;
coinex

گزارش: بیت کوین در مقابله با افزایش نرخ بهره عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد

به گزارش موسسه بابل فایننس (Babel Finance)، بیت کوین یکی از بهترین دارایی‌ها برای مقابله با پیامد‌های افزایش نرخ بهره بانکی آمریکاست.

گزارشی که در حال خواندن آن هستید، توسط Robbie Liu و Yuanming Qiu، تحلیل‌گران Babel Finance نوشته شده است. در این گزارش واکنش بازار نسبت به سه دوره افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در سال جاری  مورد بررسی قرار گرفته است. بانک مرکزی آمریکا پیش‌تر و در سال جاری، در روزهای 4 می (14 اردیبهشت)، 16 مارس (25 اسفند) و 26 ژانویه (6 بهمن) نرخ بهره را افزایش داد.

مقابله با پیامدهای افزایش نرخ بهره بانکی

در جریان تغییرات اخیر نرخ بهره بانکی آمریکا، بیت کوین نسبت به سایر دارایی‌های دیجیتال نظیر اتریوم، عملکرد بهتری در تعدیل شرایط و مقابله با اثرات اقتصادی افزایش نرخ بهره بانکی داشت. قیمت بیت کوین به طور کلی همبستگی شدیدی با سهام آمریکا و همچنین شاخص بورسی S&P500 دارد. Babel Finance در این راستا افزود: «عملکرد بیت کوین در زمان‌های افزایش نرخ بهره بانکی حاکی از توانایی بالای این رمزارز در مقابله با پیامد های اقتصادی ناشی از این تغییرات در مقایسه با سایر دارایی‌ها است.»

گزارش: بیت کوین در مقابله با افزایش نرخ بهره عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد

به اعتقاد کارشناسان بابل فایننس بخش قابل توجهی از هولدرهای بیت کوین اعتقاد شدیدی به توانایی‌های بالای این رمزارز دارند. این افراد بیت کوین را ابزاری مناسب برای ذخیره ارزش و مقابله با تورم می‌دانند. این امر باعث می‌شود که در زمان‌های رکود شدید بازار و رخ دادن زمستان کریپتویی، هولدرهای بیت کوین همچنان سرمایه خود را نگه‌داری کنند.

همبستگی بیت کوین با بازار سهام آمریکا

طبق گزارش Babel Finance، همبستگی بیت کوین با بازار سهام آمریکا در حال حاضر به بالاترین سطح خود از ماه می 2020 (اردیبهشت 1399) رسیده است. همبستگی یک ماهه بیت کوین و شاخص S&P500 در تاریخ 6 می 2022 (16 اردیبهشت) به 80 درصد رسید. این میزان بالاترین سطح همبستگی از ژوئن 2017 (تیر 1396) به شمار می‌رود.

کارشناسان بابل فایننس در زمینه با آینده قیمت بیت کوین نظر مشخصی ندارند. به عقیده آن‌ها هنوز مشخص نیست که آیا بیت کوین به پایان چرخه نزولی خود رسیده است یا خیر. Babel Finance در ادامه افزود:

برخی از تحلیل‌گران به دنبال نشانه‌هایی برای پیدا کردن کف قیمتی بیت کوین هستند؛ اما ما در این گزارش قصد تحلیل روند آتی بیت کوین و تصمیم‌گیری جهت ورود به بازار را نداریم.

گزارش Babel Finance نشان می‌دهد که با وجود کاهش قیمت‌ها و همبستگی زیاد با بازار سهام، بیت کوین خاصیت ذخیره ارزش خود در چرخه نزولی را به طور کامل از دست نخواهد داد. به عقیده کارشناسان بابل فایننس، قرار نیست چشم انداز بلند مدت بیت کوین با یک سقوط قیمتی دیگر خدشه دار شود؛ زیرا همچنان افرادی هستند که به بزرگترین رمزارز دنیا اعتقاد اساسی دارند.

نظر شما درباره پیامدهای افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptonews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر