;
coinex

بزرگترین ورزشگاه فوتبال جهان با گنجایش 1 میلیون تماشاگر طراحی شد + عکس

بزرگترین ورزشگاه فوتبال جهان با گنجایش 1 میلیون تماشاگر طراحی شد. طراح آمریکایی در اقدامی از بزرگترین ورزشگاه فوتبال در جهان رونمایی کرد.

«پل فایفر» طراح آمریکایی در اقدامی از بزرگترین ورزشگاه فوتبال در جهان رونمایی کرد که در این طراحی یک میلیون نفر می‌توانند شاهد یک بازی فوتبال باشند. «استادیوم رانگرادو» در کره شمالی در حال حاضر بزرگترین ورزشگاه جهان به شمار می‌آید که گنجایش ۱۵۰ هزار تماشاگر را دارد.

بزرگترین ورزشگاه فوتبال جهان با گنجایش 1 میلیون تماشاگر طراحی شد

ورزشگاه Rungrado که در کره شمالی واقع شده است ، از نظر ظرفیت جمعیت بزرگترین ورزشگاه در جهان است. هشت ورزشگاه از ده استادیوم بزرگ جهان در استادیوم سردار پاتل ایالات متحده واقع شده اند و جدیدترین استادیوم از ده استادیوم جهان است که در سال 2020 افتتاح شده است.

salt Lake یکی دیگر از بزرگترین استادیوم های جهان است که دارای 120 هزار نفر ظرفیت است. این استادیوم در سال 2011 بازسازی شده است؛ قبل از آن در سال 1984 برای اولین بار استادیوم افتتاح شد. بازی فوتبال نیمه نهایی جام فدراسیون بین تیم های Mohun Bagan و بنگال شرقی یکی از مهم ترین بازی های است که در این استادیوم در سال 1997 با 137 هزار تماشاگر برپا شده است.

تصاویر این ورزشگاه 1 میلیون نفری را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر