;
coinex

قابلیت جدید واتساپ برای بی‌صدا کردن افراد در چت‌های گروهی منتشر شد

واتساپ هفته گذشته از چند ویژگی‌ جدید رونمایی کرد. از جمله قابلیت جدید واتساپ می‌توان به امکان بی‌صدا کردن افراد حین تماس‌های گروهی اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کاربران واتساپ از این پس به آن دسترسی خواهند داشت، امکان بی‌صدا کردن افراد دلخواه حین مکالمات گروهی است. این ویژگی با کمی محدودیت در نرم افزارهای برقراری تماس نظیر Zoom و Microsoft Teams از قبل وجود داشت.

جزئیات قابلیت جدید واتساپ

قابلیت بی‌صدا کردن افراد دلخواه در مکالمه ویژگی بسیاری کاربردی به شمار می‌رود. کاربران به لطف این قابلیت می‌توانند علاوه بر بی‌صدا کردن افرادی که فراموش کرده‌اند خودشان این کار را انجام دهند، صدای اکویی که در هنگام صحبت کردن پخش می‌شود را قطع می‌کند.

قابلیت جدید واتساپ برای بی‌صدا کردن افراد در چت‌های گروهی منتشر شد

قابلیت‌های جدید واتساپ سطح جدیدی از کنترل بر روی مکالمات را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. اهمیت این قابلیت در تماس‌های تصویری 8 نفره به بالا و تماس‌های صوتی 32 نفره ملموس‌تر است. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و جذاب واتساپ امکان ارسال پیام خصوصی به افراد حین مکالمه صوتی به شمار می‌رود.

اگر بخواهید در طول جلسه برای شخصی پیامی ارسال کنید و قصد نداشته باشید اشخاص دیگر حاضر در جلسه از این موضوع مطلع شوند، قابلیت جدید واتساپ به کارتان خواهد آمد. واتساپ همچنین با یک بنر گرافیکی، کاربران را از ورود فرد جدید به مکالمه آگاه می‌سازد.

بروزرسانی جدید واتس آپ چیزی فراتر از بهبود مکالمات گروهی است

روز جمعه، واتساپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند کنترل بیشتری بر روی موارد مرتبط با حریم شخصی داشته باشند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند انتخاب کنند تصاویر پروفایل و آخرین وضعیت آنلاین شدنشان به کدام دسته از کاربران نمایش داده شود. این کار به حفظ حریم خصوصی کمک کرده و از چک شدن 24 ساعته‌تان در هفت روز هفته توسط تمامی مخاطبان جلوگیری می‌کند.

واتساپ سال گذشته نسخه بتای قابلیت‌های حریم خصوصی مثل پنهان کردن عکس پروفایل و تنظیمات Last Seen را منتشر کرد و اخیرا، نسخه نهایی آن را در اختیار کاربران قرار داده است. اخیرا هم ویژگی انتقال هیسوری چت از اندروید به آیفون میسر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت جدید واتس‌ آپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر