;
coinex

دفاع ناتالی پورتمن در مقابل نقدهای منفی از پیش درآمدهای Star Wars و Léon

بعد از نقدهای بسیار به پیش درآمدهای Leon و Star Wars، شاهد دفاع ناتالی پورتمن از این آثار بودیم. او از فیلم ثور: عشق و تندر در صحبت‌های خود دفاع کرد.

ناتالی پورتمن در سال 1994 با بازی در فیلم سینمایی لئون، با نقدهای منفی آشنا شده بود. او که در فیلم “ثور: عشق و تندر” نیز حضور خواهد داشت، از فیلم‌های “جنگ ستارگان” (Star Wars) در مقابل نقدهای منفی حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های فضایی

دفاع ناتالی پورتمن از پیش درآمدهای Star Wars و Léon

ناتالی در مقابل نقدهای منفی از اسپین‌آف‌ها دفاع می‌کند

ناتالی در پیش‌درآمدهای “جنگ ستارگان” نقش “پدمه آمیدالا” را بازی کرد و بعد از آن به کادر بازیگران سینمایی “ثور: دنیای تاریک” (Thor: The Dark World) پیوست. متاسفانه “دنیای تاریک” از سوی منتقدان لقب “یکی از بدترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول” را دریافت کرد.

دفاع ناتالی پورتمن در مقابل نقدهای منفی از پیش درآمدهای Star Wars و Léon
دفاع ناتالی پورتمن

پورتمن در نشستی گفت:

هنگام پخش فیلم “لئون: حرفه‌ای” با نقدهای منفی مواجه شدیم. منتقدین سلاخی‌اش کردند. و حالا با وجود اینکه در فیلم‌های مارول و “جنگ ستارگان” بازی کرده‌ام، مردم با من در مورد آن فیلم حرف می‌زنند. آن فیلم و “جنگ ستارگان” نمونه فیلم‌هایی‌اند که وقتی بیرون آمدند من فکر کردم: “وای خدای من، فاجعه است.” اما ۲۰ سال بعد ؛ در واقع ۳۰ سال بعد (از اکران لئون: حرفه‌ای” به محبوبیت رسیده‌اند.

“یوان مک‌گرگور” همبازی پورتمن در سه‌گانه دوم “جنگ ستارگان” نیز پیش‌تر گفته بود:

تجربه هواداری بومرنگ‌‌گونه، گاهی دشوار می‌شود. چرا که پیش‌درآمدها با استقبال خیلی پرشوری مواجه نشدند.

پورتمن حالا نقش شخصیتی را تکرار کرده که در فیلمی نه چندان موفق بازی کرده بود. او ۹ سال قبل در “دنیای تاریک” نقش “جین فاستر” معشوق “ثور” را بازی کرد و امسال با “عشق و تندر” (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی “تایکا وایتیتی” به دنیای آن فیلم بازگشته است. وایتیتی می‌گوید:

دیده‌ام که او در “ثور” اول و دوم نقش شخصیت دانشمند را بازی می‌کند و انجام دوباره‌اش بی‌معنا به نظر می‌رسید.

در این دنباله “جین فاستر” چکش نمادین “ثور” را به دست می‌گیرد و به “ثور توانا” تبدیل می‌شود. پورتمن این تجربه را چالشی شگفت می‌خواند. پورتمن می‌گوید:

گاهی فیلمنامه “عشق و تندر” را کنار می‌گذاشتم و در حین فیلمبرداری فقط بازیگوشی می‌کردم. فیلمنامه‌ای وجود داشت، اما بیشتر روزها ترجیح می‌دادم که آن را کاملاً دور بیندازدم و فقط بازیگوشی کنم. در ابتدا ترسناک بود چون فکر می‌کردم نمی‌توانم آماده شوم. چگونه قرار بود عملکرد خوبی به جا بگذارم؟ اما بعد یاد گرفتم که چطور لذت ببرم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دفاع ناتالی پورتمن از اسپین‌اف‌های Star Wars و Léon چیست؟ نظرات خود را در این باره با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر