;
coinex

گزارش‌ها از احتمال تولید اسپین آف جدید برکینگ بد خبر می‌دهند

دن مک درموت، مدیر شبکه MSI از احتمال تولید اسپین آف جدید برکینگ بد خبر داد. اینطور که به نظر می‌رسد، کار سازندگان Breaking Bad با این سریال تمام نشده و هنوز داستان‌هایی برای روایت وجود دارد.

اولین قسمت سریال برکینگ بد در سال 2008 پخش شد و به مدت پنج سال، ماجراهای والتر وایت و جسی پینکمن را روایت کرد؛ معلم شیمی که بیماری لاعلاجی می‌گیرد و به کمک یکی از دانش‌آموزانش، ناب‌ترین شیشه جهان را تولید می‌کنند. پایان این سریال در سال 2013 آنچنان با شکوه بود که به عنوان تحسین‌برانگیزترین سریال تمام تاریخ در کتاب‌های گینس ثبت شد. نکته جالب این است که هنوز هیچ سریالی نتوانسته با پایانش رضایت 99 درصدی منتقدان را جلب کند.

وینس گیلیان و پیتر گولد به عنوان خالقان سریال برکینگ بد توانستند داستانی خارق‌العاده را روایت کنند؛ اما این پایان کار جهان برکینگ بد نبود. چرا که در فاصله کوتاهی، این دو نفر سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» را ساختند. اثری که هر چند به اندازه برکینگ بد نبود؛ اما هنوز لحن و فضای این سریال را با خود یدک می‌کشید و طرفداران درخوری نیز پیدا کرد.

از اسپین آف جدید برکینگ بد چه می‌دانیم؟

با نزدیک شدن به پایان سریال «بهتره با ساول تماس بگیری»، زمزمه‌هایی مبنی بر ساخت اسپین‌آف جدیدی از جهان برکینگ بد به گوش می‌رسد. مک دورموت در مصاحبه‌ای که با ورایتی داشت، به طور ضمنی از علاقه استودیو به ساخت اسپین آف جدید اشاره کرد و گفت: «همه چی به گیلیان و گولد بستگی دارد و من تمام تلاشم را می‌کنم تا چنین اتفاقی رخ دهد. همه چیز به این دو بستگی دارد که آیا تمایلی به پرسه در جهان برکینگ بد دارند یا نه؟»

اسپین‌آف جدید برکینگ بد

از طرفی ریتا سیهورن (بازیگر نقش کیم وکسلر) نیز در مصاحبه‌ای عنوان کرد: به نظرم وکسلر داستان‌های زیادی برای گفتن دارد که در سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» فرصت کافی برای پرداخت به آنها وجود نداشت. می‌دانم که گیلیان هم به پتانسیل این کاراکتر واقف است؛ اما با توجه به اینکه وینس گیلیان و پیتر گولد درگیر پروژه دیگری هستند، به نظرم اسپین‌آف جدید برکینگ بد به این زودی به تولید نخواهد رسید.

به نظر می‌رسد همه چیز به عملکرد فصل پایانی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» بستگی دارد. باید دید، آیا وینس گیلیان و پیتر گولد دوباره شاهکاری برای عاشقان سریال برکینگ بد خلق خواهند کرد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت اسپین آف جدید برکینگ بد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر