;
coinex

ایلان ماسک: توییتر باید شبیه TikTok و WeChat شود تا به 1 میلیارد کاربر برسد

ایلان ماسک در جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان توییتر اعلام کرد که می‌خواهد توییتر را به پلتفرمی مشابه تیک تاک و وی‌چت تبدیل کند.

ایلان ماسک روز گذشته در جلسه‌ای آنلاین با کارمندان توییتر گفتگو کرد. هدف از برگزاری این جلسه، پاسخ به سوالات کارمندان توییتر و همچنین مشخص کردن مسیر پیش روی توییتر توسط ایلان ماسک بود.

ایلان ماسک به کارمندان توییتر گفت که این شرکت برای رسیدن به 1 میلیارد کاربر می‌بایست فعالیتی مشابه با WeChat و TikTok داشته باشد.

ایلان ماسک قصد گسترش توییتر را دارد

در جریان جلسه آنلاین، برخی کارمندان از ایلان ماسک پرسش‌هایی نظیر چگونگی افزایش تعداد کاربران و میزان تعاملشان در Twitter را مطرح کردند. ماسک در پاسخ به این نکته اشاره کرد که Twitter می‌بایست امکانات کاربردی بیشتری تهیه کرده و جذابیت و کاربرپسندی خود را نیز بهبود دهد.

ایلان ماسک: توییتر باید شبیه TikTok و WeChat شود تا به 1 میلیارد کاربر برسد

ایلان ماسک Twitter را با برنامه معروف Wechat در چین مقایسه کرد. Wechat  شبکه اجتماعی خود را با امکانات پرداختی، بازی‌ها و همچنین خدمات تاکسی آنلاین ترکیب کرده است. Elon Musk در این زمینه گفت:

هیچ نرم‌افزاری شبیه به Wechat خارج از چین وجود ندارد. شما اساسا در کشور چین درون Wechat زندگی خواهید کرد. اگر بتوانیم چیزی شبیه به Wechat را خارج از چین ایجاد کنیم، موفقیت عظیمی به دست‌ آورده‌ایم.

چشم انداز ایلان ماسک از آینده توییتر

Elon Musk از پلتفرم تیک تاک به دلیل جذابیت بالا و امکانات کاربرپسندانه‌ای که دارد تمجدید کرد. او در ادامه افزود برای موفقیت توییتر می‌بایست رفتاری مشابه با Tik Tok داشته باشیم. وی همچنین تأکید شدیدی بر روی بهبود توییتر از جهت اطلاع رسانی موارد مهم به کاربران داشت. به عقیده ایلان ماسک توییتر می‌تواند در زمینه اطلاع رسانی موارد مهم به مردم عملکرد بهتری داشته باشد.

وقتی از ایلان ماسک درباره چشم انداز طولانی مدتش در زمینه با توییتر پرسیدند، او در پاسخ گفت:

Twitter می‌بایست به ایجاد تمدنی قوی‌تر با ماندگاری بیشتر کمک کند تا در آن بتوانیم ماهیت واقعیت را درک کنیم.

در طول جلسه Elon Musk تکرار کرد که هدف توییتر تمرکز بیشتر بر روی پرداخت‌ها و ارائه خدمات اشتراکی خواهد بود. وی پیشنهاد داد که مردم به منظور احراز هویت در این سیستم حق اشتراک پرداخت کنند.

سرکوب ربات‌ها و هرزنامه‌ها در Twitter

ایلان ماسک در جلسه آنلاین بار دیگر به تمایل خود در زمینه با سرکوب ربات‌‌ها و هرزنامه‌ها اشاره کرد و گفت اکانت‌های فیک برای فعالیت در توییتر می‌بایست مسیر سخت‌تری پیش روی خود داشته باشند. مدیر عامل تسلا در گذشته تهدید کرده بود که این معامله را به دلیل مشکل ربات لغو خواهد کرد. توییتر برای نشان دادن حسن نیت خود به او دسترسی گسترده داده‌ها را داد.

کلیات نظرات Elon Musk در گفتگوی روز پنجشنبه با کارمندان Twitter حول محور ایجاد تغییرات گسترده در این پلتفرم در صورت خصوصی‌شدن آن می‌چرخید. ایلان قصد دارد Twitter را از لحاظ مالی منضبط‌تر کند. وی همچنین مخالف ادامه دورکاری کارکنان استنثایی شرکت نیست.

در انتهای جلسه، Elon Musk اظهارات خود در زمینه با فضا، سن زمین و تمدن‌های سرزمین‌های دیگر را مطرح کرد و افزود که تا کنون هیچ مدرک واقعی که نشان دهد موجودات فضایی وجود دارند مشاهده نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گسترش توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر