;
coinex

POCO رسما از تاریخ رونمایی پوکو F4 5G خبر داد

پوکو ایندیا با انتشار یک توییت، رسما از تاریخ رونمایی پوکو F4 5G خبر داد. این کمپانی چند روزی است که جزییاتی از مشخصات پوکو اف 4 را در توییتر فاش می‌کند و بالاخره، تاریخ رونمایی این گوشی را نیز اعلام کرد.

پوکو F4 5G در 23 ژوئن (2 تیر) رسما در هند رونمایی می‌شود. این دستگاه در مرحله اول در کشور هند عرضه می‌شود و سپس به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند.

پوکو ایندیا تاکنون با انتشار چندین توییت، مشخصات پوکو F4 5G را فاش کرده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

آنچه از مشخصات پوکو F4 5G می‌دانیم

پوکو رسما اعلام کرد که اسمارت‌فون جدید این کمپانی به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870، رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه 256 گیگابایتی 3.1 مجهز می‌شود. اسنپدراگون 870 یک تراشه 7 نانومتری هشت هسته‌ای با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است. یک سیستم خنک‌کننده Liquidcool 2.0 نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده که از یک مخزن بخار 3112 میلی‌متر مربعی و صفحه‌های گرافیتی 7 لایه برخوردار است و از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند.

POCO رسما از تاریخ رونمایی پوکو F4 5G خبر داد

این گوشی لبه‌های تحتی خواهد داشت و در رنگ‌های متنوعی عرضه خواهد شد. پوکو اف 4 5 جی با صفحه نمایش Super AMOLED با حداکثر روشنایی 1300 نیت طراحی شده است. کمپانی پوکو همچنین تایید کرده که دوربین اصلی گوشی، 64 مگاپیکسلی بوده و از OIS پشتیبانی می‌کند.

تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، توسط پوکو تایید شده‌اند. اما افشاگرها هم برخی مشخصات را لو داده‌اند. بر اساس افشاهای قبلی باید گفت که پوکو اف 4 5 جی با صفحه نمایش 120 هرتز 6.67 اینچی Super AMOLED و تنظیمات دوربین سه گانه عرضه می‌شود. روی ماژول دوربین، علاوه‌بر دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی زاویه باز و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی هم قرار می‌گیرد. کاربر این گوشی برای عکاسی سلفی به دوربین جلو 20 مگاپیکسلی دسترسی خواهد داشت.

از دیگر مشخصات Poco F4 5G می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد. لیست گیک‌بنچ نیز فاش کرده که این دستگاه هوشمند از اندروید 12 و MIUI 13 بهره‌مند شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات و تاریخ رونمایی پوکو F4 5G چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قیمت چند دلار؟؟؟
    توی ایران تقریباً چند میشه؟

    پاسخ