;
coinex

مشخصات گوشی هوشمند پوکو X4 جی تی فاش شد

کمپانی پوکو مشخصاتی کلی از گوشی هوشمند پوکو X4 جی تی منتشر کرد. این گوشی به زودی رونمایی خواهد شد. ادامه‌ی خبر را در تکراتو بخوانید.

شرکت POCO در حال آماده شدن برای عرضه و رونمایی یک گوشی هوشمند جدید است. گوشی هوشمند جدید پوکو با نام پوکو X4 جی تی قرار است در تاریخ 23 ژوئن به طور رسمی به بازارهای جهانی عرضه شود. اما قبل از رونمایی و به تازگی این شرکت به طور رسمی برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

مشخصات پوکو X4 جی تی را بخوانید!

سازنده چینی گوشی‎‌های هوشمند؛ کمپانی پوکو، اطلاعات مربوط به این گوشی جدبد را به طور رسمی در توییتر به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به پوستر تیزر، متوجه می‌شویم که گوشی هوشمند پوکو X4 جی تی، از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این برند به طور رسمی اعلام کرد که این گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 8100 در قسمت زیرین مجهز خواهد شد. جدا از این، اطلاعات دیگری که به اشتراک گذاشته شد مربوط به پنل نمایشگر بود. توییت رسمی پوکو در رابطه به گوشی جدید را بخوانید:

مشخصات پوکو X4 جی تی را بخوانید!

طبق توییت رسمی پوکو، گوشی هوشمند POCO X4 GT دارای یک پنل LCD است که از نسخه‌ی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. جالب اینجاست که این برند اعلام کرد که مدل POCO F4 5G دارای یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 SoC و یک پنل AMOLED است که از نسخه‌ی ۱۲۰ هرتز و همچنین شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به شایعاتی که منتشر شده، انتظار می‌ر‌ود مدل X4 GT یک نوع تغییر نام تجاری از Redmi Note 11T Pro باشد که در بازار خانگی این شرکت در چین عرضه شد.

این در حالی است که گوشی هوشمند Redmi Note 11T Pro نیز با پردازنده Dimensity 8100 عرضه شد. اگر چه، تفاوت‌هایی با مدل Note 11T Pro با پنل LCD 120 هرتزی وجود داشت. به نظر می‌رسد که گوشی پوکو X4 جی تی شباهت بسیاری به  Note 11T Pro+ داشته باشد، با این حال، این مدل از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند پوکو X4 جی تی در اواخر این هفته معرفی خواهد شد، ما در تکراتو اخبار مربوط به این رویداد را پوشش می‌دهیم، بنابراین همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی هوشمند پوکو X4 جی تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر