;
coinex

کیم کارداشیان لباس مشهور مریلین مونرو را نابود کرد

کیم کارداشیان لباس مشهور مریلین مونرو را خراب کرد. او این لباس مشهور را در مراسم گالا به تن داشته است.

یک کلکسیونر مربوط به وسایل مریلین مونرو مدعی شده است که کیم کارداشیان آسیبی جبران ناپذیر و دائمی به لباس نمادین مریلین مونرو که معروف است در جشن ۴۵ سالگی جان اف کندی به تن داشت، وارد کرده است.

لباس نمادین مرلین مونرو از موزه بیرون آمد تا کیم کارداشیان آن را در «مت گالا» به تن کند. این لباس را مونرو در جشن تولد رئیس جمهور «جان اف. کندی» در سال ۱۹۶۲ پوشیده بود.

کیم کارداشیان لباس مشهور مریلین مونرو را خراب کرد

کیم کارداشیان با موهای بلوند و لباس مرلین مونرو به همراه دوست پسرش پیت دیویدسون، در مراسم مت گالا ۲۰۲۲حاضر شد! مرلین مونرو ۶٠ سال قبل در جریان اجرای آهنگ « تولدت مبارک » برای رئیس جمهور جان اف کندی این لباس را پوشیده بود.

انتشار تصاویری از آسیب‌دیدگی لباس مرلین مونرو پس‌ازآنکه در مراسم شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن توسط کیم کارداشیان پوشیده شد باعث خشم طرفداران ستاره فقید هالیوود شد. عکس‌های که به تازگی توسط اسکات فورتنر، کلکسیونری که کارش تایید یادگاری‌های مونرو است، منتشر کرده است نشان می دهد پارچه این لباس کشیده و برخی بلورهای روی آن گمشده است.

کارداشیان گفته بود که برای پوشیدن لباس مونرو در «مت گالا» ۲۰۲۲ طی سه هفته ۱۶ پوند یا ۷.۲ کیلوگرم کاهش وزن داده است.

در عکس‌هایی که روز دوشنبه ۱۳ ژوئن در اینستاگرام منتشر شد، پارگی و کشیدگی قابل توجهی روی لباس دیده می‌شود، ضمنا همانطور که اشاره شد به نظر می‌رسد برخی بلورهای روی لباس نیز گمشده و برخی دیگر به نخ آویزان شده‌اند.

کیم کارداشیان لباس مشهور مرلین مونرو را خراب کرد

کارداشیان لباس ابریشمی بلوری مونرو را که ارزشی معادل ۴٫۸ میلیون دلار دارد در مراسم اوایل ماه می روی فرش قرمز مت گالا پوشید. گفته می شود بیش از یک ماه قبل از مت گالا، کارداشیان گفته بود:

«وقتی دیدم لباس برایم مناسب نیست، می‌خواستم گریه کنم، زیرا اصلا نمی‌توان آن را تغییر داد.» با این حال کارداشیان بعد از این ماجرا کاهش وزن شدیدی انجام داد تا بتواند لباس را بپوشد.

صفحه اینستاگرام (marilynmonroecollection) ادعا کرده است که تمامی تلاش‌ها برای حفظ و نگهداری، پس از اقدام کارداشیان این لباس شصت ساله آسیب جدی و همیشگی دیده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که شورای بین‌المللی موزه‌ها اعلام کرده اند که لباس‌های تاریخی توسط هیچ‌کس، چه شخصیت‌های دولتی یا مشهور غیردولتی نباید پوشیده شود.

 

این لباس پر کریستال، گران ترین لباس جهان نام دارد که در یک مزایده توسط یک موزه به قیمت ۴.۸ میلیون دلار خریداری شد و برای مراسم مت گالا به کیم قرض داده شد. این لباس که در موزه‌ای در فلوریدا نگهداری می‌شد در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۴.۸۱ میلیون دلاری خریداری و به یکی از گران‌قیمت‌ترین لباس‌های تاریخ تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر