;
coinex

قابلیت مدیریت انتظار کاربران به اسنپ اضافه شد

اسنپ اخیرا قابلیت مدیریت انتظار کاربران را به اسنپ فود اضافه کرده است. اما از این قابلیت چه می‌دانیم و چه کارکردی خواهد داشت؟ با ما باشید.

اسنپ‌فود با هدف تسهیل فرایند تصمیم‌گیری و انتخاب برای کاربران خود در فرایند ثبت سفارش،‌ قابلیت جدیدی به نام مدیریت انتظار کاربران را اضافه کرده است. اما از قابلیت مدیریت انتظار کاربران در اسنپ فود چه می دانیم؟

بیشتر بخوانید: اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود ادامه دارد [+واکنش اسنپ]

قابلیت مدیریت انتظار کاربران

به نقل از روابط عمومی اسنپ فود، مدت زمانی که کاربران در انتظار سفارش خود هستند از جمله عوامل موثر در جریان انتخاب یک فروشگاه برای خرید محصول است. اسنپ فود با در نظر گرفتن این شرایط بر خرید کاربران، قابلیت مدیریت انتظار کاربران را ارائه کرده که با آن کاربر می‌تواند پس از ثبت سفارش، تخمینی از زمان رسیدن سفارش در دسترس داشته باشد.

تا پیش از این، مدت زمان تخمینی رسیدن سفارش تنها بعد از ثبت سفارش مشخص می‌شد، اما حالا این یکی از قابلیت‌هایی است که قبل از انجام سفارش در دسترس خواهد بود و می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد.

قابلیت مدیریت انتظار کاربران

از سوی دیگر اضافه شدن ابزارهایی چون مرتب‌سازی و فیلتر در لیست فروشگاه‌ها سبب شده تا کاربران بتوانند فروشگاه‌هایی با کمترین زمان ارسال را در دسترس داشته باشند و متناسب با محدودیت زمانی خود، یک فروشگاه مناسب را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

اسنپ فود با ارائه ویژگی جدید،‌ ایراداتی که پیش از این در تخمین زمان ارسال وجود داشته را نیز برطرف کرده تا اساسا زمان تخمینی بهبود یابد. تخمین زمان ارسال تا پیش از بر اساس اطلاعات مربوط به نحوه عملکرد رستوران‌ها و پیک‌ها انجام می‌شود.

حالا اما و در وضعیت جدید، عوامل مهم دیگری چون وضعیت شلوغی خیابان‌ها، مسیرها، وضعیت آب و هوایی و مواردی چون این نیز در نظر گرفته شده‌اند.

در نتیجه و در ویژگی مدیریت انتظار کاربران، 3 مورد اصلی توسط اسنپ فود مدنظر قرار گرفته است تا زمان تحویل سفارش به طور دقیق‌تری سنجیده شود. در درجه اول، با تکیه بر رفتار گذشته پیک‌ها و رستوران‌ها، مدت زمان احتمالی رسیدن سفارش مشخص می‌شود. سپس در گام دوم، هر عاملی مانند ترافیک و یا آب و هوا که بتواند در تاخیر خوردن فرایند ارسال سفارش موثر باشد در نظر گرفته می‌شود. نهایتا اما زمان ارسال به طوری دقیق و پیشرفته مشخص خواهد شد.

در مجموع، افزایش دقت زمان‌های تخمینی، می‌تواند بر کیفیت خدمات کاربران و میزان تاخیر موثر باشد. همچنین این موضوع بر کیفیت خدمات اسنپ‌فود نیز موثر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت مدیریت انتظار کاربران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر