;
coinex

با ویژگی جدید یوتیوب می‌توانید ویدیوها را بدون نیاز به آپلود مجدد ادیت کنید

قابلیت ادیت ویدیو در یوتیوب بدون نیاز به آپلود مجدد آن، یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی است که یوتیوب به‌تازگی در دسترس کاربران خود قرار داده است. 

یوتیوب بالاخره تصمیم گرفت راه حل بهتری را برای ویرایش و اشتراک‌گذاری آسان‌تر ویدیوها ارائه دهد. رفع مشکلات ویدیو روی این پلتفرم همیشه دشوار بوده است؛ اما با قابلیت جدید، تولیدکننده‌های محتوا می‌توانند ویدیو خود را بدون نیاز به آپلود دوباره، ادیت کنند.

قابلیت ادیت ویدیو در یوتیوب بدون نیاز به آپلود مجدد چگونه کار می‌کند؟

نکته قابل توجه درباره ویژگی جدید این است که محتوای ویرایش شده، جایگزین نسخه‌ی اصلی نمی‌شود و اصلاحات در یک پنجره‌ی پاپ‌اپ در ویدیوها به نمایش در‌می‌آید. کمپانی یوتیوب در صفحه‌ی پشتیبانی خود توضیح داد: برای ادیت ویدیو، گزینه‌ی Correction یا Corrections را انتخاب کنید و پس از آن، زمان و توضیح موردنظر را اضافه کنید. طی این اصلاحات، وقتی مخاطبان ویدیوی شما را تماشا کنند، یک کارت اطلاعات شامل اصلاحیه‌ها مشاهده خواهند کرد.

قابلیت ادیت ویدیو در یوتیوب

در تصویر بالا، نمونه‌ای از این قابلیت جدید را می‌بینید. همانطور که مشاهده می‌کنید، بعد از ادیت ویدیو، دکمه‌ی View Correction در ویدئو ظاهر می‌شود و بخش‌هایی از متن اصلاحیه را نمایش می‌دهد. طی یک محتوای تصویری، در کانال Creator Insider توضیح داده شده که دکمه‌ی View Correction تنها یک‌بار در نوار زمانی هر ویدئو اصلاح شده به نمایش درمی‌آید.

گرچه این قابلیت راهکاری ایده‌آل نیست و تولیدکنندگان محتوا همچنان نمی‌توانند بدون حذف نسخه‌ی اصلی ویدئو و انتشار مجدد نسخه‌ی اصلاح‌شده، تغییری در محتوای خود ایجاد کنند، اما به هرحال یک ارتقا مثبت است که می‌تواند رضایت کاربران را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت ادیت ویدیو در یوتیوب چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر