;
coinex

قابلیت جدید اینستاگرام پیشنهادهای بهتری برای کاربران نوجوان دارد

اینستاگرام برای تشویق نوجوانان به دیدن پست‌های مختلف، قابلیت جدیدی ایجاد کرد که بار دیگر، توجه همه را به خود جلب می‌کند. با این خبر همراه ما باشید تا با قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شویم.

اینستاگرام در یک اقدام، نوجوانان را از دیدن پست‌های مضر دور می‌کند و به سمت تنوع بیشتر سوق می‌دهد. اقدام جالب اینستاگرام در راستای تربیت نوجوانان ستودنی است. والدین در اکثر موارد نگران محتوای نامناسب در اینستاگرام هستند که با قابلیت جدید اینستاگرام، این موضوع تاحدودی حل خواهد شد.

قابلیت جدید اینستاگرام

سال گذشته اینستاگرام گفته بود که به دنبال تدابیری است تا نوجوانان را از دیدن پست‌های مضر دور کند. این پلتفرم به تازگی به گفته خود عمل کرد و هم اکنون قابلیت جدید اینستاگرام برای نوجوان در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند فعال شده است.

قابلیت جدید اینستاگرام

عملکرد این قابلیت به این ترتیب است، اگر کاربری در قسمت اکسپلور بماند و چندین پست موضوعات خاصی را دنبال کند، در قالب نوتیفیکشن، پیشنهاد دیدن پست‌های دیگر توسط اینستاگرام مطرح می‌شود.

اینستاگرام در این اقدام می‌خواهد تا کاربران نوجوان را ملزم به کشف محتواهای جدید کند. همچنین اینستاگرام از نمایش موضوعات خاصی که به ظاهر ارتباط دارد، دوری می‌کند. دریافت این پیام مبنی بر انتخاب محتواهای دیگر است. به طوری که کاربر بعد از انتخاب این گزینه، وارد صفحه پست‌های جدیدی شده که هیچ تطابقی با پست‌های قبلی ندارند.

طبق مطالعات انجام شده، در حدود ۵۸.۲ درصد افرادی که از این نسخه آزمایشی استفاده کرده بودند، رضایت خود را اعلام کردند. آن‌ها گفتند موافق کارکرد این سیستم هستند، زیرا باعث شده تا وقت خود را در اینستاگرام هدر ندهند.

اینستاگرام ادعا کرد در بازه زمانی یک هفته مشاهده کرده است که یک نفر از هر پنج نفر کاربر نوجوان، بعد از دریافت این پیام موضوع پیشنهادی را می‌پذیرند و پست‌های پیشنهاد را مشاهده می‌کند.

قابلیت جدید اینستاگرام

رئیس اینستاگرام، آدام موسری در مصاحبه خود با شرکت CBC morning گفت:

«ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مردم حس خوبی نسبت به زمانی که در اینستاگرام می‌گذرانند داشته باشند. سیستم جدید راهی برای دستیابی به این هدف است. مهم نیست که در کدام نوع از محتواها عمیق شوید؛ اگر بیش از حد در محتوا عمیق شوید، ما شما را از این موضوع آگاه می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم سراغ پست‌های دیگر بروید.»

یکی از نمایندگان اینستاگرام گفت:

« پس از مشاهده‌ی چندین پست متوالی با یک موضوع مشترک،‌ نوتیفیکیشن به نمایش درمی‌آید. آنچه در صفحه‌ی نوتیفیکیشن پیشنهاد می‌دهیم شامل پست‌هایی که ممکن است به مقایسه‌ی ظاهر ارتباط داشته باشند، نیست.»

اینستاگرام قابلیت جدید Take a break

علاوه بر این، دیگر قابلیت جدید اینستاگرام تحت عنوان Take a break نیز به قسمت reels اضافه شده است. نحوه عملکرد قابلیت Take a break این گونه خواهد بود که اگر کاربر نوجوانی، بیش از حد در اینستاگرام مشغول باشد، پیامی مبنی بر take a break دریافت خواهد کرد. این پیام شما را به یک استراحت کوتاه دعوت می‌کند. take a break هم اکنون به صورت آزمایشی ارائه شده است. پست‌هایی که در take a break به نمایش گذاشته می‌‎شوند، از صفحات foodwithsoy@ و abraxaxs@ و mayasideas@ خواهد بود.

اینستاگرام ادعا می‌کند این قابلیت جدید را در حال حاضر برای کشورهای آمریکا، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند ارائه نموده است تا به صورت آزمایشی، کارکرد آن را مشاهده کنند. اینستاگرام ادعا می‌کند که این قابلیت را تا پایان تابستان امسال در دسترس تمام کاربران قرار خواهد داد.

همچنین اینستاگرام، تغییراتی در زمینه ابزارهایی برای کنترل فرزندان توسط والدین انجام داده است. قبلا کارکرد اینستاگرام به این صورت بود که نوجوانان می‌توانستند پیامی به والدین خود ارسال نمایند و درخواست استفاده بیشتر از اینستاگرام را داشته باشند. اکنون با ایجاد تغییرات جدید والدین می‌توانند با ارسال یک دعوت‌نامه به فرزندان خود، می‌توانند به ابزارهای نظارت والدین دسترسی داشته باشند.

در قابلیت جدید اینستاگرام ، والدین به پست‌ها و حساب کاربری که توسط فرزندشان ریپورت شده است، دسترسی خواهند داشت. علاوه بر آن، والدین نظارت بیشتری بر مدت زمان استفاده نوجوانان از این پلتفرم دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر