;
coinex

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری و نگهداری شارژ [مرداد 1401]

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری و توانایی نگه‌داری شارژ در ادامه معرفی شده‌اند. با معرفی بهترین باتری گوشی هواوی همراه ما باشید.

هواوی یکی از کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که محصولات آن در بازار طرفداران خاص خود را دارد. این کمپانی تولیدات موفقی دارد و همگی آن‌ها نیز توانسته‌اند در بازار مورد توجه قرار گیرند.

در ادامه قصد داریم بهترین گوشی هواوی از نظر نگهداری شارژ را به شما معرفی کنیم. به نظر شما قوی ترین باتری گوشی هواوی کدام است؟ شما می‌توانید از بین محصولات معرفی شده نسبت به انتخاب مدل مورد نظر خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2022 [قیمت و مشخصات فنی]

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

مسلما یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی هواوی که کاربران در حین خرید به آن توجه زیادی می کنند باتری و توان نگه داشتن شارژ به مدت طولانی است. هر چند امروزه استفاده از تکنولوژی فست شارژ باعث شده تا زمان شارژ  گوشی به مقدار قابل توجهی کاهش یابد اما  با این وجود باز هم کاربران گوشی های همراه ترجیح می‌دهند باتری گوشی مورد استفاده توسط آن‌ها به مدت طولانی‌تری توانایی نگه‌داری شارژ داشته باشد. از این رو ما این مطلب را به معرفی‌ گوشی‌های هوآوی اختصاص داده‌ایم که باتری قوی دارند.

همچنین شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی‌های هواوی به مقاله بهترین گوشی های هواوی در رده‌های مختلف قیمت مراجعه کنید.

nova 8i

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

 

  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • باتری: 4300 میلی آمپرساعت
  • پردازنده: اسنپدراگون 662

به نقل از Techtrends.news ، هواوی nova 8i هم یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده هواوی است که سعی دارد تا خود را به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی کند. در نمای رو‌به‌رویی، این گوشی به صفحه‌نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن 1080×2376 پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هواوی nova 8i به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام مجهز شده است. حضور شارژر قدرتمند با توان 66 وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع در کنار باتری با میزان ظرفیت 4300 میلی‌آمپر‌ساعت که توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی این باتری را در مدت زمان کوتاه 38 دقیقه دارد.

باید گفت که در بخش شارژر، هواوی nova 8i نه تنها در میان‌ گوشی‌های هوشمند میان‌رده، بلکه به نسبت بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت هم به شارژر قدرتمند‌تری مجهز شده و از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری است.

Y9a

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

 

  • نمایشگر: 6.63 اینچ
  • باتری: 4200 میلی آمپر سعت
  • پردازنده: Helio G80

در گوشی Y9A که از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری است، از چیپست Helio G80 استفاده شده و از کارت حافظه جانبی Nano پشتیبانی می‌شود. در بخش صفحه نمایش شاهد فناوری IPS با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسلی تصاویر هستیم. همچنین نمایشگر حدود 92 درصد بدنه را دربر می‌گیرد.

با گوشی Y9A می‌توان به صورت HDR و پانوراما عکاسی کرد. برای فیلمبرداری نیز رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار شما می‌گذارد.

Mate 30 pro

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

 

  • نمایشگر: 6.53 اینچ
  • باتری: 4500 میلی‌آمپرساعت
  • پردازنده: Kirin 990

این محصول حرفه‌ای هواوی از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری است. در گوشی هواوی Mate 30Pro از چیپست Kirin 990 استفاده شده است. این مدل قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و کارت حافظه جانبی Nano را دارد.

در بخش صفحه نمایش نیز شاهد نمایشگر OLED با کیفیت تصاویر 1176×2400 پیکسلی هستیم. نمایشگر حدود 94.1 درصد گوشی صفحه جلو را دربر می‌گیرد که به زیبایی گوشی کمک می‌کند.

در بخش چهارتایی دوربین شاهد یک دوربین سه بعدی برای عکاسی واقعی‌تر هستیم. عکاسی HDR و فیلمبرداری با رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه از ویژگی‌های میت ۳۰ پرو هستند. و اما میت ۳۰ پرو هواوی در بخش باتری قابلیت شارژ سریع با توان 40 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های آنر 2022 ؛ آشنایی با موبایل های جدید HONOR

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

Mate 20 Pro

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

 

  • نمایشگر: 6.39 اینچ
  • باتری: 4200 میلی آمپر

گوشی هواوی Mate 20 pro یک نمونه سه دوربینه با نمایشگر 6.39 اینچی و حسگر اثر انگشت است. صفحه بزرگ هواوی میت ۲۰ برای تماشای ویدیو و بازی ایده‌آل است.

در واقع هواوی Mate 20 pro انتخاب بیشتر گیمرها به شمار می‌آید. هر کسی با ۳ دوربین ۴۰، ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی به سادگی می‌تواند اثر هنری خلق کند. گوشی هواوی Mate 20 pro ضد آب، فست شارژ با باتری 4200 میلی‌آمپر و به صورت فلزی، شیشه‌ای طراحی شده است.

این مدل بسیار محبوب و پرطرفدار است و کاربران بسیاری در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. گوشی Mate 20 Pro از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری است.

P30 Pro

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

 

  • نمایشگر: 6.47 اینچ (2340×1080 پیکسل)
  • باتری: 4200 میلی آمپر

هواوی p30 pro یکی از بهترین گوشی‌های هواوی از نظر باتری در بین موبایل‌های رده بالا است. دوربین پیشرفته هواوی p30 pro بزرگترین دلیل محبوبیت این مدل است. دوربین هواوی p30 پرو با فناوری عکاسی در تاریکی و زوم ۵ برابر، شب و روز شما را می‌سازد.

مدل p30 pro به دلیل شناخت یک رنگ اصلی دیگر قادر است تصاویر روشنی را در تاریکی ثبت کند. اندازه زوم دوربین گوشی هواوی p30 پرو تا ۳ برابر بیشتر از برند آیفون است. امکان ثبت عکس سه‌بعدی، عکاسی سلفی در نور کم و ثبت ویدیو 4K از ویژگی‌های دوربین p30 پرو است.

نمایشگر OLED این مدل را به قابلیت تنظیم رزولوشن و حسگر اثر انگشت را هم به قابلیت‌های p30 pro اضافه کنید. باتری هواوی p30 پرو سریعتر از آیفون و سامسونگ شارژ می‌شود و زمان بیشتری هم دوام می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

 بهترین گوشی های 5G شیائومی

بهترین گوشی ‌های ویوو

nova 9

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

 

  • نمایشگر: 6.57 اینچی
  • پردازنده: اسنپدراگون 778G 4G
  • باتری: 4300 میلی‌آمپرساعت

یکی از گوشی‌های هوشمند بسیار با‌کیفیت کمپانی هواوی که از بهترین گوشی هواوی از نظر نگهداری شارژ است، nova 9 نام دارد که بدون هیچ تعریف اضافی باید گفت به مشخصات فنی قدرتمند مجهز شده است.

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.57 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع اولد مجهز شده است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد. در قسمت پشتی این گوشی هم شاهد قرار‌گیری چهار سنسور دروبین هستیم.

هوآوی چیزی برای این گوشی هوشمند کم نگذاشته و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G 4G با معماری 6 نانومتری در نظر گرفته شده است. باتری 4300 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند 66 وات از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است که باید گفت بهترین باتری گوشی هواوی را دارد.

لازم به ذکر است که شارژر قدرتمند 66 واتی در نظر گرفته شده برای هوآوی nova 9، توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه 38 دقیقه‌ای دارد.

Y6p

  • نمایشگر: 6.3 اینچی
  • پردازنده: مدیاتک هلیو P22
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت

بهترین باتری گوشی هواوی مطعلق Y6p است. این گوشی از مدل‌هایی است که با طراحی جذاب و امکانات خوب از ارزش‌ خرید بالایی برخوردار است. در هواوی Y6p شاهد طراحی زیبایی در بدنه گوشی به‌ویژه پنل پشتی آن هستیم.

صفحه‌نمایش این مدل در اندازه 6.3 اینچ است که نسبتا بزرگ محسوب می‌شود. وضوح نمایشگر 720 در 1600 است که به‌معنای تراکم پیکسلی 278 پیکسل بر اینچ است.

پردازنده به‌کاربرده شده در Y6p هلیو P25 است که برای کاربری روزمره مناسب است و نمی‌توان انتظار خاصی از آن درزمینه بازی یا دیگر فعالیت‌های سنگین داشت. بالاترین نسخه این گوشی با 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند که از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری محسوب می‌شود، دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که باتوجه پردازنده کم‌مصرف و نمایشگر +HD شارژدهی خوبی را به‌نمایش می‌گذارد و تا 2 روز شارژ نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی M51 با گلکسی M62 سامسونگ

مقایسه گلکسی A53 با گلکسی A73 سامسونگ ؛ بهترین سری A

Y7a

  • نمایشگر: 6.67 اینچی
  • پردازنده: Kirin 710A
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت

هواوی Y7a یکی از خوش‌قیمت‌ترین‌هاست که بهترین باتری گوشی هواوی را دارد. این گوشی با ارائه امکاناتی فوق‌العاده و کیفیت بالا درکنار قیمت مناسب، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این مدل طراحی چندان ظریفی ندارد و ضخامت 9.3 میلی‌متری بدنه و وزن 206 گرمی آن مهر تاییدی بر این موضوع است. در قلب گوشی تراشه چهارده نانومتری Kirin 710A وظیفه پردازش‌ها را برعهده دارد که به‌همراه 4 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است.

پردازنده گرافیکی دستگاه نیز Mali-G51 MP4 است درکنار پردازنده اصلی درفعالیت‌های پردازشی عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهند. البته در اجرای بازی‌های روز با کیفیت بالا نمی‌توان از این گوشی انتظار برابری با یک مدل بالارده یا پرچم‌دار را داشت.

نمایشگر گوشی از نوع IPS LCD بوده که در مدل‌های میان‌رده رایج است. این نمایشگر با داشتن ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، تراکم پیکسلی مطلوب 395 پیکسل را ارائه می‌کند.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعت این گوشی که از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری است، مجهز به شارژ 22.5 واتی است که به خوبی نمایشگر بزرگ و تراشه دستگاه را نیرورسانی می‌کند.

Nova 7i

  • نمایشگر: 6.4 اینچی
  • پردازنده: Kirin 810
  • باتری: 4200 میلی‌آمپرساعت

نوا 7 آی بهترین گزینه با امکاناتی فوق العاده برای شماست. بدنه جلویی گوشی شیشه‌ای است اما فریم و پنل پشتی پلاستیکی هستند که با لحاظ قیمت آن کاملا قابل‌درک است.

پنل جلویی گوشی میزبان یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی از نوع IPS است که با داشتن رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و حاشیه نسبتا کم با اختصاص 83.5 درصد از صفحه‌جلویی به نمایشگر گزینه خوبی برای تماشای فیلم به‌شمار می‌آید.

باتری تعبیه شده درون نوا 7 آی ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعتی دارد که وظیفه تامین‌نیرو صفحه‌نمایش بزرگ و پردازنده مرکزی آن یعنی کایرین 810 را برعهده دارد. این چیپست هفت نانومتری که‌ به‌صورت اختصاصی توسط شرکت HiSilicon زیرمجموعه هواوی ساخته‌شده دارای هشت هسته‌ پردازشی به‌همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 است.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی (Xiaomi POCO F4 GT) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه گلکسی A11 با گلکسی M11 سامسونگ ؛ دو پایین رده کارآمد

همچنین یکی از نقاط قوت نوا 7 آی پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی است که دستگاه را قادر می‌سازد تا تنها در 30 دقیقه به شارژ 70 درصد برسد و در یک ساعت به‌طور کامل شارژ شود.

بر روی پنل پشتی گوشی چهار دوربین در قاب مربعی جای گرفته‌اند و سنسورهای اصلی عریض، فوق‌عریض، ماکرو و لنز تشخیص‌عمق را شامل می‌شود که به‌ترتیب دارای کیفیت 48، 8، 2، 2 هستند.

حسگر اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور، داشتن جک 3.5 میلی‌متری هدفون، استفاده از نسخه EMUI 10 برپایه اندروید 10، داشتن درگاه حافظه خارجی (نانو مموری) از دیگر ویژگی‌های نوا 7 آی هستند.

P40 Pro

  • نمایشگر: 6.58 اینچ
  • باتری: 4200 میلی آمپر ساعت
  • پردازنده: HiSilicon Kirin 990 5G

یکی از بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری هواوی پی ۴۰ پرو است که توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد. این دستگاه از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند که قادر است در مدت تنها ۳۰ دقیقه باتری را به ۸۰ درصد برساند و برای رسیدن به شارژ کامل به زمان ۵۰ دقیقه نیاز دارد‌.

هواوی برای پرچمدار خود شارژ سریع بی‌سیم ۲۷ واتی و حتی شارژ معکوس ۲۷ واتی هم در نظر گرفته است. پی ۴۰ پرو با برخورداری از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی توانسته در تست‌های انجام گرفته به عدد ۹۴ دست یابد که شامل ۲۲ ساعت و ۴۲ دقیقه مکالمه، ۱۵ ساعت و ۱۴ دقیقه وب‌گردی و یا ۱۸ ساعت و ۱۱ دقیقه پخش ویدئو می‌‌شود.

جالب است بدانید که این تست‌ها در دو نرخ نوسازی ۹۰ و ۶۰ هرتزی انجام شده و در هر دو اعداد مشابهی به دست آمده است، پس نباید نگران استفاده از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پی ۴۰ پرو به خاطر مصرف بیشتر باتری باشید.

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری پرداختیم. بهترین گوشی هواوی از نظر نگهداری شارژ معرفی شدند و شما می‌توانید قوی ترین باتری گوشی هواوی را انتخاب کنید. مدل‌های معرفی شده در اینجا علاوه بر اینکه بهترین باتری گوشی هواوی را دارند، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد دیگری نیز دارند که شما می‌توانید نسبت به خرید خود مطمئن باشید.

سوالات متداول

بهترین گوشی هواوی از نظر نگهداری شارژ کدام است؟

بهترین گوشی هواوی از نظر نگهداری شارژ که در اینجا معرفی شدند همگی از برترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها هستند. مدل‌هایی که در اینجا بررسی شدند همگی دارای باتری پرقدرت و اجزای حرفه‌ای هستند که در کنار باتری باعث شده است در ردیف بهترین‌ها قرار گیرند. شما می‌توانید با خواندن این مطلب و بررسی مدل‌های معرفی شده، قوی ترین باتری گوشی هواوی را برای خود شناسایی کنید. اکنون انتخاب با شماست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر