;
coinex

مدیر عامل بایننس به بیت کوین 70 هزار دلاری امیدوار است

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس اعتقاد دارد تا چند ماه یا چند سال آینده مجدداً شاهد بازگشت ارزهای دیجیتال و بیت کوین 70 هزار دلاری خواهیم بود.

مدیر عامل بایننس در مصاحبه با روزنامه The Guardian اظهار نمود که بیت کوین به احتمال زیاد تا دو سال پس از ریزش سنگین بازارهای مالی زیر سقف تاریخی 70 هزار دلاری خود خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش‌بینی بیت کوین 70 هزار دلاری توسط مدیر عامل بایننس

بیت کوین 70 هزار دلاری

روز شنبه، قیمت بیت کوین سقف 20 هزار دلاری خود را شکست و به ناحیه 17601 دلاری رسید. ریزش عمیق بازارهای مالی بیت کوین را به زیر سقف تاریخی این رمزارز در سال 2017 رساند. در آن زمان بزرگترین رمزارز بازار 20 هزار دلار قیمت داشت. بسیاری از فعالان بازار رمزارزها اعتقاد داشتند بیت کوین هیچگاه به این ناحیه سقوط نخواهد کرد. Zhao در بخشی از صحبت‌های خود قیمت آینده بزرگترین رمزارز بازار را پیش‌بینی کرد:

بازگشت قیمت بیت کوین پس از ریزش قیمت آن از 68 هزار دلار تا 20 هزار دلار زمان‌بر خواهد بود. این بازگشت قیمتی به احتمال زیاد از چند ماه تا چند سال به طول خواهد انجامید. هیچکس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند.

بیت کوین در دسامبر 2017 به سقف قیمتی جدید 19783 دلار رسید. پس از شروع چرخه نزولی در سال 2018 قیمت این رمزارز به 3000 دلار کاهش یافت. بیت کوین مجدداً پس از سه سال در دسامبر 2020 موفق به رسیدن به ATH خود شد. با توجه به این اطلاعات می‌توان حدس زد که همچنان چند سال تا مشاهده مجدد بیت کوین 70 هزار دلاری فاصله داریم.

بررسی رفتار قیمتی بیت کوین

بیت کوین همچنان به دلیل ترس و نگرانی شدید سرمایه‌گذاران در ناحیه 20 هزار دلار معامله می‌شود. Mark Newton، رئیس استراتژی فنی در Fundstrat Global Advisors اعتقاد دارد کف قیمتی فعلی بیت کوین پایین‌ترین محدوده چرخه نزولی نیست بلکه با کاهش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به دارایی‌های پرخطر، رمزارزها در مسیری مشابه با سهام آمریکا حرکت خواهند کرد.

Ian Harnett، یکی از بنیانگذاران Absolute Strategy Research اعتقاد دارد بیت کوین همانند گذشته پس از رسیدن به سقف تاریخی با نزول قیمتی 80 درصدی مواجه خواهد شد.

به گفته هارنت، تکرار الگوی ریزشی قبلی می‌تواند قیمت بیت کوین را به 13 هزار دلار برساند. ناحیه 13 هزار دلاری یک منطقه حمایتی بسیار مهم برای BTC به شمار می‌رود. طبق داده‌های CoinPaprika، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 20527 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بیت کوین 70 هزار دلاری چیست؟ آیا بزرگترین رمزارز بازار توانایی رسیدن به سقف قیمتی پیشین خود را دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر