;
coinex

ماجرای دلخراش مرگ درسا نثاری چیست؟

جزئیات مرگ درسا نثاری کودک دو ساله منتشر شد. با پنچر شدن آمبولانس، درسا جانش را از دست داد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات ماجرای دلخراش مرگ درسا نثاری آشنا شویم.

روز سه شنبه 25 خرداد، خبر مرگ کودک 2 ساله، بر اثر پنچر شدن آمبولانس موجب ناراحتی مردم شد. عامل پنچر شدن آمبولانس، به دستور قضایی شناسایی و دستگیر شده است. این عاملین با شکایت پدر و مادر این کودک معصوم، در جریان قضایی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: پیراهنم را با قاتل عوض نمی‌کنم؛ دروغگویی صدا و سیما در ترجمه صحبت های رونالدو

ماجرای دلخراش مرگ درسا نثاری

پدر و مادر درسا، اشتباهات پزشکی، راننده آمبولانس و فردی که موجب پنچر شدن آمبولانس شده را عاملین مرگ فرزند خود می‌دانند.

پشت پرده مرگ درسا نثاری کودک دوساله و پنچر شدن آمبولانس اورژانس

مادر درسا که اکنون تنها فرزند خودش را از دست داده، می‌گوید: «فرزندم به بیماری مادرزادی دیستروفی عضلانی مبتلا بود و در روند درمان او را نزد پزشکی بردیم که در خیابان عباس آباد مطب داشت. وقتی برای اولین بار نزد پزشک مراجعه کردیم، بدون اعتنا به پرونده پزشکی درسا در مطب اقدام به ساکشن ریه دخترم کرد که بعد از آن گلوی درسا عفونت شدید کرد و تب خیلی بالایی هم داشت. اولین مراجعه ما به مطب روز شنبه بود، بعد از آن وقتی حال بچه بد شد، دوباره او را نزد همان پزشک بردیم و این بار مقداری داروی تقویتی به درسا داد و حال دخترم کمی بهتر شد.»

مادر درسا که اکنون جای خالی تک فرزندش قلبش را به درد آورده است، در ادامه گفتگویش بیان کرد: «روز حادثه باز هم درسا را به مطب همان پزشک بردیم. دوباره به او سرم وصل کرد، اما من در یک لحظه دیدم که لب‌های فرزندم کبود شد. صورتش از تب داغ بود و نفس نمی‌کشید. با نگرانی پزشک را صدا زدم و او از من خواست برای دخترم آمپولی تهیه کنم. این دکتر حتی دستیاری نداشت که در تزریق آمپول کمکش کند. من را چند بار برای تهیه اقلام مختلف دارو به داروخانه فرستاد و من هم به شدت مضطرب بودم و با گریه و بی‌قراری هر بار به داروخانه می‌رفتم. انگار اصلا فکرم درست کار نمی‌کرد که در نهایت متصدی داروخانه که متوجه ماجرا شده بود، اورژانس را خبر کرد.»

 پشت پرده مرگ درسا نثاری کودک دوساله و پنچر شدن آمبولانس اورژانس

او در ادامه گفت و گو گفت: «آمبولانس خیلی زود از راه رسید و تکنسین اورژانس، دخترم را احیا کرد. ضربان قلب او برگشت و نفسش بالا آمد. خیلی خوشحال بودم و می‌خواستند دخترم را وارد آمبولانس کنند که راننده اطلاع داد، آمبولانس پنچر شده است. تا رسیدن آمبولانس بعدی، حدود بیست دقیقه طول کشید و در این فاصله دخترم از دست‌مان رفت. با اینکه به ما گفتند اگر با همان آمبولانس اول و به سرعت او به بیمارستان منتقل می شد، حتما زنده می‌ماند.»

پدر درسا در حالی که از سه نفر شکایت کرد، در گفت و گوی خود گفت: «از پزشکی که ریه‌های دخترم را در مطب ساکشن کرد، شکایت دارم چون اقدامات او حال فرزندم را حاد کرد. همچنین از فردی که آمبولانس را پنچر کرد، هم شکایت کرده‌ایم. از راننده آمبولانس هم به خاطر این که ماشین را رها کرد، شاکی هستم.»

همچنین در ادامه افزود: «بعد از فوت دخترم چون نمی‌خواهم بعد از این باز هم درساهای دیگری به این سرنوشت دچار شوند، برای همین پیگیری قضایی را انجام خواهم داد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ماجرای دلخراش مرگ درسا نثاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر