;
coinex

مهاجرت علی کریمی به امارات ؛ جادوگر هم رفت

از ساعاتی پیش برخی از خبرگزاری‌ها اخباری مبنی بر مهاجرت علی کریمی به خارج از کشور برای همیشه منتشر کرده‌اند. اما آیا کریمی قرار نیست به ایران برگردد؟

به گزارش چند رسانه مختلف، علی کریمی ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران که از چهره‌های معترض فوتبالی در سالیان اخیر نیز بوده است، با هدف دریافت اقامت دائم در دوبی، ایران را برای همیشه ترک کرده است. او گویا قرار است به همراه خانواده خود برای همیشه به دوبی برود.

بیشتر بخوانید: گل کاشته عادل فردوسی پور به زیبایی گل مشهور مسی [+فیلم]

مهاجرت علی کریمی به امارات

علی کریمی امروز یک استوری نیز منتشر کرد که برخی خبرگزاری‌ها آن را به مسئله مهاجرت نسبت دادند. البته که این استوری لحظاتی پس از انتشار توسط این ستاره حذف شد.

مهاجرت علی کریمی

البته این اولین باری نیست که بحث مهاجرت علی کریمی مطرح می‌شود،‌ بلکه در سال 99 نیز چنین شایعه‌ای مطرح شده بود. تلاش‌های ناکام این ستاره اسبق تیم ملی برای تغییر و تحول در روند سیاستگذاری فوتبال ایران و رسیدن به مقام ریاست فدراسیون احتمالا نقش مهمی در این تصمیم او داشته است.

کریمی در پی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران توسط فیفا، در طی ماه ۱۳۹۹ برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام و مهدی مهدوی‌کیا، یکی دیگر از چهره‌های محبوب فوتبال ایران را به عنوان نایب‌رئیس اول خود معرفی کرد. این دو ستاره محبوب فوتبال ایران در آن زمان با انتشار بیانیه‌ای، برنامه خود برای تصدی صندلی ریاست فدارسیون فوتبال را، مبارزه با فساد گسترده فوتبالی اعلام کردند.

البته در این انتخابات که در اسفندماه 1399 انجام شد، سرانجام این شهاب‌الدین عزیزی خادم بود که به عنوان ریاست فدارسیون فوتبال برگزیده شد و کریمی با تنها 9 رای از دور نخست کنار رفت.  علی کریمی در واکنش به کسب ۹ رای در انتخابات فدراسیون فوتبال گفته بود:

۹ نفر در این مجمع بودند که دوست داشتند فوتبال تغییر اساسی کند. از آن ۹ نفر تشکر می‌کنم. امیدوارم رئیس بعدی، این دوستان را اذیت نکند و رویه حرفه‌ای دنبال شود.

کریمی در آن زمان انتخابات را مهندسی‌شده قلمداد کرد و گفت که از انجام اصلاحات در فوتبال ایران ناامید شده است. از آن زمان همواره مسئله مهاجرت کریمی به خارج از کشور مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مهاجرت علی کریمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر