دلخراش ترین مرگ ها در انیمه ؛ مرگ هایی که اشکتان را در می آورد

انیمه می‌تواند رسانه‌ای باشد که مرگ کاراکترها عمیقاً بینندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با فیگار بمانید تا با غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای آشنا شوید.

تماشای سکانس مرگ شخصیت موردعلاقه خود در انیمه می‌تواند بسیار دشوار و دلخراش باشد. اکثر مواقع، مرگ شخصیت‌های انیمه طوری انجام می‌شود تا کاملا احساساتی باشد و بیننده را به گریه بیاندازد. در حالی که همه انیمه‌های موجود در این لیست در ژانر غمگین نیستند، همه آنها توانسته‌اند به دلیل مرگ شخصیت‌های انیمه‌ای خود بسیار ناراحت‌کننده شوند.

بیشتر بخوانید:

500 تا از بهترین انیمه های جهان [بر اساس دسته بندی ژانر]

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

دلخراش ترین مرگ های شخصیت های انیمه

شما می‌توانید فهرست غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

تعداد زیادی مرگ دلخراش در انیمه وجود دارد که در لیست قرار نگرفتند. برخی از عواملی که در تعیین غم‌انگیزترین مرگ‌های انیمه نقش دارند، داستان شخصی کاراکتر‌ها، توسعه داستان و زمان‌بندی انیمه است.

با توجه به ماهیت این نوشتار، این لیست حاوی اسپویلر برخی از انیمه‌ها خواهد بود. پس اگر می‌خواهید با غمگین ترین مرگ های انیمه ای آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا غمگین ترین مرگ انیمه ای را به شما معرفی کنیم.

Koro-Sensei

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

تا به حال آن معلمی را داشته‌اید که در دوران مدرسه تأثیر زیادی روی شما گذاشته است؟ خوشبختانه برای ما، ما مجبور نیستیم معلم خود را بکشیم. اما کلاس دبیرستانی 3-E در انیمه Assassination Classroom، باید معلم خود را به قتل برسانند. قبل از اینکه ناگیسا با آخرین کلمات خداحافظی خود، چاقویی را در قلب کورو سنسه فرو کند، یک فلش بک تأثیرگذار از زمان کلاس 3-E همراه با کورو سنسه پخش می‌شود.

آهنگی که در طول این صحنه پخش می‌شود، تابیداچی نو اوتا است، آهنگی که با یادآوری دوران خوب کورو سنسه و تقویت صحنه همخوانی دارد. با اینکه شما متوجه مرگ کورو سنسه در ابتدای انیمه می‌شوید، غیرممکن است که در قسمت‌های آخر این انیمه احساساتی نشوید و تحت‌تاثیر این سکانس غم‌انگیز قرار نگیرید.

Setsuko

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

استودیو جیبلی با مضامین غم انگیز غریبه نیست، اما آنها واقعاً با مرگ ستسوکو در انیمه Grave of the Fireflies کار عالی را انجام دادند. ستسوکو یک دختر چهار ساله است که می‌آموزد دنیا چقدر می‌تواند بی‌رحمانه باشد. او برادر 14 ساله‌اش را می‌ستاید که در تلاش است تا از او مراقبت کند، اما باز با این حال او موفق نمی‌شود از ستسوکو مراقبت کند.

سیتا پس از اینکه یک لقمه کوچک هندوانه را به ستسوکو می‌دهد، به دنبال غذای بیشتری می‌رود. با این حال، این آخرین وعده غذایی ستسوکو خواهد بود زیرا او همان روز در خواب از دنیا می‌رود. چیزی که این صحنه را غم‌انگیز‌تر می‌کند این موضوع می‌باشد که انیمه Grave of the Fireflies بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. مرگ ستسوکو یکی از غمگین ترین مرگ های انیمه ای می‌باشد.

Jonathan Joestar

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

به طور کلی، این مجموعه انیمه به دلیل نقل قول‌ها و صحنه‌های خنده‌دار معروف است، از “من بودم، دیو!” گرفته تا رقص قایق خنده‌دار در باد طلایی، این انیمه سرشار از لحظات خنده‌‌دار است. اما حتی این انیمه عجیب و غریب می‌تواند چند بار قلب شما را بشکند.

اولین قهرمان داستان، جاناتان جوستار خوش قلب است، مردی که خالی از کینه و نفرت می‌باشد. او جان خود را برای محافظت از همسرش ارینا فدا کرد و بار دیگر نقشه شرور دیو را متوقف کرد و در لحظات مرگش، دیو را مانند یک برادر بقل کرد. دیو به سختی می‌توانست این کار او را باور کند.

Isla

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

با وجود اینکه همه ما می‌دانستیم که قرار است “ایسلا” (Isla) بمیرد، اما این باعث نشد که مرگ او به آسانی برای ما قابل پذیرش باشد. انیمه “خاطرات پلاستیکی” درباره زندگی “تسوکاسا” (Tsukasa) 18 ساله است که به عضویت شرکت هوش مصنوعی Sion درمی‌آید.

این شرکت شروع به ساخت Giftia می‌کند که اندرویدهایی شبیه انسان هستند. “ایسلا” (Isla) دوست دختر “تسوکاسا” است که به تازگی بعد از به هم خوردن رابطه‌اش با معشوقه سابقش و تجربه خاطرات وحشتناک، به متن داستان وارد می‌شود. در پایان اپیزود دوم مشخص می‌شود که “ایسلا” تنها 2000 ساعت دیگر زنده است.

“تسوکاسا” و “ایسلا” به هم وابسته و عاشق یکدیگر می‌شوند. “ایسلا” و “تسوکاسا” در آخرین روز زندگی “ایسلا” با هم سوار چرخ و فلک می‌شوند، همدیگر را می‌بوسند و خاطرات دورانی را که با هم سپری کرده‌اند مرور می‌کنند. آخرین خاطرات مشترک “ایسلا” و “تسوکاسا” زمانی به پایان می‌رسد که چرخ و فلک به آخر مسیر خود رسیده و به زمین می‌رسد.

Otonashi

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

در حالی که بیشتر شخصیت‌های فیلم Angel Beats می‌میرند، مرگ اوتوناشی است که در لیست قرار می‌گیرد. بیشتر داستان در حالی روایت می‌شود که تمام شخصیت‌ها مرده‌اند و در زندگی پس از مرگ هستند، اما اوتوناشی به یاد نمی‌آورد که چگونه مرده است. در سفری برای فهمیدن اینکه او چگونه زندگی‌اش پایان رسید، اوتوناشی با همه شخصیت‌ها دوست می‌شود و می‌فهمد که چگونه همه آنها مرده‌اند.

در تلاش برای به دست آوردن خاطرات خود، یوری اوتوناشی را هیپنوتیزم می‌کند، جایی که او به یاد می‌آورد که یک خواهر کوچک‌تر بیمار دارد. وقتی خواهر اوتوناشی جان خود را از دست می‌دهد، اوتوناشی تلاش می‌کند تا به یک دکتر تبدیل شود. اما در راه امتحان‌، قطار او بر اثر یک زلزله تصادف می‌کند. اوتوناشی که به مدت هفت روز در یک تونل گیر افتاده است، به دلیل اطلاعاتی که در حوزه پزشکی دارد، به بازماندگان کمک می‌کند. اما لحظاتی قبل از حضور تیم نجات او جان خود را از دست می‌دهد.

Nina Tucker

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

یکی از نمادین‌ترین لحظات Fullmetal Alchemist، شوکی است که بینندگان از مرگ نینا دریافت می‌کنند. شو تاکر کیمیاگری می‌باشد که در خطر از دست دادن گواهینامه کیمیاگری خود است. او بار اول گواهینامه خود را با تبدیل همسر خود به یک کیمِرا بدست آورد. البته او این کار را به صورت مخفیانه انجام داده بود. این بار دختر خود او، نینا و سگش الکساندر طعمه او می‌شوند. سپس نینا توسط کیمیاگر اِسکار کشته می‌شود تا به رنج او پایان دهد. بسیاری باور دارند مرگ نیانا غم انگیزترین مرگ انیمه ای می‌باشد.

Masaki Kurosaki

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

داستان این فیلم درباره مادر “ایچیکو کوروساکی” (Ichigo Kurosaki) است، او قبل از اینکه داستان این انیمه شروع شود، درگذشته است. او زمانی یک “کوئینسی” (Quincy) بوده، تا اینکه قدرت خود را از دست داده و به همراه “ایشین شیبا” (Isshin Shiba) (کوروساکی کنونی) که زندگی او را نجات داده است، در “سول ریپر” (Soul Reaper) ساکن می‌شود.

“ماساکی” دلسوزترین و مهربان‌ترین مادری است که یک نفر ممکن است داشته باشد، اما در یک بعد از ظهر بارانی گودالی معروف “گراند فیشر” (Grand Fisher) او را درست جلوی چشمان “ایچیکو” می‌بلعد و بدین صورت “ایچیکو” مادر خود را از دست می‌دهد. “ماساکی” که همه چیز را برای “ایچیکوی” جوان معنا کرده بود، حال در یک لحظه او را تنها گذاشت. “ایچیکو” دیگر از آن روز به سختی می‌توانست لبخند بزند.

Ushio

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

فصل دوم Clannad با مرگ Ushio راه خود را در لیست غمگین ترین مرگ های انیمه ای پیدا می‌کند. در این فصل تومویا و ناگیسا اکنون یک دختر به نام اوشیو دارند. اوشیو در یک زمستان به طور ناگهانی به یک بیماری مرموز مبتلا می‌شود. تومویا برای مراقبت از اوشیو همه چیز را رها می‌کند و او را به هر سفری که می‌خواهد می‌برد.

با قدم زدن در یک جاده برفی، بیماری Ushio او را فرا می‌گیرد. او در برف سقوط می‌کند و آخرین کلمات خود، “دوستت دارم” را به پدرش زمزمه می‌کند. تومویا در حالی که جسد دختر بی‌جان خود را در آغوش گرفته است شروع به گریه می‌کند.

Portgas D. Ace

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای

در مورد دزد دریایی گروه “وایتبیرد”، Ace، چیز‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. اما کافی است بگوییم، او یکی از مهم‌ترین و عزیز‌ترین افراد زندگی Monkey D. Luffy، شخصیت اصلی انیمه وان پیس بود. مرگ او یک شوک بسیار بزرگ برای لوفی بود. لوفی سوگند خورد که Ace را از اعدام نجات دهد، اما موفق نشد.

با این حال، Ace توانست در لحظات مرگ خود برادر رضاعی خود را در آغوش بگیرد و در حالی که اشک در چشمان‌اش حلقه زده بود، بگوید “متشکرم…”.  او توانست در آرامش بمیرد، اگرچه زمان زیادی طول کشید تا لوفی غم خود را پردازش کند. مرگ او یک اتفاق بسیار مهم در این انیمه بود. مرگ او غم انگیزترین مرگ در انیمه است.

Itachi Uchiha

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای, غم انگیزترین مرگ در انیمه

چه کسی گفته است که شخصیت‌های فرعی نمی‌توانند مرگ‌های قابل توجهی داشته باشند؟ ناروتو نمایشی نیست که انتظار داشته باشید دل شکسته شوید، اما مرگ ایتاچی اوچیها در رتبه بالایی در این لیست قرار دارد. ایتاچی بیماری مرگبار بسیار شدیدی داشت که قرار بود او را بکشد. اما مبارزه او با برادر کوچک‌تر خود، ساسکه باعث شد تا او جان خود را از دست بدهد. ایتاچی در تلاش برای نجات خانه خود بود اما مجبور شد با کشتن کسانی که دوست داشت این کار را انجام دهد.

این موضوع در ابتدا با توجه به اینکه دلیل اصلی کار او مشخص نشده بود، باعث تنفر طرفداران ناروتو از ایتاچی شد. با این حال، ایتاچی با این کار از شورش و احتمالاً یک جنگ داخلی جلوگیری کرد. فلش‌بک‌های زمان ایتاچی با ساسکه در جریان مبارزه بین این دو پخش می‌شود. ایتاچی با دانستن اینکه هر کاری که می‌توانست برای برادر کوچک‌تر خود انجام داده است، جلوی پای برادر‌ش می‌افتد و جان خود را از دست می‌دهد.

Kaori

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای, غم انگیزترین مرگ انیمه ای

کائوری نوازنده‌ا‌ی است که ساز ویولن را می‌نوازد. پس از شنیدن نواختن پیانو توسط کوسی، او فهمید که می‌خواهد با او هم‌نوازی کند. کوسی می پذیرد که همراه کائوری باشد، اما بعد از مدتی عاشق او می‌شود. کائوری یک بیماری جدی دارد که در آن وضعیت سلامتی او در طول انیمه رو به وخامت است. کوسی در حالی که کائوری در بیمارستان بستری است روی صحنه اجرا می‌کند.

زمانی که کوسی در حال تصور حضور کائوری در صحنه بود، در پایان آهنگ، کائوری از صحنه محو می‌شود و کوسی را به گریه می‌اندازد. کائوری نامه‌ای را برای کوسی می‌گذارد تا بخواند و در نهایت به احساسات خود نسبت به او اعتراف می‌کند.

Maes Hughes

غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای
غمگین ترین مرگ انیمه ای

اگر هنوز هم می‌توانید صفحه نمایش خود را از میان تمام اشک‌ها ببینید، به غم انگیزترین مرگ انیمه تمام دوران رسیده‌اید. انیمه Full Metal Alchemist Brotherhood دوباره به این لیست بازگشته است. ستوان هیوز که در مورد دوست، شوهر و پدر خوب بودن به ما درس‌های زیادی می‌دهد، شخصیتی است که نمی‌توانید از آن متنفر باشید.

او متأسفانه هنگام کشف نقشه‌های پدر توسط شخصیتی با نام “حسادت” کشته می‌شود. ستوان هیوز در یک باجه تلفن مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و شروع به خونریزی می‌کند. آخرین کلمات او خطاب به دخترش است، هیوز از دخترش عذرخواهی کرد و گفت که چقدر او را دوست دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


23 thoughts on “دلخراش ترین مرگ ها در انیمه ؛ مرگ هایی که اشکتان را در می آورد

      1. جیرایا کو ساشا کو هانجی کو ارن کو (البته ارن هنوز تو انیمه نیومده ولی خوب هر موقع اومد سریع بزارش چون خیلییییی غم انگیز بود اصلا…..)رنگوکو کو ….. ماشالا اتک چقدر مرده داره😐😐💢

    1. اونی که ساسکه کشتش
      و کلی از شارینگان های اعضای اوچیها روی دستش بود
      اون مرگ دردناکی داشته؟
      اون مرگ غمگینی داشت؟
      نه اون همون بهتر که مرد.

  1. آفرین ماشالا. ناموسی جمع کنید این لیستو مرگ های کیمیاگر هیچی نبودن از ناروتو ام فقط ایتاچی؟ پس رنگوکو و جیرایا و نجی و یوجیو و… اینا چی؟ تازه مرگ های اکامه گا کیل به کنار مه هم اکامه گا کیل هم ناروتو خودشون تنهایی میتونن لیست تشکیل بدن. این لیست خیلی خیلی ناقصه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *