;
coinex

فیلم رضا رویگری در استخر سوژه شد ؛ «می‌خوام سرحال باشم» [+فیلم]

فیلم رضا رویگری در استخر سوژه شد ؛ ادامه سوءاستفاده‌ها افراد از این بازیگر خوشنام در فضای مجازی روی خوشی ندارد.

رضا رویگری در حال شنا کردن دیده شد. رضا رویگری بازیگر پیشکسوت ایرانی است. حال رضا رویگری روز به روز در حال بهتر شدن است.

عده ای از فعالان حوزه فضای مجازی برای کمک به رضا رویگری اعلام آمادگی کرده و ضمن اهدای یک خانه به او، پیگیر بازیابی سلامتی وی هستند؛ هرچند فیلم های منتشره از اقدامات این افراد وجهه خوبی ندارد.

فیلم رضا رویگری در استخر سوژه شد

ویدئویی جدید از رضا رویگری‌ در استخر که مشغول تمرین و درمان در اینستاگرام منتشر شده که در این ویدئو می گوید به عشق مردم می خواهد درمان شود.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

رضا رویگری که از مدت ها پیش دچار حاشیه‌های بسیاری شده بود، این روزها تحت درمان است. جدیدترین حاشیه برای رضا رویگری مربوط به ویدیوی پول پاشی بر سر این هنرمند بود که با واکنش های تندی مواجه شد اگر چه بعد از آن رویگری با انتشار ویدیویی اظهار کرد که این یک رفتار عادی در جشن تولد دوستش بود و شخصی قصد تحقیر او را نداشته است.

ماجرای رضا رویگری از چندماه گذشته با انتشار ویدیویی کوتاه که در آن اعلام میشد این بازیگر از یک هفته قبل به آسایشگاه کهریزک برده شده و برای رهایی از آنجا از مردم کمک خواسته بود.

رضا رویگری بازیگر و خواننده خوب کشور ما متولد سال 1325 از تهران می باشد. رضا رویگری در حال حاضر 75 سال سن دارد. رضا رویگری در سال 92 با تارا کریمی ازدواج کرد که این ازدواج رضا رویگری به خاطر ختلاف سنی با همسرش بسیار جنجال به پا کرد. رضا رویگری دارای یک فرزند از ازدواج اول خود می باشد که ساکن ایران نمی باشد.

تارا کریمی، همسر رضا رویگری پس از خبرساز شدن حضور این بازیگر پیشکسوت در آسایشگاه کهریزک در گفت‌وگویی تلفنی با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، ضمن گلایه از قضاوت‌هایی که در مورد نحوه برخورد او با این هنرمند شده است می‌گوید ۸ سال از عمرش را صرف نگهداری و پرستاری از رویگری کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر