;
coinex

پرظرفیت ترین کارت حافظه جهان توسط مایکرون معرفی شد

پرظرفیت ترین کارت حافظه جهان با ظرفیت 1.5 ترابایتی رسما توسط کمپانی صاحب‌نام مایکرون معرفی شد. این بیشترین ظرفیت برای کارت حافظه در دنیاست.

مایکرون امروز از پرظرفیت ترین میکرو اس دی دنیا با نام i400 رونمایی کرد که فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد 1.5 ترابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

امروزه عموم کاربران موبایلی علاوه بر فضای ذخیره‌سازی داخلی گوشی خود نیاز به کارت حافظه جانبی نیز دارد تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشند. مایکرون حالا با معرفی کارت حافظه جانبی 1.5 ترابایتی اوضاع را عوض کرده و کار را به جایی رسانده که در گوشی خود بتوانید تا تا 1.5 ترابایت اطلاعات را جا دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین هارد اکسترنال 2021

مشخصات و قیمت پرظرفیت ترین کارت حافظه جهان

مایکرون در ساخت این کارت حافظه از فناوری 176 لایه 3D NAND استفاده کرده است که در ساخت SSD نیز استفاده می‌شود و به بیان بهتر، سلول‌های حافظه در این فناوری در یک الگوی سه بعدی روی هم قرار می‌گیرند.

البته در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره نحوه عملکرد این میکرو اس دی در دست نیست اما باید گفت که با محصولی بسیار ایده‌آل و باکیفیت مواجه هستیم که در نوشتن داده‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و استقامت بالایی نیز دارد.

پرظرفیت ترین کارت حافظه جهان

البته کارت حافظه 1.5 ترابایتی در یک مجموعه و در کنار کارت‌های دیگری با ظرفیت 1 ترابایتی، 512 گیگابایتی و 256 گیگابایتی وارد بازار می‌شود. اما نکته مهم اینجا است که در حال حاضر مشخص نیست کدام گوشی‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

از سوی دیگر و در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره قیمت این محصولات ارائه نشده است اما باید انتظار داشت که با قیمتی به مراتب بالاتر از همه مدل‌های موجود در بازار مواجه شویم.

گرچخ تا بحال خبری از کارت حافظه 1.5 ترابایتی نبوده است، اما پیش از این شرکت های سیلیکون پاور، سن دیسک و لکسار از کارت‌ حافظه‌های یک ترابایتی خود رونمایی کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پرظرفیت ترین کارت حافظه جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر