;
coinex

کاهش قیمت هش بیت کوین در پی خروج گسترده ماینرها از بازار

کاهش قیمت هش بیت کوین ممکن است منجر به بازگشت قیمتی این رمزارز شود. بسیاری از ماینرها از بازار رمزارزها خارج شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

میزان سوددهی استخراج بیت کوین پس از ریزش قیمت این رمرزارز به زیر 20 هزار دلار به پایین‌ترین حد خود رسید. قیمت BTC در حال حاضر به زیر بالاترین محدوده تاریخی از سال 2017 سقوط کرده و در بازگشت به حمایت روانی خود ناموفق بوده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

کاهش قیمت هش بیت کوین

کاهش قیمت هش بیت کوین

علاوه بر ریزش بازارهای مالی که باعث کاهش شدید قیمت بیت کوین شد، سختی شبکه و افزایش هزینه‌های برق در سراسر جهان نیز به شدت بر روی بیت کوین و ماینرهای کریپتو فشار وارد کرده است. هش قیمتی BTC در حال حاضر در پایین‌ترین حد ممکن از اکتبر 2020 قرار دارد.

بسیاری از معیارها حاکی از آن است که ماینرها در ابعاد گسترده سکوهای استخراجی خود را جهت به حداقل رساندن ضرر خاموش کرده‌اند. علاوه بر خاموش کردن ریگ‌های استخراج، فعالیت آدرس ماینرها نشان می‌دهد که این افراد به صورت انبوه اقدام به فروش دارایی‌های خود می‌کنند. این کار در جهت جبران بخشی از ضرر ناشی از عملکرد منفی غیرمنتظره بازار رخ می‌دهد.

متأسفانه، اکثر پردازنده‌های گرافیکی و دستگاه‌های استخراج دیگر سودآور نیستند. کاهش سودآوری دستگاه‌های ماینینگ منجر به کاهش تصاعدی هش ریت در هفته‌های آینده خواهد شد. با کاهش هش ریت مزارع بزرگ برای جلوگیری از ضرر بیشتر تصمیم به آفلاین شدن می‌گیرند.

استخراج رمزارزها چه زمانی سودآور خواهد بود؟

میانگین قیمت سر به سر برای یک ریگ ماینینگ در حال حاضر برابر با 21 هزار دلار است. متأسفانه بیت کوین موفق به نگه داشتن سطح 21 هزار دلار نشد. بزرگترین رمزارز بازار در حال تلاش برای رسیدن به جایگاه بالای 20 هزار دلار است.

ماینرها برای اینکه بتوانند به راحتی بیت کوین را استخراج کنند و از این کار سود مناسبی کسب کنند، قیمت BTC می‌بایست حداقل به 30 هزار دلار برسد. با کاهش سریع هش ریت، شاهد کاهش قابل توجه سختی شبکه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاهش قیمت هش بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر