;
coinex

بنیان‌گذار دوج کوین ارزهای دیجیتال را به یک خانه‌ پوشالی تشبیه کرد

بنیان‌گذار دوج کوین در برنامه تلویزیونی Project، بازار رمزارزها را به یک خانه پوشالی تشبیه کرد. سقوط بازار رمزارزها در مدت اخیر واکنش‌های مشابهی درپی داشته است.

Jackson Palmer در مصاحبه اخیر خود با برنامه تلویزیونی The Project به این نکته اشاره کرد که سقوط برخی از پروژه‌های ضعیف‌تر در حال حاضر آغاز شده است. به عقیده پالمر هنوز خیلی زود است که به طور قطعی اعلام کنیم که آیا آخرین اصلاح قیمتی پایان کلی فعالیت ارزهای دیجیتال است یا خیر.

بیشتر بخوانید: دوج کوین در سال 2022

پیش‌بینی بنیان‌گذار دوج کوین از آینده رمزارزها

پالمر اعتقاد دارد که امور مالی غیرمتمرکز دلیل اصلی سقوط ارزهای دیجیتال است. او از وام‌دهندگانی که با سرمایه کاربران قمار می‌کردند تا به جای نرخ‌ بهره منطقی نرخ‌های بهره وسوسه‌کننده ارائه دهند را به عنوان مقصر اصلی وضعیت فعلی بازار قلمداد می‌کند. پالمر در ادامه صحبت‌های خود افزود:

بدیهی است که وقتی چنین کاری انجام دهید، با از بین رفتن یکی از چیزهایی که بر روی آن شرط‌بندی کرده‌اید، کل زنجیره به خطر خواهد افتاد.

بنیان‌گذار دوج کوین

پالمر مدعی است که ارزهای دیجیتال به دلیل مقررات سختگیرانه، ارزش پیشنهادی ندارند. امروزه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بسیار آسان است و بنیان‌گذار دوج کوین به دلیل اینکه ارزش کل بازار کریپتوکارنسی زیر 3 تریلیون دلار است، پتانسیلی برای ارزهای دیجیتال جهت تبدیل شدن به روش پرداختی نمی‌بیند.

Palmer امیدوار است که سقوط مداوم بیت کوین به یک زنگ خطر برای کاربران تبدیل شود. به گزارش U.Today، پالمر معتقد است که ارزهای دیجیتال تسهیل کننده کلاهبرداری هستند.

در گذشته، بنیانگذار دوج کوین با ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در شبکه‌های اجتماعی گفتگو کرده بود. دوج کوین در حال حاضر 92 درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود در اواخر ماه می فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات بنیانگذار دوج کوین درباره آینده رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر