;
coinex

رابطه جنسی کنه ها باعث زیبایی پوستتان می‌شود!

نتایج تحقیقات محققان درباره رابطه جنسی کنه ها روی پوست صورت،‌ آن‌ها را به این نتیجه رسانده که رابطه جنسی کنه ها باعث زیبایی پوستتان می‌شود.

محققان دانشگاه ردینگ در انگلستان متوجه شده‌اند که نوع خاصی از کنه هر شب روی پوست صورت انسان‌ها جفت گیری می‌کند و این مسئله، به تمیز نگهداشتن منافذ زیر پوست انسان کمک می‌کند. اما چطور جفت گیری کنه ها منجر به زیبایی پوست صورت می‌شود؟

بیشتر بخوانید: شیوع آبله میمون ؛ WHO نشست فوری برگزار کرد

رابطه جنسی کنه ها و زیبایی پوست

احتمالا اگر پوست صورت‌تان برایتان مهم باشد تا به حال تجربه استفاده از انواع کرم‌ها و مواد آرایشی لایه‌بردار، مرطوب کننده و یا موارد مشابه را دارید. اما از کنه‌های تمیز کننده منافذ که در تمام طول عمر خود روی پوست صورت ما جفت گیری می‌کنند چه می‌دانید؟

رابطه جنسی کنه ها

پیش از هرچیز باید بگوییم که لازم نیست همین حالا به هر طریقی شروع به شستن صورت خود کنید تا از شر کنه‌ها راحت شوید؛ چراکه این کنه‌ها آنقدر در عمق پوست ما نفوذ کرده‌اند که هرگز با شستن از بین نمی‌روند.

تحقیقات دانشمندان حاکی از این است که بیش از 90 درصد انسان‌ها میزبان این نوع از کنه‌ها هستند و اساسا از بدو تولد و در دوران شیرخوارگی، این کنه‌ها به نوزاد منتقل می‌شوند. نکته مهم اینکه به گفته دکتر آلخاندرا پروتی که یکی از اعضای تیم تحقیقاتی بوده، این کنه‌ها که ابعاد 0.3 میلی‌متری دارند اساسا هیچ آسیبی به ما نمی‌زنند.

دکتر پروتی معتقد است که باید از داشتن چنین دوستان صمیمی بسیار راضی هم باشیم چراکه آن‌ها پوست ما را تمیز کرده و آن‌ را کاملا صاف نگه می‌داند.

این مطالعه حاکی از این است که کنه‌های مورد بحث تنها شب‌ها فعال هستند و زمانی که ما در خواب عمیق هستیم،‌ در منافذ و اعماق پوست ما،‌ فرایند تولید مثل کنه ها انجام می‌شود.

رابطه جنسی کنه ها

البته این مسئله نیز لازم به ذکر است که به مرور و با افزایش وابستگی کنه‌ها به انسان در نتیجه تولید مثل، به مرور زمان ذخیره ژنتیکی این کنه‌ها به پایان می‌رسد، تا جایی که این کنه‌ها با خطر انقراض مواجه می‌شوند.

یکی از محققان معتقد است این کنه‌ها به طور مستقیم در سلامت پوست موثر هستند و در نتیجه اگر آن‌ها را از دست بدهیم ممکن است با مشکلاتی پوستی مواجه شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور و رابطه جنسی کنه ها روی پوست صورت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر