;
coinex

نسخه گلوبال اوپو Reno 8 Pro با چیپست Dimensity 8100 مشاهده شد!

پیش از عرضه‌ی رسمی، مشخصاتی از نسخه گلوبال اوپو Reno 8 Pro در وبسایت Geekbench با چیپستی متفاوت، اما جذاب مشاهده شده است.

طی ماه گذشته، کمپانی بزرگ اوپو گوشی‌های هوشمند سری Reno 8 خود را در کشور چین معرفی کرد. سری Reno 8 از سه دستگاه تشکیل شده است. گوشی‌های هوشمند در این سری عبارت هستند از گوشی هوشمند گلوبال OPPO Reno 8 Pro، گوشی هوشمند OPPO Reno 8 Pro و گوشی هوشمند Vanilla Reno 8.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

از نسخه‌ی گلوبال اوپو Reno 8 Pro چه می‌دانیم؟

در حالی که Reno 8 Pro و Reno 8 به ترتیب با چیپست‌های اسنپدراگون 7 نسل 1 و دایمنسیتی 1300 عرضه می‌شوند، نسخه چینی Oppo رنو 8 پرو پلاس همراه با چیپست دایمنسیتی 8100 ارائه شد. اما حال و اندکی پیش از شروع عرضه جهانی، گوشی هوشمند Reno 8 Pro در پایگاه داده وبسایت Geekbench مشاهده شده است.

این مشاهده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک چیپست کاملاً متفاوت از نوع چینی است. در روزهای اخیر وبسایت Geekbench برای انتشار این اطلاعات، بسیار خبر ساز شد.

نسخه گلوبال OPPO Reno 8 Pro با چیپست Dimensity 8100 مشاهده شد!

 

با توجه به تصویر بالا که جزئیاتی از این گوشی را نشان می‌دهد، متوجه می‌شویم که نسخه گلوبال OPPO Reno 8 Pro دارای شماره مدل CPH2357 است. این گوشی همچنین یک CPU هشت هسته‌ای داردکه متشکل از چهار هسته با فرکانس 2.0 گیگا هرتز و چهار هسته با کلاک 2.85 گیگا هرتز است.

این ترکیب سخت‌افزاری با پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 همراه شده و کاملاً واضح است که چیپست به کار رفته در گوشی هوشمند جدید از نوع MediaTek Dimensity 8100 (یا 8100 Max) است.

علاوه بر این، این تصویر نشان می‌دهد که دستگاه دارای 12 گیگابایت رم است و از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه توانسته در تست و اعتبار سنجی بنچمارک، نتایج خوبی را تجربه کند و در تست تک هسته‌ای 898 امتیاز و در تست چند هسته‌ای Geekbench 5 امتیاز 3555 را کسب کرد.

گزارشی که قبلاً توسط کارشناس PassionateGeekz منتشر شده بود نیز نشان داده که رنو 8 پرو پلاس در بازار هند عرضه نخواهد شد. این خبر ممکن است در مورد نسخه گلوبال این گوشی نیز صدق کند، شاید به همین دلیل است که مدل Reno 8 Pro به جای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 دارای چیپست دایمنسیتی 8100 (Max) است.

با این احتمال که مدل Reno 8 Pro+ به عنوان نسخه گلوبال OPPO Reno 8 Pro عرضه شود، می‌توان انتظار صفحه نمایش 6.7 اینچی با کیفیت Full HD+، با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 950 نیت را  از این گوشی داشت. این دستگاه که احتمالاً با چیپست دایمنسیتی8100 Max عرضه می‌شود، از حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 داخلی و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند.

اما جزئیاتی از دوربین این گوشی نیز بدانیم. نسخه‌ی گلوبال Reno 8 Pro، دارای تنظیمات دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند، در قسمت جلویی نیز دارای دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی سونی IMX709 خواهد بود و احتمالاً به MariSilicon X NPU مجهز خواهد شد. علاوه بر تمام این مشخصات، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و با شارژ سریع 80 واتی عرضه گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه گلوبال  اوپو Reno 8 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر