;
coinex

مادرشوهر ایرانی بریتنی اسپیرز از عروسش جوان‌تر است

مادرشوهر ایرانی بریتنی اسپیرز جوان‌تر از عروس خود است. تصاویر منتشر شده از عروسی جنجالی بریتنی اسپیرز و سام اصغری کماکان جنجال برانگیز است.

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز خواننده مشهور پاپ ۴۰ساله با سام اصغری مدل ۲۸ ساله ایرانی با حاشیه های زیادی برگزار شد. سام اصغری  متولد تهران است که در سنین کم به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. انتشار تصاویر مادر سام اصغری همواره توجه کاربران را جلب کرده است. در مراسم عروسی نیز جوانی مادر سام اصغری و فاصله سنی کم او با بریتنی که باعث شده است او در برخی از عکس ها جوان تر از عروس خود به نظر برسد! همین مساله این روزها به سوژه داغ کاربران مجازی تبدیل شده است.

مادرشوهر ایرانی بریتنی اسپیرز جوان‌تر از عروس خود است

سام اصغری متولد 12 اسفند 1372 در تهران ، مدل و بازیگر هالیوود می باشد، دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیا می باشد که بعد از دانشگاه وارد بدنسازی و پروروش اندام شد و حالا یک مدل و ورزشکار مشهور شده است، او با 188 سانتی متر قد و 87 کلیوگرم بعنوان مربی بدنسازی نیز فعال است، سام اصغری تصویری که در ساعدنیوز میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

کاربران حتی عکس مادر و خواهرانش  سام اصغری و را منتشر کرده اند و نوشته اند: تشخیص بدید کدوم مادر کدوم دختر!

در حالیکه شایعات بسیاری در مورد دلیل ازدواج این دو سلبریتی درفضای مجازی وجود داشت و اغلب کاربران معتقد بودند که آنها به دلایل مالی با هم ازدواج کرده اند، حالا خبرهای منتشر شده تمامی این شایعات را پایان می بخشد چرا که از قرار معلوم آنها تعهدی را امضا کرده اند که در صورت طلاق، حتی یک سنت از دارایی بریتنی به سام اصغری نخواهد رسید.

مادرشوهر ایرانی بریتنی اسپیرز از عروسش جوان‌تر است

عکس زیر بیشترین بازخورد را میان کاربران ایرانی داشته است. آنها با انتشار این عکس نوشته اند کی فکرشو میکرد مدونا پشت سر خواهر و مادر یک ایرانی توی عروسی بشینه!

مادرشوهر ایرانی بریتنی اسپیرز از عروسش جوان‌تر است

نام کامل او ساموئل اصغری و مقیم لس انجلس است. بریتنی جین اسپیرز همسر او (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه‌سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر