;
coinex

مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو فاش شد

در شرایطی که به زودی باید انتظار رونمایی سه گوشی جدید در خانواده شیائومی 12 را داشته باشیم، مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو فاش شده است.

ظاهرا شیائومی علاوه بر کار روی شیائومی 12 اولترا، در حال آماده‌سازی دو گوشی دیگر برای معرفی در ماه آینده است. این دو گوشی عبارتند از شیائومی 12 اس و 12 اس پرو که پیش از این نیز جزئیاتی از آن‌ها فاش شده بود.

بیشتر بخوانید: 4 پرچمدار آینده شیائومی به زودی معرفی می شوند

مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو فاش شد

پیش از این تصویری از این دو گوشی جدید منتشر شده بود که همکاری شیائومی با برند لایکا را برای دوربین فاش کرد و امروز یک افشاگری جدید جزئیات دیگری را مشخص کرده است.

یک افشاگر نسبتا قابل اعتماد می‌گوید که شیائومی 12 اس در سه ترکیب مختلف از رم و فضای داخلی عرضه می‌شود که عبارتند از؛ 8/128، 8/256 و البته 12/512 گیگابایتی. در بخش سخت‌افزاری انتظار می‌رود شیائومی 12 اس با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه شود.

در مورد شیائومی 12 اس پرو اما اوضاع حداقل در بخش پردازنده متفاوت است چراکه شایعات حاکی از عرضه این گوشی با دو چیپست متفاوت است. یکی با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و دیگری با مدیاتک دایمنسیتی 9000.

مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو

نسخه مجهز به پردازنده کوالکام این گوشی دقیقا در همان ترکیب رم و حافظه داخلی مشابه با 12 اس عرضه می‌شود اما نسخه مدیاتک تنها دو گزینه 8/256 و 12/512 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این دو گوشی چقدر قرار است نسبت به دیگر گوشی‌های شیائومی متفاوت باشند، اما در حال حاضر آن‌ها محصولاتی تکراری که تنها برای تبلیغ همکاری شیائومی و لایکا کاربرد دارند به نظر می‌رسند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر