;
coinex

بهترین گوشی های سری A سامسونگ [فروردین 1403]

بهترین گوشی های سری A سامسونگ در رنج‌های قیمتی گوناگون به بازار عرضه شده اند. این محصولات امروزه از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار هستند.

روند نوآوری در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند با سرعت شگفت‌انگیزی در حال پیشرفت است و تولیدکننده‌های این محصولات در طول یک مدت کوتاه نسل جدیدی از ویژگی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهند.

در این میان، تکنولوژی‌هایی که چه بسا تا سال قبل تنها در محصولات پرچمدار دیده می‌شدند در محصولات رده پایین‌تر که اصطلاحا به صرفه‌تر هستند نیز دیده می‌شود. همین امر باعث شده گوشی هوشمندی که برای مثال دو سال پیش با قیمتی مشخص خریداری شده است، از لحاظ ویژگی‌ها با محصول هم قیمتی که اکنون در بازار موجود است قابل مقایسه نباشد.

این موضوع باعث شده گوشی‌هایی با چند دوربین، ویژگی‌های امنیتی خاص مانند سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، طراحی ظریف و خوش دست و باتری با ظرفیت بالا تقریبا در همه رده‌های محصولات در بازار ایران موجود باشد. گوشی‌های سری A سامسونگ که در یک سال اخیر با نام‌ها و سروشکلی جدید، طراحی و وارد بازارهای جهانی شده‌اند با همین هدف پا به دنیای گوشی‌های هوشمند گذاشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گوشی های سری A سامسونگ

گوشی های سری A سامسونگ متعلق به سری میان رده های قدرتمند این شرکت است که اولین بار در سال 2014 راهی بازار شد و در چند سال گذشته، به محبوبیتی بسیار بین کاربران دست یافت.

این گوشی‌ها با تکیه بر قابلیت‌های مورد نیاز و علاقه کاربران مثل طول عمر بالای باتری، دوربین قدرتمند و نمایشگر با کیفیت بالا، به سرعت در رده بهترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان قرار گرفتند؛ به گونه‌ای که سال گذشته در چندین نقطه جهان نام گوشی‌های سری A در رتبه اول محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ها دیده می‌شد.

شرکت سامسونگ به عنوان ِکی از بهترین کمپانی‌های بازار گوشی‌های هوشمند جهان، گوشی‌های سری A خود را با قابلیت‌های کاربردی و در مدل‌های متنوع عرضه کرده است. این تنوع در مدل‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و راحت‌تر دستگاه مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند.

گلکسی A54

بهترین گوشی های سری A سامسونگ
بهترین گوشی های سری A سامسونگ
  • نمایشگر: 6.4 اینچ از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل
  • پردازنده: Samsung Exynos 1380
  • رم و حافظه: رم 6 و 8 گیگابایت، حافظه 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه 50+12+5 مگاپیکسل، دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های سری A سامسونگ ، گلکسی A54 است. در قلب سخت افزار A54 شاهد تراشه اگزینوس 1380 هستیم که با فرآیند 5 نانومتری توسعه یافته است. A52 از چیپست اسنپدراگون 720G بهره می‌برد که عملکرد بهتری در مقایسه با تراشه اگزینوس 1280 گلکسی A53 داشت. به همین دلیل، بهبود تراشه میان‌رده جدید سامسونگ می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش فروش این گوشی داشته باشد.

A54 از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند که با سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه است. اندازه پیکسل‌ها در لنز اصلی این گوشی، 1.0 میکرومتر است.

باتوجه به اندازه پیکسل می‌توان گفت که با یک سنسور 1/1.56 اینچی GN5 سامسونگ یا IMX766 سونی سروکار داریم. دوربین اصلی A54 با ترکیب 4 پیکسل مجاور، نهایتا یک عکس 12.5 مگاپیکسلی را به کاربر خود ارائه می‌دهد.

مانند سنسور اصلی هیچ اشاره‌ای به نوع سنسور دوربین اولتراواید نشده، اما اندازه پیکسل‌های آن 1.12 میکرومتر است. دوربین فوق‌عریض A54 دارای فوکوس ثابت است، بنابراین نمی‌توان از این سنسور برای ثبت تصاویر Close Up استفاده کرد. اگر به دنبال جدیدترین گوشی سری A سامسونگ هستید گلکسی A54 بهترین انتخاب برای شماست.

گلکسی A34

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.6 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 120 هرتز
  • پردازنده: MediaTek MT6877V Dimensity 1080
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: 48+8+5 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی A34 یکی دیگر از بهترین گوشی های سری A سامسونگ بوده که دارای تراشه پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 به همراه حداقل 6 گیگابایت رم است. تراشه Dimensity 1080  از جدیدترین محصولات مدیاتک محسوب می‌شود و با این که از لحاظ لیتوگرافی با پرچمداران فاصله اندکی دارد و 6 نانومتری است، اما کارشناسان تایوانی معتقدند این تراشه قدرت زیادی دارد و نباید آن را دست کم بگیرید.

سامسونگ همیشه حساسیت بالایی روی نمایشگرهای گوشی‌هایش به خرج می‌دهد و حتی برای پایین آوردن قیمت نهایی محصولاتش، حاضر نیست کیفیت صفحه نمایش را پایین بیاورد.

گوشی A34 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به یک پنل باکیفیت و جذاب Super AMOLED مجهز شده که توانایی پشتیبانی از نرخ نوسازی عالی 120 هزتزی را نیز دارد. تراکم پیکسلی رضایت بخش و وضوح بالای تصویر این نمایشگر 6.6 اینچی، باعث می‌شود از تماشای هر محتوایی روی آن لذت ببرید. به همین علت می‌توان این محصول را در راهنمای خرید گوشی سری A قرار داد.

گوشی A34 نیز مانند اکثر میان‌رده‌های اخیر سامسونگ به باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که باعث شده در زمره بهترین گوشی تا 20 میلیون قرار گیرد. البته اگر اهل استفاده مداوم از اینترنت سیمکارت یا بازی و تماشای فیلم هستید، احتمالاً این طول عمر به یک روز کاهش می‌یابد. باتری گوشی سامسونگ A34 با پشتیبانی از فست شارژ 25 واتی، در مدت زمان نسبتاً کمی فول شارژ می‌شود. اگر به دنبال بهترین گوشی های میان رده سامسونگ 2024 هستید این محصول منحصر به فرد را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

سامسونگ گلکسی A25

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 120 هرتز
  • پردازنده: Samsung Exynos 1280
  • رم: 6، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از درگاه اختصاصی حافظه)
  • دوربین: 50+8+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های سری A سامسونگ گلکسی A25 بوده که دارای تراشه  Exynose 1280 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 است که در کلاس قیمتی خود انتظار شما را از یک گوشی تقریبا اقتصادی برآورده می کند. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸/۶ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی عرضه شده و از طرفی از کارت microSD هم پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED رنگ‌ها و جزئیات را غنی نشان می‌دهد. این گوشی با بکارگیری قابلیت Vision Booster برای دید واضح در فضای باز بهبود یافته است. به علاوه، Eye Comfort Shield هم در این نمایشگر نور آبی مضر را کاهش داده تا از چشمان شما در روز و شب مراقبت کند.

این گوشی سری A با دوربین سه‌گانه و لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل، در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به کاربران در ثبت لحظات ارزشمند کمک می‌کند. در مشخصات این مدل لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و کیفیت فیلم‌برداری Full HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز ذکر شده که انتظارها را از عملکرد دوربین این گوشی را کمی بالا برده است. بدون شک اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ نام ببریم باید به سامسونگ گلکسی A25 اشاره کنیم.

گلکسی A53 5G

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: اگزینوس 1280
  • رم و حافظه: رم 4، 6 و 8 گیگابایت، حافظه 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از درگاه حافظه)
  • دوربین: چهارگانه 64+12+5+5 مگاپیکسل، دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر با شارژ سریع 25 وات

یکی دیگر از بهترین گوشی های سری A سامسونگ که قابلیت‌های فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G است. این اسمارت‌فون با ابعاد کاملاً مناسب 159.6×74.8×8.1 میلی‌متر و وزن بسیار سبک 189 گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد و بسیار خوش‌دست است. بااین‌حال، توجه داشته باشید که این گوشی کاملاً از پلاستیک تولید شده است و پنل جلوی شیشه‌ای آن با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

این اسمارت‌فون به تراشه قدرتمند اگزینوس 1280 مجهز شده است. این تراشه 5 نانومتری عملکرد فوق‌العاده خوبی برای اجرای برنامه‌های سنگین و اغلب بازی‌های ویدیویی در اختیار شما قرار می‌دهد. مسئولیت پردازش گرافیکی بازی‌های ویدیویی این گوشی همراه هم بر عهده Mali-G68 است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

برخلاف گوشی قبلی، گلکسی A53  که یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ است، با سه نسخه رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری برای نگهداری فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

این گوشی هوشمند از نظر دوربین دقیقاً مانند گوشی قبلی است و چهار دوربین دارد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی از قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی از لرزشگیر الکترونیکی تصویر، حتی اگر دست شما بلرزد هم می‌توانید فیلم و عکس‌های جذابی بگیرید. این گوشی به شما امکان ضبط ویدیوهای 4K را نیز می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

گلکسی A33 5G

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.4 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: Samsung Exynos 1280
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 48 + 8 + 5 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی A33 با استفاده از تراشه اگزینوس 1280 قدرت می‌گیرد. این پردازنده 5 نانومتری عملکرد نسبتاً خوبی دارد و نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، می‌توانید از این محصول برای بازی‌های مختلف استفاده کنید.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته ortex-A78 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی تلفن مذکور هم بر عهده Mali-G68 است و عملکرد پردازشی خوبی دارد.

شما می‌توانید گوشی سامسونگ گلکسی A33 را با نسخه‌های رم 6 یا 8 گیگابایتی خریداری کنید. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب رم 6 گیگابایتی، حافظه این گوشی به‌اندازه 128 گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که اگر رم 8 گیگابایتی را انتخاب کنید، دست شما برای انتخاب حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی باز است. اگر به حافظه داخلی بیشتری نیاز دارید تا فایل‌های خود را در گوشی ذخیره کنید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

هنگامی که به پنل پشتی گلکسی A33 که یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ است، نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این گوشی دارای دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1.8 بوده و کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. این لنز واید 26 میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز به همراه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

سایر لنزهای این تلفن همراه شامل لنز اولترا واید، لنز ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر می‌شوند که به ترتیب با سنسورهای 8، 5 و 2 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. با استفاده از این تلفن همراه، شما می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه یا 1080 پیکسل با سرعت 30 یا 120 فریم در ثانیه ضبط کنید. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که کیفیت خوبی به شما عرضه می‌کند.

سامسونگ گلکسی A15

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 90 هرتز
  • پردازنده: MediaTek Helio G99
  • رم: 4،6،8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از درگاه اختصاصی حافظه)
  • دوربین: 50+5+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

همانطور که می دانید سامسونگ گلکسی A15 به عنوان بهترین گوشی های سری A سامسونگ قدرت خود را از تراشه نام‌آشنا و تایوانی Helio G99 می‌گیرد که امتحان خود را پس داده و حتی با تنظیم کردن گرافیک بازی‌ها روی Medium، ازپس اجرای گیم‌های سنگین نیز تا حد زیادی برمی‌آید.

این دستگاه از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع سوپرآمولد با رزولوشن 1080 در 2340 برخوردار است که تراکم پیکسلی 396 بر هر اینچ و نرخ نوسازی 90 هرتزی را ارائه می‌کند. این گوشی در نسخه‌هایی با 4، 6 و 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و درگاه کارت حافظه جانبی نیز دارد.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و حسگر اثرانگشت جانبی از دیگر مشخصات این دستگاه است.

سه لنز واید 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی، ترکیب دوربین این گوشی را شکل می‌دهند که بیشتر می‌توانید روی سنسور اصلی حساب باز کنید و لنزهای فرعی تنها در شرایط نوری عالی، می‌توانند کیفیت مدنظرتان را در ثبت تصاویر ارائه دهند. البته داشتن سه لنز برای یک گوشی اقتصادی، یک مزیت است و تنوع عکاسی مناسبی را به کاربران هدیه می‌دهد. سنسور سلفی نیز 13 مگاپیکسلی بوده و برای گرفتن عکس سلفی و تهیه محتوای ویدئویی مناسب است. بدون شک سامسونگ گلکسی A15  را می توان به عنوان بهترین گوشی های سری A سامسونگ دانست.

گلکسی A23

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.6 اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام SM6225 اسنپدراگون 680 4G
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 50 + 5 + 2 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

گلکسی A23   به عنوان بهترین گوشی های سری ای سامسونگ دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل است. این نمایشگر با نرخ نوسازی 90 هرتز، با کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. سامسونگ در این گوشی از نمایشگر اقتصادی PLS LCD استفاده کرده و به‌طورکلی، برای کارهای عادی روزمره و تماشای فیلم سریال مناسب است.

یکی از مزیت‌های این گوشی سری آی سامسونگ داراس پردازنده خوب کوالکام اسنپدراگون 680 است. گوشی مذکور از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند و با اینترنت 4G عرضه می‌شود.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی Kryo 265 Gold و چهار هسته 1.9 گیگاهرتزی Kryo 265 Silver می‌شود. Adreno 610 هم مسئولیت پردازش گرافیکی گوشی را بر عهده دارد.

این محصول که به عنوان بهترین گوشی های سری آ سامسونگ شناختته می‌شودبا نسخه‌های رم 4، 6 و یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که نوع حافظه این گوشی eMMC 5.1 است که نسبت به حافظه‌های UFS، عملکرد ضعیف‌تری دارد، اما می‌تواند کار شما را راه بیندازد.

با نگاهی به پنل پشتی این گوشی، متوجه می‌شویم که گلکسی A23 دارای دوربین چهارگانه با یک فلاش LED است. لنزهای واید، اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی به ترتیب با سنسورهای 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسل عرضه می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک لنز واید 8 مگاپیکسلی است. به همین دلیل هم ما آن را در میان بهترین گوشی های سری A سامسونگ تومان آورده‌ایم.

نسبت به سایر مواردی که تاکنون ذکر کردیم، باتری گلکسی A23 بهتر است و با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر عرضه می‌شود. این گوشی شارژدهی خوبی دارد و حتی با استفاده‌های سنگین هم می‌توانید به مدت یک روز از آن استفاده کنید. این گوشی از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 50 میلیون

گلکسی A14

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

  • نمایشگر: 6.6 اینچ 6.6 اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل
  • پردازنده: اMediaTek MT6833 Dimensity 700
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از درگاه اختصاصی حافظه)
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت 50 + 2 + 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت

صفحه نمایش A14 نسبت به نسل قبلی کمی بزرگتر شده و به 6.6 اینچ رسیده است؛ بنابراین اگر شما نمایشگر بزرگتر را کاربردی‌تر می‌دانید، این اندازه برای شما مناسب خواهد بود. خوبی نمایشگرهای بزرگ اینست که هم بازی کردن با آنها راحت‌ترست و هم اینکه فیلم دیدن در صفحه‌نمایش بزرگتر به مراتب جذاب‌ترست. به همین دلیل است که برای کاربرانی که با گوشی فیلم می‌بینند و گیم می‌زنند صفحه‌نمایش‌هایی با این اندازه توصیه می‌شود.

A14 سامسونگ از دوربین سه‌تایی بهره برده که لنزهای واید، ماکرو و سنسور عمق را شامل می‌شود. لازم به ذکرست که در این پنل لنز اولتراواید به چشم نمی‌خورد، اما با این حال لنزهای دیگر عکس‌برداری شما را متنوع‌تر می‌کنند. سنسور عمق کمک می‌کند تا عکس‌های پرتره بهتری بگیرید و با لنز ماکرو نیز می‌توانید در فاصله بسیار نزدیک از جزئیات ریز مانند طراحی سنگ، مژه چشم و… عکس بگیرید. البته از این لنز توقع کیفیت عالی نداشته یاشید، اما باز هم می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

دوربین واید یا همان اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تشکیل شده که در روز توانایی ثبت کردن عکس‌ها را با جزئیات نسبتاً خوبی دارد و در مقایسه با برخی از رقبای خود عملکرد راضی‌کننده‌تری ارائه می‌دهد. در خصوص فیلمبرداری خبری از پشتیبانی کیفیت 4k نیست، اما می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنید.

سامسونگ گوشی A14 نسخه 5G را با دو تراشه مختلف عرضه کرده است. این دو مورد، تراشه اگزینوس 1330 و دایمنسیتی 700 را شامل می‌شود. تراشه دایمنسیتی 700 در نسل قبلی نسخه 5G هم دیده شد و از نظر عملکرد کاربران مشکلی با آن نداشتند. A14 از نظر حافظه در سه نسخه 64/4، 128/4 و 128/6 گیگابایت عرضه شده است.

سوالات متداول

بهترین گوشی های سری A سامسونگ کدام ها هستند؟

در این نوشتار از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ را در اختیار شما قرار دهیم، اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین گوشی های سری A سامسونگ را نام ببریم باید به سامسونگ گلکسی A25، گلکسی A34، سامسونگ گلکسی A15 و گلکسی A54 اشاره کنیم.

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری کدام است؟

از نظر باتری، گوشی سامسونگ گلکسی A54 عملکرد بهتری دارد. اما از نظر دوربین باید گفت که گلکسی A54 برای فیلم‌بردای و عکاسی سلفی،‌ گزینه بهتری است.

بیشتر بخوانید:

.

 

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های سری A سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (43 نظر)

    چرا درباره a24 نگفتین؟ مشکل این گوشی مگه چیه ک نتونسته حتی بالاتر از a23 قرار بگیره و a25 و a23 تو لیست باشن ولی a24 نباشه؟

    پاسخ

    A24را نگفت من یه دونه ۸گیگ رم و۱۲۸ حافظه دارم عالیه .

    پاسخ

    به نظر من a73 بهترین گوشی میان رده سامسونگ تا به حال بوده واقعا عالی و با کیفیت

    پاسخ

    خدا عقلتون بده گلکسی A34 رو نذاشتین بعد A14 و A13 که دو تاشون با هم یک A34 نمیشن رو گذاشتین اول تحقیق کنید بعد پست بزارین اسکلای پلشت

    پاسخ

    گوشی های S24 یا A14 رو گفتین ولی A34 5G هیچی ازش نگفتیم در صورتی که یک میانرده سطح بالا هست…!؟

    پاسخ

    تو سری سامسونگ بهترین هارو منA73وA52sوA82وA72رو پیشنهاد می کنم چون بسته به قیمتی که داره واقعا ارزش داره.
    سریa32به قبل کلا برای کار های سنگین مثل گیم و … ساخته نشدن که شما برای گیم بخوای ازش استفاده بکنی چون در عرض یک ساعت بازی های معمولی نه سنگین گوشی داغ می کنه و بازی های سنگین هم که بکنی نور الانوره چون در عرض۱۰الا۱۵دقیقه گوشی تبدیل میشه به منقل کباب پزی.(البته بجزA23)که اون هم برای یک سری بازی های تاپ گوشی رو عملا می تونی روی این ها اجرا بکنی ولی بدرد اجرای بازی های کنسولی نمی خورن.
    سری5۱و۵۲و۵۳ هم چنگی به دل نمی زنه چون باز هم عقلب در کارهایی که گرافیکی هستند لگ داره و بدرد نمی خوره اون همA53که با تراشه اگزینوس هستش که در عرض ۲:۳۰ ساعت کار گرافیکی باز هم دووم نمیاره چون تراشش به شدت داغ می کنه.
    برای گوشی هایی که بسته به پولی که بخوای بدی با ارزش باشه و نخوای باهاش کار زیادی بکنی ازa52به پایین رو پیش نهاد می کنم.

    پاسخ

    ببخشید الان جدید ترین گوشی سری a میشهA73 5g و منم ازش خیلی راضیم و دو سه سرو گردن بالا تر از این گوشی ها هست و در این مطلب اشاره ای به این گوشی نشد.دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی. ۲۵۶ گیگابایت. و کلی قابلیت جدید . بره سر کوچه قالی بشوره؟؟؟؟؟

    پاسخ

    ” بنام خداوند زیبایی ها ”
    هموطنان نازنینم برترین ،سرترین و بی رقیب ترین میان رده های سامسونگ و همه برندها A52s حافظه داخلی ۲۵۶ و A73 حافظه داخلی ۲۵۶ هستش .
    جز این دو مورد که بی همتا هستن به گوشی دیگه ای فکر نکنید. وقت طلای خود را با فکر کردن به بقیه گوشی های میان رده هدر ندین .
    این دو محصول شگفت انگیزحتی نگاه تان به زندگی را تغییر میدن .
    حتی اگه مبلغ کافی حدود ۱۲ میلیون برای خرید صفر و نو این دو را ندارید براحتی و با اطمینان کامل کار کرده و دست دوم تمیز و بدون تعمیر انها را با قیمت نازل حدود ۸تا ۹ میلیون بخرید .

    پاسخ

    الان A73 5g شده ۲۰ و خورده ای🙃

    پاسخ

    اماa73 قیمتش بالای ۲۰ میلیون هر چند به نظر من ارزشش و داره و واقعا عالیه

    پاسخ

    A32 4g دارم ازش کاملا راضیم
    ولی ‌a33 به نظرم از همه این موبایل ها بهتره نسبت به قیمتش

    پاسخ

    پسa23 کو
    راستی بنظرم گوشی ها سری a که امثال اومدن
    مثل a13,a23,a52,a32 دوربینتان در هحد می‌آورده عالی
    هست و قیمتشون نسبت به کار کردنشون خوبه

    پاسخ

    باسلام خدمت دوستان
    تونظرات پایین دوست عزیزمون اقامجیدبه نکته خوبی اشاره کردمن ۵ماهه که a52s 5g رام۸ حافظه۲۵۶دارم خیلی هم ازش راضیم بجزیه مورداونم تودوربین تله در۹۹درصدمواردازa72بالاتروبهتره چراتولیست شماجایگاهی نداره؟؟
    اگه معرفی بهترینهای سامسونگه چراa52sجاش خالیه!؟
    باتشکر.

    پاسخ

    من حدود۷ماههa52s 5gدارم واقعاازش راضیم اگه ازنظررده بندی بگیم توتمام سایتها تو۹۹درصدموارد ازa72بالاتره چراازاون اسمی برده نشدبعددوستان میان ازa12.a21s.a32. خصوصاa32که اگه ازمن بپرسین اشغالترین گوشی سامسونگه اسم میبرن.البته ازیه نظرحق دارن a52sنمیشه تومیانرده اورد بایدگفت اون وبایدتوجمع گوشیهای بالارده اوردحیفه که اسمش توگوشیهای میانرده مثa31.a21s.a12 باشه واقعاحیفه.نمیخام بگم جزa32باقی گوشیهای بدی هستن ولی a52sنه تواین جدول رده بندی خیلی جاهااسمی ازش نمیبرن.واقعا جای تاسف داره.

    پاسخ

    گوشی خودت آشغاله و خودت انتر گاو الان داداشم ۲ ساله A32 داره هیچی نشده بعد من ک A34 دارم و ازون بهتره تو بازی ها لگ داره ینی در بیشتر موارد A32 از A34 هم بهتره پلشت گوشی تو ک ساله A72 رو هم کنار زده احمق پلشت

    پاسخ

    اصلا معلوم هست دارین چکار میکنین هم خودتون رو گیج کردین هم مردم

    پاسخ

    واقعا خودتون مسخره کردین اگر همه سری A سامسونگ بهترین هستند پس چرا تیتر زدید بهترین گوشیهای سامسونگ سریA خوب بنویسید سری A گوشیهای سامسونگ بهترین هستند خیلی………… هستید

    پاسخ

    A13 پس کجای این لیست قرار داره

    پاسخ

    منم دنبال اون بودم

    پاسخ

    پس a52s هم بره سر کوچه سبزی بفروشه 😐💔

    پاسخ

    سلام

    بهترین گوشی های بازار m21 و m31 که به اندازه ی گوشی ۱۲ میلیونی قیمت دارن اما تو رنج چهار میلیون…

    اگر مشخصات و قیمت خرید این دو را با سری A و S مقایسه کنی آنموقع میفهمی چ کلاه گشادی سر مردم رفته…

    مشکل اینکه ما امت تقلیدیم و در وزارت صنایع پدری نداریم.
    والی همین دو مدل m21 و m31 کافی که بدلیل ارز بری بیجا بیش از ۳۰ مدل از مارکهای مختلف شیائومی و هواوی و چ و چ را حتی از خود سامسونگ… بخاطر مشخصات ضعیف تر قیمت… ممنوع الورود کنن … جاش برن دارو بیارن برای بیمارای عزیز که با زجر نمیرن…

    والله من خودم پول ندارم والی oneplus pro 10 میخریدم که اپل و سامسونگ را در مشخصات مالید…

    فعلا که با بازی حروف انگلسی ده تا مدل کردن ۲۰۰ تا مدل و مردم و موبایل فروشهایی که بجای تحقیق از سر تنبلی ، فقط تقلید میکنن را حسابی گیج کردن و از آب گلالود تو این شرایط بد تحریم چ ارزی چینی ها و کره ای ها از ما تیغ میزنن… زباله هاشون بمون قالب میکنن ….

    پاسخ

    خب وان پلاس هم چینیه

    پاسخ

    A32دارم آَشغاله

    پاسخ

    سلام

    داداش من اگه سامورایی استفاده کنی آهنگ دووم نمیاره

    پاسخ

    😳😳چراراجع به گوشیa31سامسونگ اطلاعاتی منتشرنکردید!!!!!!!؟؟

    پاسخ

    من a32 5G دارم خیلی خوبه

    پاسخ

    من رفتم بگیرم ۴ روز پیش رفیقم گوشی فروشه گفتش ۴جی بهتره از همه لحاظ هم دوربینش بالاتره هم صفحه نمایشش کیفیتش بهتره و…. بخاطر اینکه چپ دست هستم ۵جی ب دلم نشت چون اثر انگشتش بغل گوشیه اما ۴جی روی صفحه هست ک خیلی خوشم اومدش بهرحال جفتش خوبه مبارکتون باشع

    پاسخ

    دوستان A9 2018 بهترین گوشی میان رده ی سامسونگ با قیمت پایین هستش

    پاسخ

    A71 واقعا هم راضیم هم زیباست از همه لحاظ عالیه جای این گوش باید باشه تو این لیست خدایی

    پاسخ

    فقط a21s اضافه بود!!!!!

    پاسخ

    واقعا a21s ک ن هنگ میکنه ن هیچی اسم نبردن

    پاسخ

    بله یعنی a12 از a21s بهتره خخخخ به هرکی بگی میخنده

    پاسخ

    A12 یکی از بهترین گوشی های سری A میباشد خیلی ازش راضی هستم توصیه میکنم حتما بخرید خیلی با کیفیته

    پاسخ

    A32 4g دارم خوبه

    پاسخ

    من یه a12داشتم پدرصاحب مارو درآورد تاچ مشکل داست یکی درمیان تایپ میکرد واگرهم روی زنین میذاشتی دیگه نمیتوانستی بتایپی یا لمس کنی عمل نمیکرد واینکه ژیروسکوپ هم نداشت . آشغال به تمام معنا

    پاسخ

    ربطی به این نداره که مدل a21s بالاتره از a12 بهتر باشه:/یکم فکر کن بعد نظر بده…

    پاسخ

    خیلی جالبه، اکثریت سایتهای تخصصی A52s رو بالاتر از A72 میدونن. یه چیپست پرسرعت 6نانومتری در برابر یه چیپست 8نانومتری.کیفیت بالا، بدون هیچ لگ و باگ و داغی، بعد در این لیست جایگاه نداره. بعد یکدفعه A42با صفحه نمایش افتضاح، میشه رده چهارم… اگه بنویسید گوشی هایی که داریم و میخوایم بفروشیم و کیفیت بالا دارن، بهتره. وگرنه من A32دارم، انقدر هنگی و لگ و باگ داره که پشیمون شدم. کلاً یا چیپست کوالکام یا اگزینوس برای گوشی های سامسونگ، مدیاتک چرند ترین و عذاب آور ترین چیپ دنیاست. قبلاً دوتا گوشی دیگه هم داشتم با چیپ مدیاتک، واقعا حیف از سامسونگ و حیف از پول

    پاسخ

    سلام،جای a51 در این میان خالیست و به این گوشی بی توجه بودید

    پاسخ

    سلام
    سامسونگ A13 رو بعد از اواخر سال ۲۰۲۲
    با نام A137
    منتشر کرد که فرقش با اون نسخه قبی اینکه پردازندش از اکزینوس 850 به. هلیو g80(پردازنده A32.4g)منتشر کرد که گوشی بدون لگ و باگ باشه
    من خودم از این نسخه A137 دارم بعد نسخه قبلیش اسمش A135 بود

    بعد میگید که A14 خیلی خوبه از A13 ، خوب هست اما بدون در نظر گرفتن نسخه A137

    پاسخ

    سلام ممنون میشم اگه به حرفی که میزنم خوب فکر کنید
    در این میان a21s کجا رفته پس
    به نظر من a21s تو این رده بندی باید رتبه ۳ یا چهارم رو داشته باشه
    درحالی که شما حتی اسمش رو هم نیاوردین
    ممنون از اطلاعات خوبتون

    پاسخ

    تا وقتی A12 هست چرا باید سراغ اون رفت؟

    پاسخ

    سلام

    اگه به امکانات a21s توجه کنی این گوشی هم از نظر کیفیت دوربین و هم از نظر کارکرد نرم افزاری خیلی از a12 خیلی بهتره

    پاسخ