;
coinex

درخواست هیئت‌ مدیره توییتر از سهامداران: پیشنهاد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک را قبول کنید

پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر این بود که 44 میلیارد دلار برای خرید توییتر پرداخت می‌کند. در این راستا، هیئت‌ مدیره از سهامداران خواست تا به پیشنهاد ایلان ماسک رأی مثبت دهند.

پیشنهاد ایلان ماسک این بود که برای خرید هر سهم، 54.20 دلار پرداخت می‌کند؛ این میزان بالاتر از ارزش فعلی هر سهم توییتر (38 دلار) است. هیئت مدیره از سهامداران خواسته است که به مواردی نظیر حمایت از توافقنامه ادغام، غرامت‌های پرداختی به مدیران اجرایی توییتر و به تعویق افتادن جلسه به علت رأی ناکافی رأی دهند.

ضرب‌العجل فرآیند ادغام ، 24 اکتبر (2 آبان) تعیین شده، اما همچنان تاریخی برای رأی‌گیری از سهامداران مشخص نشده است.

تأخیر در اجرایی شدن پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر

خرید توییتر توسط ایلان ماسک به دلایل مختلفی به تعویق افتاد. ثروتمندترین مرد جهان اصرار داشت که این رسانه اجتماعی می‌بایست آمار واقعی از تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌ها منتشر کند.

درخواست هیئت‌ مدیره توییتر از سهامداران: پیشنهاد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک را قبول کنید

اینطور که به نظر می‌رسد، ایلان ماسک در حال حاضر به تعداد حساب‌های جعلی توییتر اهمیتی نمی‌دهد. او اخیرا در یک جلسه مجازی آنلاین با کارمندان توییتر، پیشنهادهایی را در زمینه با ادغام ارزهای دیجیتال و سیستم پرداختی ارائه کرد.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این نشست مجازی، دلیل محکمی است که نشان می‌دهد ایلان ماسک همچنان به خرید توییتر متعهد است.

در صورت تأیید شدن پیشنهاد خرید توییتر توسط ایلان ماسک، هر سهامدار این شرکت حدود 15 دلار سود خواهد کرد. به عنوان مثال، جک دورسی، یکی از بنیان‌گذاران توییتر که 18,042,428 سهم دارد، حدود 978 میلیون دلار از این معامله به جیب خواهد زد.

سایر سهامداران اصلی توییتر نظیر The Vanguard Group، مورگان استنلی و BlackRock به ترتیب 4.4 میلیارد، 3.6 میلیارد و 2.8 میلیارد دلار سود دریافت خواهند کرد.

پاراگ آگراول، مدیرعامل توییتر و ند سگال، مدیر مالی این مجموعه نیز به ترتیب 42 و 25 میلیون دلار از خرید توییتر توسط ایلان ماسک نفع خواهند برد. یک بند «تغییر در کنترل» در قرارداد این اشخاص وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد در صورت فسخ قرارداد ظرف 12 ماه پس از شروع به کار مالکان جدید، مبالغ ذکر شده را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر