;
coinex

4 پرچمدار آینده شیائومی به زودی معرفی می شوند

شیائومی به زودی رویدادی را برگزار خواهد کرد و در آن 4 پرچمدار آینده شیائومی معرفی و رونمایی خواهند شد. این رویداد در ماه جولای خواهد بود.

طبق اخبار منتشر شده، شیائومی در حال آماده شدن برای یک رویداد بزرگ معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار در ماه آینده است، به نظر می‌رسد، این غول چینی فناوری است، 4 پرچمدار را برای H2 2022 معرفی کند. این 4 محصول عبارتند از شیائومی 12 اس پرو (Xiaomi 12S Pro)، شیائومی 12 اس (Xiaomi 12S)، شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra) و شیائومی 12 اس پرو مجهز به دایمنسیتی (Xiaomi 12S Pro Dimensity Edition)

جزئیاتی از 4 پرچمدار آینده شیائومی

در حالی که در حال نزدیک شدن به تاریخ رویداد در ماه جولای هستیم، بلاگر معروف چینی، Digital Chat Station، بار دیگر در Weibo اطلاعات مهمی را به اشتراک گذاشت. طبق این اطلاعات پرچمداران جدید شیائومی به طور رسمی تایید شده و در پایگاه داده MIIT چین (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات) فهرست شده‌اند. این خبر به معنای راه اندازی قریب الوقوع این گوشی‌های هوشمند است.

جزئیاتی از 4 پرچمدار آینده شیائومی 

این اطلاعات تأیید می‌کند که پرچمداران جدید شیائومی مجهز به فناوری 5G هستند که از سیگنال‌های 5G مستقل و غیر مستقل (SA/NSA) پشتیبانی می‌کنند و دارای گواهینامه ایمنی الکترونیک در کشور هستند.

با این حال،Digital Chat Station در یکی دیگر از پست‌های دیگری که در Weibo منتشر کرد، اطلاعات دیگری نیز با کاربران اینترنت به اشتراک گذاشت. طبق این اطلاعات، گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی مجهز به اسنپدراگون  8 نسل 1 خواهند بود ( Xiaomi 12 Ultra، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro)، این 3 دستگاه با حافظه‌ی ذخیره سازی 512 گیگابایتی ارائه می‌شود که همتراز با Redmi K50 Pro است. از دیگر مشخصات این گوشی‌ها می‌توان به تجهیز یکی از آنها به تراشه قدرتمند Dimensity 9000 مدیاتک اشاره کرد.

جزئیاتی از 4 پرچمدار آینده شیائومی 

 

اگر چه هیچ اطلاعاتی در مورد پیکربندی حافظه Xiaomi 12S Pro Dimensity Edition به اشتراک گذاشته نشده است، اما ما می‌دانیم که یک SoC مدیاتک Dimensity 9000 حافظه‌ی دستگاه را تامین می‌کند.

طبق گزارش‌ها، هر 4 پرچمدار آتی شیائومی با تنظیمات دوربین مهندسی لایکا عرضه می‌شوند تا عصر جدیدی از عکاسی با گوشی‌های هوشمند را ارائه دهد. ماه گذشته، تصویر واقعی از پرچمدار آینده شیائومی با یک دوربین سه گانه با برند لایکا در سمت چپ بالای پنل پشتی به منتشر شد که خبر از همکاری موفق این دو کمپانی می‌دهد.

جزئیاتی از 4 پرچمدار آینده شیائومی 

رویداد بزرگ بعدی معرفی محصولات شیائومی در ماه جولای برگزار می‌شود و با نزدیک شدن به تابستان، شیائومی نیز خبرهای داغی را برای اهالی تکنولوژی فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رونمایی از 4 پرچمدار آینده شیائومی در آینده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سام پرست بدبخت وقتی که اومد تونستی ازش بد بگو

    پاسخ

    بازم آشغال های چینی شیائومی شاید توی پایین رده هاش بتونه حرفی برای برای گفتن داشته باشه ولی توی پرچمدار آشغال به حساب میاد تا سامسونگ و اپل هستند

    پاسخ