;
coinex

اولین تصویر از رایان گاسلینگ در فیلم باربی منتشر شد

رایان گاسلینگ در فیلم باربی در کنار مارگو رابی نقش یکی از مشهورترین عروسک‌های جهان را بازی خواهد کرد. گاسلینگ در نقش کین بازی خواهد کرد.

چند وقتی‌ است همه دیوانه‌وار اخبار ساخت فیلمی درباره معروف‌ترین عروسک جهان را دنبال می‌کنند. فیلم باربی یکی از مورد انتظارترین فیلم‌هایی‌ست که باعث می‌شود عوامل فشار زیادی را محمل شوند. چرا که در گذشته فیلم‌ها و انیمیشن‌های زیادی درباره این عروسک ساخته شده است؛ اما هیچ کدام به اندازه نسخه گرتا گاروینگ پر ستاره و پرهزینه نبوده است. به نظر می‌رسد کمپانی برادران وارنر حسابی از موفقیت این فیلم مطمئن است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

تصاویر رایان گاسلینگ در فیلم باربی

قهرمان داستان مارگوت رابی است. کسی که در اولین عکس‌های منتشر شده از فیلم، با لبخندی کورکننده و علاقه به رنگ صورتی پشت فرمان کادیلاکی نشسته و به ما لبخند می‌زند. در حال حاضر فیلم باربی روزهای فیلمبرداری لوکیشن‌های لندن را سپری می‌کند. لیست بازیگران فیلم شامل بسیاری از نام های شناخته شده است؛ از آمریکا فررا تا سیمو لیو. از کیت مک‌کینون (از برنامه زنده شنبه شب) تا اما مکی (قتل در نیل و آموزش جنسی)، مایکل سرتو، دکتر هو، انکوتی گاتوا.

قبل اینکه نگاهی به عکس‌های رایان گاسلینگ در نقش کن بندازیم، هشدار می‌دهم که موظب چشمانتان باشید؛ چرا که ممکن است برق زیبایی گاسلینگ شما را کور کند. چیزی که تشخیص آن در عکس‌ها برای شما سخت است، او است؛ رایان گاسلینگی که می‌شناسید. در اولین تصویر به عنوان کن، گاسلینگ بور، برنزه، خوش اندام و با لباس زیر شخصی دوست پسر معروف‌ترین عروسک جهان؛ یعنی باربی ظاهر می‌شود.

در این عکس‌ها رایان گاسلینگ واقعا شبیه یک عروسک پلاستیکی است. چه تعریف و چه توهین، باید منتظر بمانیم تا فیلم را ببینیم تا متوجه شویم. به این دلیل که جزئیات فیلم باربی هنوز کاملاً محرمانه است، فعلا هیچ ایده‌ای از گاسلینگ در نقش کن نداریم. می‌دانیم که گرتا گرویگ، پس از موفقیت زنان کوچک (2019)، فیلم باربی را به همراه شریک زندگی و کارش نوآ بامباخ نوشته است. به هر حال بامباخ هم جزو کارگردانانی با نگرش ویژه به خانواده و ازدواج است. بنابراین دور از انتظار نیست که فیلم باربی کمی از روح آثار بامباخ را در خود داشته باشد. رایان گاسلینگ در فیلم باربی را در زیر تماشا نمایید:

رایان گاسلینگ در فیلم باربی

رایان گاسلینگ در فیلم باربی رایان گاسلینگ در فیلم باربی

رایان گاسلینگ در فیلم باربی

در حالیکه دیگر عوامل فیلم درباره فیلم هیچ حرفی نمی‌زنند، به نظر میرسید سیمو لیو از هیجان نمی‌تواند جلوی زبانش را بگیرد. این بازیگر چینی-کانادایی، بازیگر فیلم پرفروش مارول شانگ چی و افسانه ده حلقه، فیلم باربی را فوق العاده منحصر به فرد توصیف کرده است و در مصاحبه با GQ-UK گفته است:

«کاش می‌توانستم کاری را که هر روز انجام می‌دهیم نشان دهم، زیرا دیوانه‌کننده است.»

او همچنین توضیح داد که این فیلم موزیکال نیست؛ اما شامل صحنه‌های رقص زیادی است. در نهایت می دانیم که این بازیگر نقش یکی از چند عروسک کن فیلم را بازی خواهد کرد. لیو مجبور شد تمام بدن خود را برای این نقش اپیلاسیون کند، که او آن را یکی از دردناک‌ترین تجربیات زندگی‌اش نامید. فیلم باربی در تاریخ 21 جولای 2023 در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رایان گاسلینگ در فیلم باربی چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با تکراتو و  دیگر کاربران به اشتراگ بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر