;
coinex

نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 با رنگ بندی جدید عرضه می‌شود

کمپانی سامسونگ نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 را با کمترین تغییرات و رنگ‌های متنوع و البته به صورت گسترده‌تری عرضه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ می‌خواهد در مشخصات نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 کمترین تغییرات ممکن را در مقایسه‌ با مدل اصلی آن ایجاد کند و بیشترین تغییر مربوط به رنگ‌بندی پنل پشتی خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده این نسخه در رنگ‌بندی‌های جدید و به طور گسترده‌تری عرضه خواهد شد. در ادامه گزارش کاملی از جزئیات نسخه Bespoke Edition بخوانید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

رنگ بندی متنوع در نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4

این کمپانی در اکتبر سال گذشته و تنها چند ماه پس از رونمایی گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3، نسخه‌ی Bespoke Edition آن را در ماه آگوست معرفی کرد، و برای کاربران و مشتریان خود این امکان ویژه را فراهم کرد که نسخه‌ی Bespoke Edition این گوشی هوشمند را با رنگ‌بندی شخصی‌سازی‌ شده و متنوع خریداری کنند.

طبق گزارشی که وبسایت سم‌موبایل منتشر کرد، حالا سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی Bespoke برای گلکسی زد فلیپ 4 را ارائه دهد؛ اما به نظر می‌رسد این نسخه این‌ بار با ترکیب رنگ‌های بیشتری به بازار ارائه شود. سامسونگ همچنین از عرضه‌ی گسترده‌ی این نسخه در بازارهای جهانی خبر داد.

رنگ بندی متنوع در نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4

با توجه به زمزمه‌ها، احتمال می‌رود که مشخصات Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 تغییر چندانی نسبت به مدل اصلی خود نداشته باشد و مهم‌ترین تفاوت آن در رنگ‌بندی مشخص گردد. به نظر می‌رسد مشتریان و کاربران این نسخه می‌توانند ترکیب رنگ‌ خاصی را برای قسمت بالایی و پایینی پنل پشتی سفارش دهند. علاوه بر این، کابران می‌توانند یک فریم مشکی مات یا براق و یکی از مجموع 49 ترکیب رنگ ممکن را برای گوشی خود انتخاب و شخصی‌سازی کنند. این امکان موجب رضایت بیشتر کاربری می‌شود و می‌تواند محبوبیت کمپانی سامسونگ را افزایش دهد.

در حال حاضر، مشتریان در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره، بریتانیا و ایالات متحده می‌توانند نسخه‌ی Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 3 را سفارش دهند. اما سامسونگ اعلام کرد که نسخه‌ی Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 را در کشورهای بیشتری به‌ویژه در بازارهای پیشرو در سراسر اروپا و آسیا نیز عرضه خواهد کرد، طبق این وعده، این کمپانی به دنبال فراهم کردن امکاناتی است که مشتریان در سراسر دنیا به طور همزمان بتوانند نسخه‌ی Bespoke Edition را در رنگ‌های دلخواه خود ثبت سفارش کنند.

این اقدام برای بسیاری از طرفداران سامسونگ که قصد خرید نسخه‌ی Bespoke Edition را دارند، خبر مسرت بخشی است. انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ در ماه آگوست سال جاری میلادی، از گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرده و نسخه‌ی Bespoke Edition آن را نیز تا اواخر سال به بازارهاب جهانی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ 4 چیست؟ آیا رنگ‌بندی متنوع در موفقیت این نسخه تاثیرگذار خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر