;
coinex

سامسونگ گلکسی F13 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

سامسونگ گلکسی F13 شباهت زیادی با گلکسی M13 دارد، اما با یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی میتواند یکی از بهترین گزینه‌های بازار از نظر باتری باشد.

سامسونگ امروز و لحظاتی پیش با رونمایی رسمی از گلکسی اف 13، به شایعات پایان داد و یک گوشی ارزانقیمت دیگر را روانه بازار کرد. این مدل که شباهت زیادی با ام 13 دارد، ضخامتی نسبتا بیشتر از گوشی سری M سامسونگ دارد و البته از یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری M سامسونگ

سامسونگ گلکسی F13 رسما رونمایی شد

سامسونگ گلکسی اف 13 با سخت‌افزاری کاملا ارزان و معمولی مشتمل بر چیپست اگزینوس 850 و 4 گیگابایت رم عرضه شده است. این مدل در دو کانفیگ با فضای ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و همه مدل‌های آن با برخورداری از درگاه کارت حافظه جانبی، می‌توانند تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشند.

سامسونگ گلکسی F13

در پنل جلویی این گوشی یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع LCD با رزولوشن FHD پلاس تعبیه شده است که در بریدگی قطره‌ای مرکز آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جاخوش کرده است. این پنل نسبتا بزرگ را محافظ گوریلا گلس 5 حفاظت می‌کند.

در پنل پشتی دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج تعبیه شده است. یک فلش ال ای دی بزرگ و تکی نیز در جزیره مستطیلی شکل دوربین قرار گرفته است.

بی تردید مهمترین جذابیت این گوشی مربوط به باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی آن با پشتیبانی از فست شارژ 15 واتی است. این سرعت البته نسبت به سرعت شارژی که رقبای چینی ارائه می‌کنند بسیار کمتر است و در نتیجه شما برای شارژ شدن آن باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید.

سامسونگ گلکسی F13

از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید به پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد که می‌تواند اینترنت دیتا را به طور خودکار بین دو سیمکارت سوئیچ کند. این اولین بار است که چنین قابلیتی در یک گوشی ارزان قیمت به کار رفته است.

در بخش نرم‌افزاری هم گلکسی اف 13 با رابط کاربری One UI مبتنی بر اندرود 12 عرضه شده است. سیستم امنیتی Samsung Knox هم از شما و داده‌های شخصی‌تان محافظت می‌کند، در حالی که می‌توانید با اثر انگشت یا چهره خود قفل صفحه گوشی را باز کنید.

این گوشی سامسونگ در رنگ‌های متنوعی شامل سبز، مسی و آبی عرضه می‌شود و قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن تنها 155 دلار است. نسخه 128 گیگابایتی نیز 167 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی F13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر