزی که می‌خواهید را با تلفن خود به نمایش بگذارید. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که هایسنس U6G به یکی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 2022 تبدیل شود.

باوجود تمام ویژگی‌های مثبتی که ذکر کردیم، این تلویزیون برخی نکات منفی هم دارد. متأسفانه این دستگاه برای مکان‌های بسیار بزرگ چندان مناسب نیست؛ زیرا به‌خاطر زاویه دید کوتاهی که دارد، تصاویر از کناره‌ها رنگ‌ورورفته به نظر می‌رسند.

علاوه بر این، هایسنس U6G از نرخ نوسازی متغیر (VRR) نیز پشتیبانی نمی‌کند و به ۶۰ هرتز محدود می‌شود. بااین‌حال، این دستگاه به دلیل عملکرد سریع و عالی، می‌تواند گزینه خوبی برای بازی باشد. به‌طورکلی، هایسنس U6G یکی از بهترین تلویزیون های اقتصادی بوده که از  همه نظر مورد آزمایش قرار گرفته است.

تلویزیون LG UP8000

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

  • نوع: LED
  • کیفیت: 4K
  • اندازه: 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 82، 86 اینچ

یکی دیگر از جدیدترین تلویزیون های میان رده در سال 2022 که طرفداران زیادی دارد، LG UP8000 است. این تلویزیون برای مکان‌های بزرگ کاملاً مناسب بوده و می‌تواند زوایای اطراف را کاملاً پوشش دهد. این دستگاه یکی از مدل‌های ابتدایی بوده که از نظر عملکرد، قابلیت‌های زیادی دارد. بااین‌حال، باید بدانید که این دستگاه به‌اندازه مدل‌های بالاتر و پیشرفته‌تر، ویژگی‌های زیادی ارائه نمی‌دهد. با وجود تمام مواردی که ذکر کردیم، بازهم تلویزیون LG UP8000 گزینه خوبی است.

این دستگاه که یکی از بهترین تلویزیون های میان رده 2022 محسوب می‌شود، سطح کاربری مشابه با LG webOS دارد که این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید اپلیکیشن‌های زیادی را با استفاده از آن دانلود و استفاده کنید. این دستگاه با ریموت خارق‌العاده‌ای که دارد، کار را برای شما تا حد زیادی آسان کرده است. چیزی که موجب برتری این تلویزیون نسبت به هایسنس U6G شده، زاویه دید وسیع‌تر آن است که باعث می‌شود بتوان از آن در مکان‌های بزرگ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

این بدان معنی است که شما می‌توانید از این تلویزیون به‌راحتی برای بازی‌های ویدئویی با تعداد کاربران بالا استفاده کنید. همچنین شما این امکان را دارید که به همراه افراد زیادی به تماشای فیلم یا سریال بپردازید و همه شما هم به‌راحتی بتوانید تصویر دقیق و یکسانی را مشاهده نمایید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم، این دستگاه دقت بالایی دارد و همچنین رنگ‌ها را باکیفیت بسیار عالی به نمایش می‌گذارد. این بدان معنی است که هرکسی با خرید تلویزیون LG UP8000 می‌تواند از بازی کردن لذت زیادی ببرید.

باوجود ویژگی‌های مثبتی که ذکر کردیم، تلویزیون LG UP8000 روشنایی چندان زیادی ندارد و از کیفیت HDR نیز پشتیبانی نمی‌کند. همچنین ازآنجاکه کنتراست پایینی داشته و فاقد ویژگی کاهش نور اطراف است، اگر شما در تاریکی به تماشای فیلم پردازید، احتمال دارد که رنگ‌های مشکی به‌صورت خاکستری دیده شوند.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که به دلیل این ویژگی، LG UP8000 را نمی‌توان بهترین گزینه برای تماشای فیلم دانست. اگر این موضوع، مشکل بزرگی برای شما نیست، تلویزیون LG UP8000 را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون های میان رده 2022 دانست که با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، کاملاً قابل‌اعتماد است و برای مکان‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تلویزیون Vizio M7 Series Quantum 2021

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

  • نوع: LED
  • کیفت: 4K
  • اندازه: 50، 55، 58، 65، 70، 75 اینچ

اگر به دنبال بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 2022 هستید، پیشنهاد ما تلویزیون Vizio M7 Series Quantum 2021 است. به‌طورکلی، این دستگاه تلویزیون بسیار خوب بوده که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد و درعین‌حال، برخی ویژگی‌های کاربردی برای گیمینگ مانند پشتیبانی از FreeSync VRR را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی باعث کاهش بی‌نظمی اشکال در تلویزیون می‌شود.

بااین‌حال، باید بدانید که این تلویزیون تنها با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و پهنای باند HDMI 2.0 ارائه می‌شود و این یعنی شما نمی‌توانید برای بازی‌های ویدئویی پیشرفته با فریم بالا از این دستگاه استفاده کنید. اما به‌طورکلی، برای داشتن یک تلویزیون هوشمند با قیمت پایین، گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

تلویزیون Vizio M7 Series Quantum 2021 به دلیل عملکرد عالی و تأخیر بسیار کم، برای بازی کاملاً روان و خوب به نظر می‌رسد. در اغلب مواقع، حرکات را می‌توانید به‌خوبی مشاهده کنید. لازم به ذکر است که  عملکرد این دستگاه هم مانند سایر تلویزیون‌هایی که پنل VA دارند، کمی پایین آمده و منجر به سیاه شدن برخی اجسام درون تلویزیون می‌شود.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

یکی دیگر از موضوعاتی که در این تلویزیون مشاهده می‌کنیم، روشنایی بسیار خوب آن است که تا حد زیادی قابل‌قبول بوده و با فرکانس ۴۸۰ هرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم این دستگاه را یکی از بهترین تلویزیون های میان رده ۲۰۲۲ برمی‌شمارند. اگر نور زیاد صفحه شما را اذیت می‌کند، می‌توانید یک ویژگی در آن اعمال کنید تا کمی از نور پس‌زمینه کاهش یابد. اما توجه داشته باشید که این گزینه ممکن است باعث تیره‌تر شدن صفحه‌نمایش شود.

وقت آن رسیده که برخی نکات منفی این دستگاه را نیز بدانید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. اگرچه این دستگاه برای بازی‌های HDR خوب است، اما بهترین گزینه محسوب نمی‌شود. علی‌رغم اینکه تلویزیون Vizio M7 Series Quantum 2021 طیف رنگی گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و قیمت بسیار خوبی هم دارد، برخی از افراد از حداکثر روشنایی HDR آن راضی نیستند.

بسیار احتمال دارد که شما در برخی بخش‌های کوچک تلویزیون، رنگ‌ها را تار یا کم‌رنگ بینید که این ویژگی، باعث می‌شود تا کیفیت تصویر در محیط‌های تاریک پایین بیاید. اگر این موارد برای شما مسائل چندان جدی نیستند، این تلویزیون را می‌توان یکی از تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه برای گیمینگ دانست.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022

تلویزیون S535 2020 QLED سری 5 تی‌سی‌ال

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

  • نوع: LED
  • کیفیت: 4K
  • اندازه: 50، 55، 65، 75 اینچ

تلویزیون S535 2020 QLED سری ۵ تی‌سی‌ال یکی از جدیدترین تلویزیون های میان رده در سال 2022 محسوب می‌شود که قیمت بسیار خوبی دارد. ما نسخه Roku TV را مورد بررسی و آزمایش قرار دادیم. اگرچه ممکن است بسیاری از افراد، سیستم‌عامل‌های دیگر را در تلویزیون خود ترجیح دهند، اما سیستم‌عامل Roku TV نیز یکی از بهترین و کاربرپسندترین گزینه‌های موجود برای تلویزیون‌های هوشمند به نظر می‌رسد. ازاین‌رو، ما آن را در لیست بهترین تلویزیون های میان رده 2022 آورده‌ایم.

بخش منوی این تلویزیون بسیار راحت است و شما این امکان را دارید که برنامه‌های زیادی را به کمک آن، دانلود و استفاده کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که شما می‌توانید مطالب را از تلفن خود به روی تلویزیون منتقل کنید.

به دلیل اینکه تلویزیون S535 2020 QLED سری ۵ تی‌سی‌ال کنتراست خیلی خوبی دارد و همچنین نور اطراف را کاهش می‌دهد، گزینه بسیار خوبی برای تماشای فیلم و بازی کردن در اتاق‌های تاریک است. اگر بخواهید فیلم یا ویدئوهایی باکیفیت پایین‌تر را پخش کنید، به‌راحتی می‌توانید به کمک کابل این کار را انجام دهید و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

لازم به ذکر است که این دستگاه از سایر ویژگی‌های اضافی بازی مانند VRR پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌وجود، باز هم عملکرد بسیار سریع و تأخیر ورودی کمی دارد. این ویژگی‌ها باعث شدند که تلویزیون به یکی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 2022 تبدیل شود.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

علی‌رغم تمام نکات مثبتی که این تلویزیون داشت، برای مشاهده فیلم و بازی کردن در اتاق‌هایی با نور مناسب، گزینه نشان خوبی به نظر نمی‌رسد. دلیل این موضوع هم این است که نور اصلی آن چندان زیاد نیست. علاوه بر این، دستگاه مذکور توانایی کنترل انعکاس نور را ندارد؛ بنابراین، اگر در اطراف نور زیادی باشد، انعکاس خیره‌کننده آن می‌تواند به چشم‌های شما آسیب وارد کند. این ویژگی باعث می‌شود که برخی از افراد، آن را یکی از بهترین تلویزیون های میان رده 2022 ندانند.

همچنین اگرچه شما می‌توانید به طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها با قابلیت HDR دسترسی داشته باشید، اما هنوز هم روشنایی کافی برای نشان دادن مناسب اجسام درون تلویزیون را ندارد. باوجود تمام نکات منفی، این تلویزیون تجربه HDR بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار داده و همچنین از Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند که باعث شده به یک تلویزیون اقتصادی خوب تبدیل شود.

تلویزیون سامسونگ UN85AU8000FXZA

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

  • نوع: LED
  • کیفیت: 4K

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 2022 که با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شود، تلویزیون سامسونگ UN85AU8000FXZA است. برخلاف سایر تلویزیون‌هایی که در این لیست ذکر کردیم، این محصول تا سایز ۸۵ اینچ در اختیار شما قرار می‌گیرد. این دستگاه کیفیت تصویر بسیار خوبی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، سیستم‌عامل آن Tizen OS بوده و به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های زیادی را با استفاده از آن دانلود کنید.

دستگاه سامسونگ UN85AU8000FXZA برای تماشای فیلم در مکان‌های بزرگ بسیار خوب است. همچنین این محصول از قابلیت کنترل انعکاس نور نیز برخوردار بوده و حداکثر روشنایی آن هم SDR در نظر گرفته می‌شود. نکته دیگری که درباره این دستگاه باید بدانید، این است که با وجود نور در اطراف هم شما می‌توانید همچنان از کیفیت بالای آن بهره‌مند شوید. با‌این‌حال، بهتر است آن را در مقابل یک پنجره روشن قرار ندهید.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

تلویزیون سامسونگ UN85AU8000FXZA که یکی از بهترین تلویزیون های میان رده 2022 است، دارای قابلیت VA بوده که باعث ایجاد کنتراست طبیعی و عالی آن می‌شود. بااین‌حال، این محصول از ویژگی کاهش نور طبیعی پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل هم نمی‌تواند نور اطراف را کنترل نماید.

ازآنجاکه این دستگاه طیف نور گسترده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد و نور کافی برای نشان دادن تمام بخش‌ها ندارد، تجربه HDR خوبی ارائه نمی‌دهد. علاوه بر این، ویژگی‌های پیشرفته گیمینگ مانند VRR نیز در این دستگاه پشتیبانی نمی‌شود و برخی مواقع، حرکات به‌صورت تار نشان داده می‌شوند. این بدان معنی است که زمان پاسخگویی این تلویزیون، تقریباً آهسته است. اگر مسائلی که ذکر کردیم شما را اذیت نمی‌کنند، خرید این تلویزیون سامسونگ می‌تواند برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون Amazon Fire TV Omni Series

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

  • نوع: LED
  • کیفیت: 4K
  • اندازه: 43، 50، 55، 65، 75 اینچ

در نهایت، آخرین موردی که ما در این لیست ذکر کرده‌ایم، تلویزیون Amazon Fire TV Omni Series است. اگر به دنبال یک تلویزیون خوب هستید و نمی‌توانید هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید، این مورد گزینه مناسبی برای شما به نظر می‌رسد.

این دستگاه عملکرد خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم‌عامل این تلویزیون، Fire TV است که بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند. شما می‌توانید این دستگاه را در اندازه‌های مختلفی از ۴۳ تا ۷۵ اینچ خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که نسخه‌های ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی آن از قابلیت Dolby Vision پشتیبانی نمی‌کنند.

این دستگاه که یکی از بهترین تلویزیون های میان رده 2022 است، برای تماشای فیلم و بازی‌های ویدئویی در اتاق تاریک بسیار خوب عمل می‌کند؛ زیرا کنتراست طبیعی بسیار خوبی دارد. با‌این‌حال، این محصول از قابلیت کاهش نور اطراف برای بهبود کیفیت پشتیبانی نمی‌کند. همچنین خوب است بدانید که این دستگاه از قابلیت eARC نیز پشتیبانی می‌کند.

بااین‌وجود، این دستگاه طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل هم تجربه HDR را کسب نخواهید کرد. همچنین دستگاه در ارتقای محتوای ۴۸۰ و ۷۲۰ پیکسلی، به‌خوبی سایر تلویزیون‌های مذکور نیست. در مجموع، این تلویزیون نسبت به قیمتی که دارد، کاملاً عالی به نظر می‌رسد.

بهترین تلویزیون های میان رده 2022

کلام آخر

بهترین تلویزیون های میان رده 2022 شامل موارد متنوعی می‌شوند که ما در این نوشتار، به شش مورد از آن‌ها اشاره کردیم. همان طور که در بالا مشاهده کردید، این تلویزیون‌ها قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه منطقی و مقرون‌به‌صرفه، از آن‌ها بهره‌مند شوید. پس اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه کمی از تلویزیون هوشمند بهره‌مند شوید، موارد بالا می‌تواند برای شما مناسب باشد.

سؤالات متداول

بهترین تلویزیون میان رده 2022 کدام است؟

تلویزیون هایسنس U6G یکی از بهترین مواردی است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه کم، از آن بهره‌مند شوید.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین تلویزیون هوشمند 2022 کدام است؟

تلویزیون Amazon Fire TV Omni Series با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، برای خرید تمام افراد مناسب است و هرکسی تقریباً می‌تواند آن را خریداری کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: rtings

نظر شما درباره بهترین تلویزیون های میان رده 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر