;
coinex

بزرگترین ضرر تاریخی بیت کوین ؛ میلیاردها دلار از دست رفت

پادشاه ارزهای دیجیتال که روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد حالا سقوط بزرگتری را تجربه کرده است. چیزی که شاید بزرگترین ضرر تاریخی بیت کوین باشد.

در شرایطی که در مدت اخیر افراد و سرمایه‌گذاران زیادی، سرمایه خود را برای کسب سود بیشتر روی این رمزارز و دیگر ارزهای مطرح بازار سرمایه‌گذاری کرده بودند، حالا با بزرگترین ضرر تاریخ بیت کوین، مقادیر قابل توجهی از ثروت خود را از دست داده‌اند. شواهد حاکی از این است که تنها در سه روز گذشته، سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال رقمی حدود 7.3 میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: آموزش سرمایه گذاری در متاورس

بزرگترین ضرر تاریخی بیت کوین

به نقل از Glassnode، در مدت اخیر حدود 555 هزار بیت‌کوین در بازه قیمتی 18 تا 23 هزار دلار معامله شده است. این در حالی است که بسیاری از فروشندگان در سه روز اخیر، بیت کوین را با قیمتی به مراتب بالاتر خریده بودند و حال با این فروش به قیمت پایین‌تر بسیار متضرر شده‌اند.

بدترین وضعیت در حال حاضر برای افرادی است که به امید افزایش قیمت بیت کوین و دیگر ارزها وارد بازار شدند و حالا با کاهش شدید بازار کاملا در منطقه ضرر قرار دارند.

بنابر این گزارش، رقمی حدود 7.325 میلیارد دلار برای ضرر مالی افرادی که اخیرا وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند ثبت شده است. مارکوس سوتیریو، تحلیلگر شناخته شده دنیای ارزهای دیجیتال می‌گوید که ممکن است بیت کوین به یک نقطه پایانی نزدیک شده باشد اما شرایط موقتی است.

بزرگترین ضرر تاریخی بیت کوین

او به این موضوع اشاره می‌کند که از نظر تاریخی، بیت کوین به موقعیتی کف وضعیت درصد PSP حدود 40 تا 50 درصد رسیده است. سوتیریو با تاکید بر داده‌ها و مستندات تاریخی می‌گوید که ممکن است بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح قیمتی ممکن نزدیک شود و نمی‌توان به روند صعودی و پایداری برای آن امیدوار بود.

دیگر تحلیلگر دنیای کریپتو، یویا هاسگاوا نیز با توجه به اینکه PSP بین کوین اندکی بالاتر از 50 درصد است گفته که باید منتظر سقوط بیشتری در دنیای ارزهای دیجیتال بود. او تاکید می‌کند که بیت کوین هنوز پتانسیل زیادی برای کاهش قیمت دارد و اگر PSP به کمتر از 50 درصد برسد،‌در نهایت باید گفت این رمزارز ممکن است نوعی سقوط آزاد را تجربه کرده؛ به پایین‌ترین قیمت خود برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بزرگترین ضرر تاریخی بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر