;
coinex

فرورفتگی گلکسی زد فولد 4 کمتر از زد فولد 3 خواهد بود

در توییتر تصویر جدیدی بین کاربران دست به دست می‌شود که تفاوت فرورفتگی گلکسی زد فولد 4 در مقابل گلکسی زد فولد 3 را نشان می‌دهد.

شایعات زیادی درباره گلکسی زد فولد 4 وجود دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد 4 ممکن است از مدل قبلی خود یعنی گلکسی زد فولد 3 کمی متفاوت‌تر باشد و سری جدید زد فولد، با ارتفاعی کمتر و عرضی بیشتر تولید شود. اما از جزئیات این دستگاه تاشو چه می‌دانیم؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران

فرورفتگی گلکسی زد فولد 4 کمتر از زد فولد 3 خواهد بود

اما این تمام ماجرا نیست و تصاویری دیگری نیز در Ice Universe منتشر شده که نمایشگر این دو گوشی را از لحاظ فرورفتگی مقایسه کرده است. در این تصاویر فرورفتگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از گلکسی زد فولد 3 است.

تصاویر منتشر شده در Ice Universe

همچنین شایعاتی پیرامون حجم باتری گلکسی زد فولد 4 وجود دارد، این مدل گوشی تاشو سامسونگ به عنوان یکی از بهترین گوشی های تاشو از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند و به مانند گلکسی زد فولد 3، باتری‌ای با حجم 4400 میلی‌آمپر خواهد داشت.

انتظار می‌رود تراشه‌ای که در زد فولد 4 مورد استفاده قرار گیرد از نوع Snapdragon 8 gen 1 plus باشد. دوربین‌های که برای گلکسی زد فولد 4 در نظر گرفته شده نیز احتمالا شبیه به گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود. به این معنی که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 12 و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فرورفتگی گلکسی زد فولد 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر