;
coinex

خودروهای برقی هوندا در چین ساخته می‌شوند

شرکت خودروسازی هوندا ، سرمایه گذاری مشترک خود را با شرکت گوانگژو در کشور چین اعلام کرد و بر این اساس از این به بعد خودروهای برقی هوندا در چین ساخته می‌شوند.

خودروسازی مشترک هوندا و گوانگژو، فعالیت خود را با ظرفیت 120 هزار دستگاه در سال 2024 شروع می‌کند. هزینه اولیه برای ساخت این کارخانه، ۳.۴۹ میلیارد یوان خواهد بود. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات همکاری خودسازی هوندا و گوانگژو در چین آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: بررسی هوندا سیویک ۲۰۲۰ ؛ یک خودرو زیبا، اسپرت و دوست داشتنی!

خودروهای برقی هوندا در چین

طبق اعلام شرکت خودروسازی هوندا، این شرکت ژاپنی همکاری مشترک خود را با شرکت گوانگژو در چین، برای ساخت یک کارخانه خودروهای الکتریکی آغاز کرده است. این کارخانه در استان گوانگ دونگ کشور چین قرار دارد و برای ساخت آن، به سرمایه‌گذاری اولیه در حدود ۳.۴۹ میلیارد یوان برابر با ۵۲۲ میلیون دلاری نیاز دارد که توسط دو کارخانه، تامین شده است.

خودروسازی هوندا در چین

طبق بیانیه صادر شده، قرار است این خودروسازی فعالیت خود را در سال ۲۰۲۴ آغاز کند. این کارخانه در حدود ۱۲۰ هزار دستگاه ظرفیت تولید دارد.

طبق اعلام شرکت هوندا، یک کارخانه دیگر در کشور چین نیز وجود دارد که با گروه دانگ فنگ موتور سرمایه گذاری مشترک خود را آغاز کرده است. این کارخانه نیز به تولید خودروهای برقی می‌پردازد و طبق انتظارات، تا سال ۲۰۲۴ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

طبق پیش بینی خودروساز ژاپنی، ظرفیت تولید سالانه خودرو در کشور چین، ۱۶ درصد افزایش خواهد داشت. با این افزایش ظرفیت، در حدود ۱.۷۳ میلیون دستگاه، در دو سال آینده تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خودروهای برقی هوندا در چین چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر