;
coinex

کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا حذف شد

صرافی بایننس با اعلام خبر حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا اعلام کرده که علت این تصمیم، نوسانات شدید بازار بیت کوین است.

طبق اعلام این صرافی، هیچ کارمزدی در هنگام معاملات بیت کوین با ارزهای USDT (تتر)، USDC و BUSD دریافت نخواهد شد. بایننس، اولین صرافی است که حذف کارمزد معاملات بیت کوین با برخی از ارزها را در پیش می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا

مدیرعامل بایننس آمریکا، «برایان شرودر» با یک توییت اعلام کرد، BinanceUS تبدیل به اولین صرافی کریپتو در ایالات متحده خواهد شد که کارمزد معاملات بیت کوین را برای تمام کاربران حذف کرده است. همچنین او افزود، انجام این معاملات توسط کاربران، هیچ سودی برای بایننس نخواهد داشت.

حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا

طبق پست جدید بلاگ این شرکت:

«ما از این تغییر به عنوان فرصتی برای متحول کردن روش پرداخت هزینه‌ها در صنعت، افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال و حمایت بهتر از بازار و مشتریان خود یاد می‌کنیم.»

امروزه بایننس به عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان شناخته می‎شود، در حالی که محبوبیت کوین‌بیس (Coinbase) در ایالات متحده از بین رفته است.

با وجود شرایط نزولی بازار رمزارزها در مدت اخیر؛ صرافی بایننس اقدام به جذب نیروی بیش از ۲۰۰۰ نفری کرده است. این صرافی ظاهرا می‌خواهد استعدادهای برتری را که با صرافی‌ Coinbase قطع همکاری کرده‌اند، جذب کند.

هم اکنون بیت کوین بدترین و پر ضررترین روزهای خود را در تاریخ به ثبت می‌رساند و به شدت کم رونق است. شاید همین امر موجب شود تا صرافی‌های دیگر نیز کارمزد خود را کاهش دهند.

حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا

همچنین، بازار NFT رریبل (Rarible) که قبلا برای کاربران در هنگام خرید و فروش کارمزدی برابر ۲.۵ درصد را دریافت می‌کرد، اکنون آن را به ۱ درصد کاهش داد. این بازار در حساب وبلاگ خود دلیل این کار را حمایت از کاربران اعلام کرد.

جک مالرز، مدیر عامل شرکت اپلیکیشن پرداخت بیت کوین Strike، سال گذشته همین روند را در پیش گرفت. او در یک اقدامی به کاهش کمیسیون خرید بیت کوین تا 0.3 درصد پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حذف کارمزد معاملات بیت کوین در بایننس آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر