;
coinex

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری به روایت تصاویر Vouge

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری به روایت تصاویر Vouge را در این نوشتار خواهیم دید. مراسم با شکوه عروسی بریتنی اسپیرز، ستاره پاپ و سام اصغری، مدل مشهور ایرانی شب گذشته پس از 6 سال آشنایی در حضور افراد مشهور و معروفی برگزار شد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز پس از ۵ سال رابطه، به طور رسمی با نامزدش سام اصغری ۲۸ ساله ازدواج کرد، ازدواجی که در خانه بزرگ او در کالیفرنیا و شب پنج شنبه اتفاق افتاد. این سلبریتی ۴۰ ساله در مراسم عروسی خود یک لباس عروس دست دوزی شده برند ورساچه که توسط دوناتلا ورساچه طراحی شده بود را به تن داشت، طراح معروفی که خود یکی از مهمانان عروسی بود.

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری به روایت تصاویر Vouge

مراسم عروسی اسپیرز و اصغری با حضور ستارگان بسیاری اتفاق افتاد، از جمله پاریس هیلتون، درو بریمور و مدونا که در عمارت بزرگ ۱۲,۴۶۴ فوتی او که دارای ۵ سرویس بهداشتی، یک ویلای ایتالیایی با ۸ حمام است حاضر شده بودند.

بریتنی روز یکشنبه با انتشار عکسی از گربه‌ای که روی تور سفیدی نشسته بود در اینستاگرام نوشت:

وندی را معرفی می‌کنم! و بله این تور برای لباس عروسی من است!

اوایل همان روز سام اصغری عکسی از خودش و بریتنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که در آن بریتنی انگشت حلقه خود را بالا گرفته بود تا حلقه‌اش را به نمایش بگذارد. اصغری نوشت:

زندگی ما یک قصه پریان واقعی بوده است. روز مادر بر تو که به‌زودی ملکه من خواهی شد مبارک.

تصاویر جشن عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری به روایت تصاویر Vouge

حاشیه همسر سابق بریتنی اسپیرز چه بود؟

جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز به محل عروسی بریتنی و سام اصغری حمله کرد! او در حالی که در اینستاگرام لایو گذاشته بود به محل عروسی بریتنی وارد شد و با ماموران امنیتی محل عروسی به قصد به هم ریختن جشن عروسی و دیدن بریتنی درگیری لفظی پیدا کرد.

جیسون الکساندر خطاب به ماموران میگفت بریتنی اولین و تنها زن او است! گفته میشود جیسون پس از چند دقیقه توسط پلیس دستگیر شده است. بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر در ژانویه سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند و ۵۵ ساعت بعد از هم جدا شدند!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر