;
coinex

ماجرای حادثه جشن تولد شهریار ؛ 8 نفر کشته شدند [+فیلم]

ماجرای حادثه جشن تولد شهریار از چه قرار است؟ طبق آخرین گزارش ها 8 نفر در این آتش سوزی جان خود را از داده‌اند. این حادثه در «شهرک مریم» رخ داد.

سه‌شنبه شب گذشته آتش‌سوزی در یک کافه در شهریار به مرگ ۸ نفر از جمله صاحب کافه به همراه همسر و ۲ فرزندش منجر شد. سخنگوی اورژانس کشور گفت: بی‌احتیاطی در برگزاری یک جشن تولد، منجربه آتش‌سوزی یک رستوران و درنهایت فوت هشت شهروند شهریاری شد.

مطابق گفته دادستانی شهر، در بررسی صحنه آتش‌سوزی سفره‌خانه شهر اندیشه واقع در شهرستان شهریار که دیروز رخ داد، به نظر بادکنک هلیومی وجود نداشته و آتش‌سوزی به علت دیگری رخ داده است.

ماجرای حادثه جشن تولد شهریار چیست؟ [8 نفر کشته شدند]

حمید عسگری‌پور دادستان شهریار گفت: عملیات اطفای حریق و انتقال اجساد آتش سوزی رستوران چتر شهر اندیشه شهرستان شهریار تا ساعت ۱۱ دیشب ادامه داشت. بر اساس آخرین گزارش ها متأسفانه هشت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر که در مقابل درب این سفره خانه بودند، صدمه‌ای ندیدند. ۷ نفر از در محل وقوع حادثه جان باخته و یک کودک ۳ ساله هم پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

دادستان شهریار در ادامه می‌گوید:

این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به ۱۵ پله به طرف پایین می‎‌خورد. تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل‎ه ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.

ساعتی پس از آتش‌سوزی مرگبار در کافه چتر، برخی سایت‌های خبری در گزارش‌های خود مدعی شدند که علت وقوع حادثه انفجار بادکنک‌های هلیومی است. ادعایی که روز گذشته از سوی دادستان شهریار رد شد و او گفت که در بررسی صحنه آتش‌سوزی به‌نظر بادکنک هلیومی وجود نداشته و آتش‌سوزی به‌علت دیگری رخ داده است.

دادستانی می‌گوید بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است. پس از شعله ‎ور شدن فضا، متوفیان به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می‎‌دهند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر