;
coinex

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین ؛ او باز هم دوج کوین خرید و به این کار ادامه می‌دهد

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین یک بار دیگر موجب افزایش قیمت این ارز دیجیتال شد. ایلان ماسک در توییتر خود اعلام کرد که همچنان از دوج کوین حمایت می‌کند.

قیمت دوج کوین در صرافی بایننس به لطف توییت‌های ایلان ماسک نزدیک به 13 درصد افزایش یافت؛ البته این افزایش قیمت پایدار نماند. در حال حاضر دوج کوین قیمتی معادل 0.05799 دلار دارد. ماسک پس از تبریک روز پدر به فالوورهای خود تصمیم گرفت مقادیر زیادی Dogecoin خریداری کند.

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین

به گزارش U.Today، ایلان ماسک قبل از حضور در برنامه Saturday Night Live در می 2021، خود را پدر دوج کوین معرفی کرد. ایلان ماسک با حضور در آن برنامه باعث افزایش شدید قیمت دوج کوین و شروع روند صعودی عظیم در این رمزارز شد.

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین ؛ او باز هم دوج کوین خرید و به این کار ادامه می‌دهد

این میم کوین معروف هم اکنون 92.33 درصد با اوج قیمتی 0.73 دلاری خود فاصله دارد. دوج کوین پس از سودرسانی اولیه به سرمایه‌گذاران خود به یکی از بدترین رمزارزهای بازار از لحاظ عملکرد قیمتی تبدیل شده است. نزول قیمتی شدید این رمزارز مانع حمایت‌های ایلان ماسک نشد.

شرکت تسلا، بزرگترین شرکت سازنده خودروهای الکترونیکی، اوایل امسال دوج کوین را به عنوان روش پرداختی محصولات خود پذیرفت. ایلان ماسک نیز اعلام نمود که شرکت SpaceX دوج کوین را به عنوان روش پرداختی خواهد پذیرفت. به نظر می‌رسد حمایت‌های ایلان ماسک از DOGE به موارد اشاره شده محدود نمی‌شود. روز شنبه، این کارآفرین موفق اعلام نمود که شرکت‌هایش موارد استفاده از دوج کوین را گسترش خواهند داد. دوج با وجود از دست دادن بیش از 90 درصد از ارزش خود، همچنان دهمین رمزارز بزرگ دنیا از لحاظ ارزش بازار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حمایت ایلان ماسک از دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر