;
coinex

مود جدید تمام صفحه به اینستاگرام اضافه می‌شود؛ رقابت با تیک تاک یا کپی‌برداری؟

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدید تمام صفحه در نسخه‌ی جدید است. به نظر می‌رسد، این قابلیت در رقابت با TikTok به اینستاگرام اضافه می‌شود.

اینستاگرام با قابلیت جدید تمام صفحه قصد دارد، محتوای موجود در این پلتفرم را جذاب‌تر و فراگیرتر کند. به گفته سین کیم، سخنگوی متا، این قابلیت که به طور آزمایشی برای «تعداد محدودی از افراد» عرضه شده است، آخرین تلاش این شرکت برای رقابت با TikTok در زمینه ویدیوهای جذاب است.

قابلیت جدید تمام صفحه اینستاگرام گامی نو برای رقابت با تیک تاک!

اگر بخشی از آن گروه هستید که می‌توانید ویدیوها را تقریبا به‌طور کامل تمام صفحه ببینید، شما هم در این گروه آزمایشی قرار دارید. با این قابلیت، گزینه‌هایی که به شما امکان می‌دهند ویدیو را لایک کنید یا کامنت بگذارید، در پایین صفحه و لوگوی اینستاگرام و سایر دکمه‌ها به صورت شناور در بالای صفحه ظاهر می‌شوند.

قابلیت جدید تمام صفحه اینستاگرام گامی نو برای رقابت با تیک تاک!

به نظر می‌رسد که رابط کاربری آزمایشی کار دیگری است که اینستاگرام برای رقابت با TikTok انجام می‌دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در استوری خود گفته بود عکس‌ها «هنوز بخش مهمی از اینستاگرام هستند» و این شرکت در تلاش است تا آنها را با فید تمام صفحه سازگارتر کند. تیم مدیریتی اینستاگرام روشن کرده است که تصاویر ثابت دیگر تمرکز برنامه نیستند. تلاش برای شباهت بیشتر به TikTok نیز فقط در سطح ظاهری نیست. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که متا در حال ایجاد تغییراتی در الگوریتم‌های زیربنای فیدهای فیس بوک و اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام چطور میشه این تغییرات رو به قبلش بازگردودند. این تغییر برای من ایجاد شده و اصلا باهاش راحت نیستم

    پاسخ