;
coinex

علت فوت پوریا حسین قهرمان آفرود چه بود؟

پوریا حسین یکی از رانندگان مشهور آفرود ایران که سابقه قهرمانی کشور را نیز داشت، درگذشت. اما علت فوت پوریا حسین قهرمان آفرود چه بود؟

پوریا حسین جان یکی از رانندگان آفرود شناخته شده کشور بود که حتی در باغستان تهران، مرکزی برای این فعالیت راه‌اندازی کرده و اداره می‌کرد. او اما روز گذشته و در اثر سانحه‌ای دور از انتظار درگذشت، با ما در «علت مرگ پوریا حسین چیست؟» همراه باشید.

بیشتر بخوانید: پیراهنم را با قاتل عوض نمی‌کنم؛ دروغگویی صدا و سیما در ترجمه صحبت‌های رونالدو

علت فوت پوریا حسین

پوریا حسین که روز گذشته بر اثر برق‌گرفتگی درگذشت،‌ سال‌ها از فعالین جدی حوزه آفرود بود. آنطور که گفته می‌شود، تلاش‌ها برای نجات او بی‌نتیجه بود تا این قهرمان آفرود ایران در اثر برق گرفتگی فوت کند.

علت فوت پوریا حسین قهرمان آفرود چه بود؟

از علاقه‌مندی‌های مهم پوریا حسین، آموزش حرفه آفرود بود و بر همین مبنا در اینستاگرام خود فعالیت گسترده‌ای در زمینه آموزش و ارائه نکات برای رانندگان آفرود داشت. مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز در واکنش به مرگ پوریا حسین جان گفت:

پوریا حسین جان قهرمان شهریاری آفرود کشور بر اثر برق گرفتی، جان خود را از دست داد. او یک کارگاه صنعتی در کنار خانه خود داشت که روز جمعه در همان محل کار خود، دچار برق گرفتی می شود و جان خود را از دست می دهد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، پوریا حسین را از چهره های سرشناس و نخبه اتومبیلرانی کشور معرفی کرد و از برگزاری مراسم تشییع و تدفین وی در روز یکشنبه ۲۹ خرداد در شهریار خبر داد. پوریا حسین در کلاس چهار مسابقات اتومبیلرانی سال ۹۷، مقام برتر کشوری را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص علت فوت پوریا حسین قهرمان آفرود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    پوریا حسین نه فقط یک قهرمان آفرود که قهرمان اخلاق ،تواضع و مردمداری نیز بود ، یادش برای همیشه بر قله های بلند انسانیت گرامی باد .

    پاسخ

    روحت شاد داداش، داغت همیشه رو دلم میمونه🖤

    پاسخ