;
coinex

شبکه تلویزیونی استقلال آغاز به کار کرد [+فرکانس و جزئیات]

شبکه تلویزیونی استقلال آغاز به کار کرد. با اعلام مدیرعامل استقلال شبکه ماهواره‌ای استقلال به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل استقلال خبر از راه اندازی شبکه ماهواره ای این باشگاه داده است. آجرلو این خبر را در مراسم معارفه ساپینتو، سرمربی جدید باشگاه استقلال اعلام کرد و گفت که این شبکه به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

کی از برنامه‌های مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در بدو ورودش به این باشگاه تاسیس تلویزیون استقلال بود. در این خصوص او تلاش‌های زیادی انجام داد و حالا ظاهرا این تلویزیون به‌صورت آزمایشی شروع به کار کرده است.

شبکه تلویزیونی استقلال آغاز به کار کرد [+فرکانس و جزئیات]

براساس اعلام مدیر عامل باشگاه استقلال، از هفته آینده همه مردم می توانند به شبکه ماهواره ای استقلال دسترسی داشته باشند. در چنین شرایطی به نظر می رسد که چالش میان استقلال و صداسیما بیشتر خواهد شد.

آجورلو در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو خبر راه اندازی تلویزیون استقلال را به خبرنگاران داد. مدیرعامل استقلال گفت:

می‌خواهم به همه هواداران یک خبر خوب و ویژه بدهم. شبکه استقلال از طریق ماهواره، هم اکنون فعالیت خود را به‌صورت آزمایشی آغاز کرد.  قصد داشتیم در مراسم جشن قهرمانی در برج میلاد شبکه استقلال را به‌صورت رسمی افتتاح کنیم که از داخل کشور قابل دسترسی باشد.

در هر صورت تلویزیون باید منافع هزار میلیاردی گم شده استقلال را پس بدهد. اما آن ها هنوز هیچ اقدامی انجام نداده اند. در هر صورت این تلویزیون فعالیت اش را به شکل جدی ادامه می دهد و متوقف نمی شود، چه صداوسیما منافع استقلال را پرداخت کند و چه نکند.

گفتنی است؛ شبکه استقلال روی ماهواره هاتبرد و همچنین تلویزیون‌های سامسونگ قابل دسترس است. بعید است که مدیران رسانه ملی وارد چالش استقلال شوند و منافع این تیم را از درامدهای خود پرداخت کننند.

شبکه تلویزیونی استقلال آغاز به کار کرد [+فرکانس و جزئیات]

همچنین مدیر عامل استقلال گفت:‌ اگر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان براساس دستور رییس جمهور زمین بدهد و از علیرضا زاکانی شهردار تهران مجوز بگیریم، ساخت ورزشگاه استقلال را آغاز می کنیم.

همچنین فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال در ماهواره یاهست «12149»، «Vertical 27500» و در ماهواره هاتبرد «Esteghlal HotBird ،13-E ،12520 ،Vertical ،27500» قابل دسترس است.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر