;
coinex

قیمت وان پلاس 10T مشخص شد؛ پرچمداری با قیمت میانرده!

انتظار می‌رود کمپانی وان پلاس به زودی از پرچمدار جدید خود یعنی وان پلاس 10 تی رونمایی کند. حالا جزئیاتی از مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 10T منتشر شده است.

وان پلاس گرچه کار خود را مانند بسیاری دیگر از برندهای چینی با عرضه محصولاتی با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت اقتصادی آغاز کرد،‌ به تدریج و طی یکی سه سال اخیر از این روند فاصله گرفت و گوشی‌هایی با قیمت 900 تا بالای 1000 دلار روانه بازار کرد که گرچه مشخصات بسیار قابل قبولی داشتند،‌ اما قیمت بالای‌شان رقابت در دنیای امروزی را کمی پیچیده کرده بود.

کمپانی چینی که حالا نمایندگانی در بالاترین سطح دنیای گوشی‌های هوشمند دارد، قصد ندارد به این سادگی‌ها از دنیای گوشی‌های میانزده و اقتصادی کنار بکشد و در نتیجه یک قاتل پرچمدار قدرتمند را با سخت‌افزاری ایده‌آل و قیمت مناسب راهی بازار می‌کند. اما از مشخصات وان پلاس 10T چه می‌دانیم؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس

قیمت وان پلاس 10T مشخص شد

در جدیدترین افشاگری‌ها مشخص شده که وان پلاس 10 تی با اسم رمز Ovatine نامگذاری شده و از نمایشگر 6.7 اینچی با وضوح تصویر FHD پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است که در حفره‌ای در مرکز آن، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. طبیعتا این نمایشگر قدرت نمایشگر وان پلاس 10 را که یک نمایشگر خمیده از نوع QHD است ندارد،‌ اما در این رده قیمتی بسیار ایده‌آل است.

این گوشی در بخش سخت‌افزاری اما قرار است به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تجهیز شود که یکی از برترین تراشه‌های بازار است و این نظر می‌تواند حتی این گوشی را در موقعیتی برتر نسبت به وان‌پلاس 10 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قرار دهد.

قیمت وان پلاس 10T

همچنین احتمال می‌رود که بالاترین نسخه این گوشی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به دوربین سه‌گانه‌ای شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در بخش باتری اما بار دیگر یک عقب‌نشینی کوچک نسبت به وان‌پلاس 10 پرو را شاهدیم جایی که در عوض باتری 5000 میلی‌آمپری، یک باتری 4800 میلی‌آمپری تعبیه شده است. البته شایعات حاکی از این است که احتمالا وان پلاس 10 تی از سرعت شارژ بیشتری برخوردار است.

این گوشی احتمالا در نیمه دوم سال جاری و با قیمتی بین 467 تا 596 دلار، در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. با این قیمت وان پلاس 10 تی و مشخصات فنی قابل توجه آن،‌ باید اذعان کرد ک رقیبی سخت برای پرچمداران گرانقیمت اندرویدی در حال ورود به بازار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت وان پلاس 10T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر