;
coinex

در نشست ایلان ماسک با کارکنان توییتر چه گذشت؟

نشست ایلان ماسک با کارکنان توییتر در جلسه‌ای آنلاین در روز پنجشنبه صورت گرفت. در این جلسه ایلان ماسک به سوالات کارکنان پاسخ داد.

ایلان ماسک در نشست روز پنجشنبه با کارکنان توییتر به سوالات کارمندان درباره Twitter، الهام از پلتفرم‌های تیک تاک و وی‌چت، ارزهای دیجیتال، و آزادی بیان پاسخ داد. به عقیده ایلان ماسک، امکان پرداخت رمزارزی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که در ادامه به توییتر افزوده خواهد شد.

جزئیات نشست ایلان ماسک با کارکنان توییتر

ایلان ماسک در بخشی از صحبت‌های خود در کنفرانس به این نکته اشاره کرد که ادغام پرداخت رمزارزی با توییتر منجر به رشد پلتفرم و همچنین فضای کلی بازار کریپتوکارنسی خواهد شد. اولین بار در سال 2021 و زمانی که جک دورسی مدیر عامل توییتر بود، گزینه پرداخت انعام به وسیله بیت کوین در این پلتفرم فعال شد. علی‌رغم فعالیت‌های جک دورسی، ایلان ماسک چشم‌انداز جامع‌تری نسبت به ادغام رمزارزها با توییتر ارائه کرده است.

در نشست ایلان ماسک با کارکنان توییتر چه گذشت؟

ایلان ماسک مدعی است در صورتی که توییتر به گونه‌ای بهبود یابد که نتوان با آن زندگی کرد، بهره‌وری این سرویس به حداکثر خواهد رسید. از نظر ایلان ماسک پرداخت نیز در کنار اخبار و سرگرمی جزو حوزه‌های حیاتی زندگی اشخاص به شمار می‌رود.

ماسک همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر پول اساسا دیجیتالی است و در این راستا مقایسه‌ای با Paypal نیز انجام داد. در گذشته نیز ایلان ماسک نسبت به راه‌اندازی گزینه‌های پرداخت رمزارزی در توییتر ابراز علاقه‌مندی کرده بود؛ اما تا کنون هیچ طرح کامل و جامعی برای اجرای این ایده‌ها ارائه نداده بود.

اقدامات ایلان ماسک در راستای جلوگیری از هرزنامه‌ها

ماسک علاوه بر مبحث پرداخت با رمزارزها، به مسائلی همچون جلوگیری از کلاه‌برداری‌های ارز دیجیتال در شبکه توییتر نیز پرداخت. او در این راستا گفت:

کلاه‌برداری‌های رمزارزی در پلتفرم توییتر به وفور یافت می‌شود. این مشکل در حال بهبود است؛ اما همچنان به عنوان یک مشکل حساب می‌شود.

ایلان ماسک در ادامه جلسه مجددا طرح‌های پیشین خود در راستای مقابله با کلاهبرداری‌های دیجیتالی را توضیح داد. وی قصد دارد عملیات احراز هویت کاربران را با پرداخت پول میسر کند.

شهرت و جایگاه ویژه ایلان ماسک منجر به سوءاستفاده بسیاری از کلاهبرداران از نام و تصاویر او شده است. در سال 2020، حساب توییتری ایلان ماسک طی یک عملیات فیشینگ هک شد. در این حملات هکرها حدود 118 دلار دارایی را به سرقت بردند.

حمایت مدیر عامل بایننس از ایلان ماسک

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی مطرح بایننس از ایلان ماسک حمایت کرد. او در این راستا گفت:

ایلان به توافقاتی که با هم داشتیم عمل می‌کند. اگر این کار را نکند، شرایط وخیم خواهد شد.

در ماه می خبرهایی در راستای حمایت 500 میلیون دلاری بایننس از ایلان ماسک مطرح شد. این کار جهت حمایت از خرید توییتر توسط ایلان ماسک صورت گرفت. معامله خرید توییتر توسط ایلان ماسک علی‌رغم تأیید دو طرف قرارداد همچنان نهایی نشده است.

در ماه می، فرآیند خرید توییتر توسط ماسک پس از انتشار خبر فعالیت 50 درصدی اکانت‌های فیک و ربات‌ها در این پلتفرم متوقف شد. ایلان ماسک اعلام کرد که تنها زمانی این معامله را به سرانجام خواهد رساند که تعداد حساب‌های جعلی توییتر حداکثر 5 درصد شود. طبق گزارش Washington Post، توییتر به درخواست ایلان ماسک موافقیت کرده است و لیست کامل داده‌های خود را در اختیار او قرار خواهد داد. در صورتی که مشکلی بر سر راه این معامله قرار نگیرد، خرید توییتر توسط ایلان ماسک نهایی خواهد شد. این معامله ارزشی معادل 44 میلیارد دلار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نشست ایلان ماسک با کارکنان توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر