;
coinex

آپدیت امنیتی ژوئن 2022 گلکسی نوت 20 قابلیت‌های دوربین را ارتقا می‌دهد

آپدیت ماه ژوئن گلکسی نوت 20 سامسونگ، ویژگی‌های ارتقا یافته دوربین را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این بسته آپدیت شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی است. آپدیت جدید گوشی‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در مرحله اول در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفت؛ اما ممکن است تاکنون به سایر مناطق نیز رسیده باشد.

این به‌روزرسانی نه تنها بهینه‌سازی‌هایی در ثبات و امنیت را به همراه دارد، بلکه چندین ویژگی ارتقا یافته را نیز برای تنظیمات دوربین این گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. به گزارش Sammobile، جدیدترین آپدیت نرم افزار با نسخه سیستم عامل N98xU1UEU2FVEB ارائه می‌شود. طبق این گزارش، این به‌روزرسانی ابتدا در ایالات متحده منتشر شده است.

قابلیت‌های ارتقا یافته گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

آپدیت امنیتی جدید، بسیار بیشتر از رفع اشکالات معمول و وصله‌های امنیتی است. حجم به روز رسانی 1 گیگابایتی هم این موضوع را به‌خوبی نشان می‌دهد که بخشی از آن، مربوط به قابلیت‌های دوربین است.

آپدیت امنیتی ژوئن 2022 گلکسی نوت 20 قابلیت‌های دوربین را ارتقا می‌دهد

سامسونگ ادعا می‌کند که آخرین به‌روزرسانی، ویژگی Night portrait گوشی را نیز ارتقا می‌دهد، به این معنی که اکنون می‌توانید در شرایطی با نور کم، پرتره‌های بهتری را ثبت کنید. در آپدیت جدید، ثبات عملکرد و امنیت دستگاه نیز بهینه‌سازی شده است.

اگر  کاربر گلکسی نوت 20 یا گلکسی نوت 20 اولترا هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید. توصیه می‌شود برای دریافت آپدیت به وای فای وصل شوید.

یادآور می‌شویم که سری گلکسی نوت 20 در سال 2020 با سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه شد. این گوشی هوشمند قبلا آپدیت اندروید 12 را دریافت کرده است و اندروید 13 را نیز دریافت خواهد کرد؛ البته زمان انتشار آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید گلکسی نوت 20 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر