;
coinex

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8+ vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro) ؛ کدام یک بهتر است؟

اگر قصد خرید یکی از محصولات جدید اوپو را دارید، با مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8+ vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro) همراه ما باشید.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) یکی از مقایسات مهمی بوده که افراد به آن علاقه دارد. همان طور که می‌دانید، با پیشرفت روزافزون علم و فناوری، دستگاه‌های دیجیتالی نیز تنوع بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. شرکت‌ها و برندهای متفاوتی پا به عرصه نهاده و گوشی‌های همراه باکیفیتی را تولید می‌کنند.

به همین دلیل ممکن است هر فردی هنگام خرید گوشی جدید، با سردرگمی مواجه شده و نداند که کدام گوشی برای او بهتر است. ازاین‌رو، ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار از تکراتو، یکی از برندهای گوشی سازی را به شما معرفی کرده و به مقایسه این خانواده جدید بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو 

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

به نقل از Techtrends.news ، شرکت اوپو یکی از برندهای گوشی سازی در کشور چین بوده که در ساخت انواع دستگاه‌های الکترونیکی مشغول بکار است. برخلاف برندهای بزرگی مانند سامسونگ و اپل، برند اوپو سابقه کمتری در این زمینه داشته و از سال ۲۰۰۱ به ثبت رسیده است. در نهایت در سال ۲۰۰۴، این شرکت راه‌اندازی و شروع به ساخت تولید گوشی‌های هوشمند کرد. بعد از فعالیت‌های گسترده اوپو از در سال ۲۰۱۶، این برند توانست به بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین تبدیل شود و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

احتمالاً تاکنون از اهمیت برند اوپو آگاه شده باشید. اگر شما هم قصد خرید گوشی‌های این برند مشهور و محبوب را دارید، ما را تا انتها همراهی نمایید. این نوشتار به شما کمک می‌کند که به بررسی مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) پرداخته و سپس بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

نکته دیگری که درباره شرکت اوپو باید بدانید، این است که گوشی‌های این برند قیمت چندان بالایی ندارند و اغلب آن‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند. به همین دلیل هم افراد بسیاری به سمت خرید این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه روی می‌آورند. شما با خرید گوشی‌های اوپو، می‌توانید از قابلیت‌های بی‌شمار آن‌ها بهره‌مند شوید.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

گوشی اوپو رینو 8، 8 پرو و 8 پلاس از جدیدترین و محبوب‌ترین گوشی‌های این برند به شمار می‌روند که قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این مقاله، می‌توانید تفاوت‌ها و شباهت‌های میان این دستگاه‌های تلفن را مشاهده بفرمایید.

برای مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) خوب است بدانید که این محصولات علاوه بر داشتن کیفیتی بالا، قیمت آنها نیز در مقایسه با سایر پرچمداران، بسیار مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. اوپو اعلام کرده که به‌زودی، سری‌های جدیدی نیز روانه بازار می‌کند. برای بررسی مقایسه میان این سه گوشی هوشمند فوق‌العاده، همراه ما باشید.

اوپو رینو 8 اوپو رینو 8 پرو اوپو رینو 8 پلاس
ابعاد و وزن 7.7 × 73.4 × 160.6 میلی‌متر، 179 گرم 7.6 × 74.2 × 161 میلی‌متر، 188 گرم 7.3 × 74.2 × 161 میلی‌متر، 183 گرم
 

نمایشگر

6.43 اینچ، 2400 × 1080 پیکسل (FHD+)، AMOLED 6.62 اینچ، 2400 × 1080 پیکسل (FHD+)، AMOLED 6.7 اینچ، 2412 × 1080 پیکسل (FHD+)، AMOLED
 

پردازنده

مدیاتک دایمنسیتی 1300، هشت هسته‌ای 3 گیگاهرتز اسنپدراگون کوالکام 7 نسل 1، هشت هسته‌ای 2.4 گیگاهرتز مدیاتک دایمنسیتی 8100 مکس، هشت هسته‌ای 2.85 گیگاهرتز
 

فضای ذخیره

رم 8 و حافظه 128،

رم 8 و حافظه 256،

رم 12 و حافظه 256 گیگابایت

رم 8 و حافظه 128،

رم 8 و حافظه 256،

رم 12 و حافظه 256 گیگابایت

رم 8 و حافظه 256،

رم 12 و حافظه 256 گیگابایت

نرم‌افزار اندروید 12، ColorOS اندروید 12، ColorOS اندروید 12، ColorOS
رابط کاربری وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac/6، بلوتوث 5.3، جی‌پی‌اس وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac/6، بلوتوث 5.2، جی‌پی‌اس وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac/6، بلوتوث 5.3، جی‌پی‌اس
 

 

دوربین

سه‌گانه 50 + 2 + 2 مگاپیکسل،

دیافراگم 1.8، 2.4، 2.4

دوبین سلفی 32 مگاپیکسل دیافراگم 2.4

سه‌گانه 50 + 8 + 2 مگاپیکسل،

دیافراگم 1.8، 2.2، 2.4

دوبین سلفی 32 مگاپیکسل دیافراگم 2.4

سه‌گانه 50 + 8 + 2 مگاپیکسل،

دیافراگم 1.8، 2.2، 2.4

دوبین سلفی 32 مگاپیکسل دیافراگم 2.4

باتری 4500 میلی‌آمپر

فست‌شارژ 80 واتی

4500 میلی‌آمپر

فست‌شارژ 80 واتی

5000 میلی‌آمپر

فست‌شارژ 80 واتی

ویژگی‌های اضافی دو سیم‌کارتی، 5G دو سیم‌کارتی، 5G دو سیم‌کارتی، 5G

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی A73 با گلکسی A72 سامسونگ ؛ قدرتمندترین سری A کدام است؟

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با A52 سامسونگ (Xiaomi Note 10 Pro vs. Galaxy A52)

طراحی

اولین چیزی که در مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) با آن روبرو می‌شویم، طراحی این سه گوشی جذاب است. همان طور که از تصویر آن‌ها را مشاهده می‌کنید، این دستگاه‌ها بسیار زیبا هستند و طراحی خوبی دارند.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

همچنین خوب است بدانید که طراحی این دستگاه‌ها شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند و تفاوت محسوسی در آن‌ها دیده می‌شود. ازآنجاکه طراحی این سه گوشی بسیار به یکدیگر شبیه بوده و حتی ماژول دوربین آن‌ها نیز مشابه است، تشخیص آن‌ها بسیار دشوار به نظر می‌رسد. ماژول دوربین گوشی اوپو رینو ۸ کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین مواد استفاده شده در آن هم کمی ارزان‌تر است.

مواد بکار رفته در گوشی اوپو رینو ۸ پرو بسیار عالی بوده و قاب پشتی آن از آلومینیوم است. نمایشگر این دستگاه تلفن هم دارای محافظ گوریلاگلس ۵ است که باعث می‌شود در مقابل هرگونه ضربه‌ای مقاوم باشد. همان طور که می‌دانید، این گزینه اهمیت بسیار زیادی در انتخاب یک گوشی دارد و اگر قاب زیبایی نداشته باشد، شاید شما را ناامید کند. به همین دلیل هم باید به این موردتوجه بسزایی داشته باشید و به نظر می‌رسد که گوشی اوپو رینو پرو کمی بهتر از مورد دیگر باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی (Xiaomi POCO F4 GT) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه گلکسی A11 با گلکسی M11 سامسونگ ؛ دو پایین رده کارآمد

نمایشگر

موضوع مهم دیگری که در مقایسه OPPO Reno8، OPPO Reno8 Pro و OPPO Reno8 Pro Plus مشاهده می‌کنیم، نمایشگر آن‌هاست. این دستگاه‌ها نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و برخی از کارشناسان می‌گویند که نمایشگر اوپو رینو ۸ پرو پلاس بسیار بهتر است. آن‌ها در مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) می‌گویند که نمایشگر این دستگاه تلفن از قابلیت AMOLED پشتیبانی می‌کند و می‌تواند میلیون‌ها رنگ را با کیفیت Full HD+ به شما عرضه کند.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

گوشی اوپو رینو ۸ پرو پلاس دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قابلیت HDR10+ است. همچنین شما می‌توانید از حسگر اثر انگشت این گوشی هم بهره‌مند شوید که در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که اوپو رینو ۸ پرو پلاس گزینه بسیار خوبی در نمایشگر باشد.

از سوی دیگر، گوشی رینو ۸ پرو را داریم که شباهت بسیار زیادی به نمایشگر گوشی قبل دارد. اگرچه این دستگاه میلیون‌ها رنگ را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، اما بقیه ویژگی‌های نمایشگر این دو دستگاه به یکدیگر شبیه هستند.

تنها گزینه‌ای که درباره این نمایشگرها فرق دارد، اندازه آن‌هاست که صفحه‌نمایش گوشی اوپو رینو ۸ پرو 6.62 اینچ است. اوپو رینو 8 هم دارای نمایشگر کوچک‌تری به‌اندازه ۶.۴۳ اینچ بوده و نرخ نوسازی آن هم کمتر و به‌اندازه ۹۰ هرتز است. همچنین خوب است بدانید که نمایشگر این دستگاه برخلاف دو دستگاه قبلی، از قابلیت HDR10+ پشتیبانی نمی‌کند.

پردازنده

بخش دیگری که باید به بررسی آن بپردازیم، پردازنده این سه دستگاه تلفن عالی است. همان طور که می‌دانید، پردازنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای در اختیار داشتن عملکرد سریع و قابل‌قبول، باید پردازنده بالایی داشته باشد. در مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) مشاهده می‌کنیم که قدرتمندترین پردازنده را گوشی اوپو رینو ۸ پرو پلاس دارد.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

این گوشی می‌تواند سرعت بی‌نظیری در هنگام اجرای برنامه‌ها در اختیار شما قرار دهد. پردازنده این دستگاه، مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس بوده که حتی امکان ارتقا نیز در آن وجود دارد. حداکثر فرکانس این پردازنده نیز ۲.۸۵ گیگاهرتز است. از سوی دیگر، گوشی رینو 8 پرو جایگاه دوم را در این حوزه می‌گیرد که دارای پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 است که در حال حاضر، بهترین چیپست را در میان نسخه‌های میان‌رده کوالکام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آخرین گوشی که در این لیست به بررسی آن می‌پردازیم، گوشی اوپو رینو 8 است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این دستگاه، اولین گوشی موبایلی است که نسخه موبایل دایمنسیتی ۱۳۰۰ را ارائه داد. پس به‌طورکلی، متوجه شدیم که گوشی اوپو رینو ۸ پرو پلاس از نظر پردازنده و عملکرد، بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی اس 21 اولترا با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A51 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A51)

رم و فضای ذخیره

برای انتخاب یک گوشی همراه مناسب، باید به رم و فضای ذخیره آن توجه زیادی داشته باشید. اگر گوشی شما رم بالایی داشته باشد، می‌توانید برنامه‌های زیادی را به طور هم‌زمان اجرا و از آن‌ها استفاده نمایید. همچنین رم بالا به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های متنوعی را روی دستگاه خود نصب کنید.

با استفاده از فضای ذخیره نیز می‌توانید اپلیکیشن‌ها، فایل‌ها، تصاویر و ویدئوهای زیادی را در دستگاه خود ذخیره و نگهداری کنید. به همین دلیل ما در این بخش، به مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) از نظر رم و فضای ذخیره می‌پردازیم.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

گوشی اوپو رینو ۸ پرو پلاس دارای رم 8 و ۱۲ گیگابایت بوده همچنین فضای ذخیره آن هم ۲۵۶ گیگابایت است. بدین ترتیب، شما می‌توانید استفاده‌های زیادی از این دستگاه داشته باشید. از سوی دیگر، گوشی اوپو رینو ۸ پرو هم دارای رم ۸ و ۱۲ گیگابایت به همراه حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. رم و فضای ذخیره گوشی اوپو رینو ۸ هم مانند مورد قبلی است و تفاوتی نمی‌کند. با پرداخت هزینه بیشتر، شما می‌توانید دستگاهی که رم و فضای ذخیره بالاتری دارد را خریداری نمایید.

نرم‌افزار

همان طور که می‌دانید، اخیراً اکثر تلفن‌های هوشمند که روانه بازار می‌شوند، دارای سیستم‌عامل اندروید هستند. گوشی‌های اوپو نیز از این موضوع مستثنی نبوده و همین سیستم‌عامل را ارائه می‌دهند. شایان ذکر است که نرم‌افزار تلفن‌های OPPO Reno8، OPPO Reno8 Pro و OPPO Reno8 Pro+ کاملاً با یکدیگر مشابه بوده و همه آن‌ها سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و ColorOS را ارائه می‌دهند.

دوربین

در انتخاب یک گوشی همراه پیشرفته و امروزی، دوربین نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ازاین‌رو، اگر شما گوشی همراهی را برای ثبت لحظات زیبای خود می‌خواهید، بهتر است به دوربین آن توجه داشته باشید. گوشی‌های اوپو دوربین کاملاً خوبی دارند.

اگر می‌خواهید یکی از گوشی‌های جدید اوپو را خریداری کنید و نمی‌دانید کدام یک از آن‌ها از نظر دوربین عملکرد بهتری دارند، در مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) به نظر می‌رسد که گوشی‌های OPPO Reno8 Pro یا OPPO Reno8 Pro Pro Plus گزینه بسیار خوبی باشند.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

تفاوت این دو گوشی با دستگاه اوپو رینو ۸، در لنز اولترا واید آن‌هاست. گوشی‌های فوق‌الذکر، دارای لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هستند؛ درحالی‌که دوربین گوشی اوپو رینو ۸، کمی ضعیف‌تر از مورد قبلی به نظر می‌رسد و ۲ مگاپیکسل است.

به همین دلیل به نظر می‌رسد که گوشی‌های پرو از نظر کیفیت عکس و ویدئو، عملکرد بهتری داشته باشند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که دو گوشی اوپو رینو ۸ پرو و اوپو رینو ۸ پرو پلاس از قابلیت NPU MariSilicon X نیز برخوردار هستند که عکاسی و فیلم‌برداری در شب را امکان‌پذیر می‌کند. با استفاده از این ویژگی‌ها، شما می‌توانید در شب نیز عکس‌ها و ویدئوهای هنرمندانه‌ای بگیرید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی اس 21 اولترا با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A51 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A51)

باتری

برای این‌که بدانید کدام یک از گوشی‌های اوپو مذکور باتری بهتری دارند، به این بخش توجه کنید. تقریباً همه این تلفن‌ها با ظرفیت باتری یکسانی ارائه می‌شوند. این بدان معنی است که آن‌ها از اجزا و قطعات باکیفیتی تولید شده و به همین دلیل هم عمر باتری با دوامی دارند.

بااین‌حال، تفاوت کمی میان آن‌ها دیده می‌شود. برخی از افراد در مقایسه OPPO Reno8، OPPO Reno8 Pro و OPPO Reno8 Pro Plus می‌گویند که ممکن است گوشی اوپو رینو ۸ پرو عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد؛ زیرا همان‌طور که پیش‌ازاین هم در مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) مشاهده کردیم، پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۷ نسل یک بوده که باعث می‌شود از قطعات بهتری ساخته شود و در نتیجه، مصرف انرژی را بهبود بخشد.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

تفاوت دیگری که میان باتری این گوشی‌های همراه به چشم می‌خورد، این است که ظرفیت دو گوشی اوپو ۸ و ۸ پرو ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است. درحالی‌که ظرفیت باتری گوشی اوپو رینو ۸ پرو پلاس ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است. بااین‌حال، سرعت شارژ آن‌ها کاملاً مشابه بوده و هر سه دارای قابلیت فست‌شارژ ۸۰ واتی هستند.

قیمت

در نهایت بعد از بررسی همه موارد ذکرشده، به بررسی قیمت این دستگاه‌ها می‌رسیم. مطمئناً قیمت، تأثیر بسیار زیادی در انتخاب یک تلفن همراه دارد. همان طور که می‌دانید، هرچه ویژگی‌ها و مشخصات یک تلفن همراه بیشتر شود، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

قیمت اولیه گوشی اوپو رینو ۸ تقریباً ۳۵۰ یورو یا ۳۷۷ دلار است. درحالی‌که قیمت گوشی‌های پرو و پرو پلاس به ترتیب ۴۲۰ یورو یا ۴۵۳ دلار و 520 یورو یا ۵۶۰ دلار به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که قیمت‌هایی که ذکر کردیم، قیمت این دستگاه‌های تلفن در بازار چین است. درحالی‌که قیمت این دستگاه‌ها در بازار جهانی هنوز منتشر نشده‌اند. اکنون که تمام تفاوت‌ها را مشاهده کردید، کدام یک از آن‌ها را انتخاب می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی M51 با گلکسی M62 سامسونگ

مقایسه گلکسی A53 با گلکسی A73 سامسونگ ؛ بهترین سری A

مزایا و معایب هر یک از گوشی‌ها

بعد از این‌که که به بررسی کامل مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) پرداختیم، انتخاب بسیار راحت‌تر می‌شود. در این بخش هم ما برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب هر یک از این دستگاه‌ها را ذکر می‌کنیم که بتوانید با آسودگی خاطر، یکی از این دستگاه‌های تلفن را انتخاب نمایید.

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+)

اوپو رینو 8

  • مزایا:
    • قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر
    • فشرده‌تر
    • مانند مدل‌های بالاتر، داشتن گزینه فست‌شارژ
  • معایب:
    • پردازنده پایین‌تر
    • عدم پشتیبانی از دوربین اولترا واید

اوپو رینو 8 پرو

  • مزایا:
    • کیفیت خوب نسبت به قیمت
    • دوربین عالی
    • نمایشگر عالی و نرخ نوسازی 120 هرتز
  • معایب:
    • عیب خاصی ندارد.

اوپو رینو 8 پرو پلاس

  • مزایا:
    • دوربین عالی
    • نمایشگر بسیار خوب و باکیفیت
    • نرخ نوسازی 120 هرتز
    • پردازنده فوق‌العاده
  • معایب:
    • قیمت بالا

سخن نهایی

مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس (OPPO Reno8 vs Reno8 Pro vs Reno8 Pro+) موضوع بسیار مهمی است که ما در این نوشتار، به بررسی آن پرداختیم. برای این‌که بتوان از میان این سه گوشی هوشمند یکی را انتخاب کنید، در ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

این موضوع می‌تواند به شما کمک شایانی کند که بهترین دستگاه را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. برای مثال، شما باید تعیین کنید که آیا دوربین گوشی برای شما مهم است یا پردازنده یا باتری؟ پاسخ به این سؤالات می‌تواند در انتخاب بهترین گوشی اوپو از میان این سه مورد، به شما کمک شایانی کند.

سؤالات متداول

گوشی اوپو رینو 8 بهتر است یا رینو 8 پرو یا رینو 8 پرو پلاس؟

هر یک از گوشی‌های ذکر شده دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد مخصوص به خود هستند. بااین‌حال، گوشی اوپو رینو ۸ پرو و پرو پلاس از قابلیت‌های بیشتری برخوردار هستند.

قیمت گوشی اوپو رینو 8 بهتر است یا 8 پرو یا پرو پلاس؟

هر چه قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند بالاتر باشد، طبیعتاً قیمت آن‌ها نیز بیشتر است. به همین دلیل هم قیمت گوشی اوپو رینو ۸ مقرون‌به‌صرفه‌تر از دو مورد دیگر به نظر می‌رسد.

چه چیزی در مقایسه گوشی‌های هوشمند اثرگذار است؟

موارد زیادی در مقایسه بین گوشی‌های هوشمند تأثیر می‌گذارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر، پردازنده، فضای ذخیره، دوربین و باتری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما دریاره مقایسه اوپو رینو 8 و رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر