;
coinex

ربات بز کوهی ژاپنی‌ها در مسیرهای سخت و حمل بار به سالمندان کمک می‌کند

در کشور ژاپن یک ربات بز کوهی برای کمک به سالمندان، توسط مهندسان این کشور ساخته شده است. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از این ربات بز کوهی ژاپنی‌ها بدانیم.

با توجه به این موضوع که جمعیت ژاپن رو به پیری است، مردم این کشور درصدد کمک به سالمندان هستند. از این رو، دانشمندان ژاپنی رباتی ساخته‌اند که شبیه به بز کوهی است و می‌تواند به سالمندان کمک کند.

ربات بز کوهی ژاپنی‌ها

ژاپن کشوری است که جمعیت نسبتا پیری دارد. 30 درصد از جمعیت این کشور را زنان بالای 65 سال تشکیل داده‌اند. ژاپن که یک کشور پیشرفته در زمینه صنعت است، بالاترین رشد جمعیت پیر را در جهان دارد. اگر همین روند ادامه داشته باشد، این کشور با مشکلات اقتصادی و سیاسی زیادی در آینده روبرو خواهد شد.

ربات بز کوهی ژاپنی‌ها

به دنبال این موضوع، این کشور همیشه به دنبال یافتن راه‌‌حل‌هایی برای حمایت از سالمندان کشورش بوده است. مهندسان صنایع سنگین کاوازاکی ژاپن توانستند، یک ربات چهار پا را اختراع کنند و نام آن را بز کوهی گذاشتند. قرار است اختراع جدید، به سالمندان این کشور کمک کند.

این ربات دقیقا شبیه به یک نوع بز کوهی ساخته شده است که در کوه‌های آسیا، اروپا و شمال شرق آفریقا زندگی می‌کند. این بز کوهی در قالب نمونه اولیه ارائه شده است.

طراحی و کارکرد این ربات بز کوهی، به صورتی است که در زمین‌های ناهموار به کمک سالمندان می‌آید. از طرفی هم این ربات می‌تواند در حمل و نقل وسایل سنگین به سالمندان کمک کند. علاوه بر این، می‌توان برای حمل یک انسان و انجام وظایف دیگر انسانی هم از این ربات کمک گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ربات بز کوهی ژاپنی‌ها که در مسیرهای سخت و حمل بار به سالمندان کمک می‌کند، چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر